Suzanne Mubarak is Welshquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
Is niet Egyptisch, gelet op voornaam?
Maar dat gelach, en dat slome gepraat..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wel redelijk uit zijn woorden komen
Die Ben Ali kwam toch ook niet terug op zijn woorden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm. en nu? die mubarak komt heus niet op zijn woorden terug.
volgens mij zitten ze nu in een empasse.
Half, egyptische vader (kinderarts), britse moeder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
Is niet Egyptisch, gelet op voornaam?
En daarna de Egyptische Tussen kunst en kitsch... (elke week iets uit het oude Egypte...).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef cptmarco het volgende:
op Nile TV nu ontdek-je-plekje Egypte...
Moet er wel lekker rustig zijn nu zonder al die toeristen. Zou morgen uitstekende dag zijn om de vallei der koningen te bezoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef cptmarco het volgende:
op Nile TV nu ontdek-je-plekje Egypte...
Tsja, als die eerst nog dachten dat ze aan het juichen waren is dat blijkbaar hard nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef HiZ het volgende:
Hehe.... sllimme demonstranten 'go now go now' voor internationale media
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Joh, dat man van eer zijn staat voor koppige dictatoren die (in het groot en klein) niet van hun koers af gaan wat er ook gebeurt... wat in feite heel dom is. Een slimme man is flexibeler.
Hoezo, Ben Ali's laatste toespraak was ook dat ie niet zou deelnemen aan de presidentiële verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm. en nu? die mubarak komt heus niet op zijn woorden terug.
volgens mij zitten ze nu in een empasse.
Zolang de voorraad strektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
(elke week iets uit het oude Egypte...)..
en binnen een paar dagen was hij toen weg...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo, Ben Ali's laatste toespraak was ook dat ie niet zou deelnemen aan de presidentiële verkiezingen.
Tsja. Maar het negatieve overheerst natuurlijk altijd de positieve kanten van een zaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.
Ik denk dat Moebarak vooral kampte met de ongelukkig uitgewerkte open deur-politiek van Sadat, die heeft de hele middenklasse weggevaagd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.
was live op Moebie-TVquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zonder internet heeft niemand die speech gezien. Laat Mubarak eerst het internet eens aan zetten,
Nou, nee. Hij heeft vooral het beleid dat door zijn voorgangers daarover doorgezet. De echte doorbraken in vredesproces en modernisering kwamen niet van hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |