Zou wel een goede strategie zijn ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Tijd rekken van Mubarak, zou hij toch opgeven a.s vrijdag maar dan al gevlucht zijn ?
Dan had hij toch net zo goed de speech kunnen uitstellen tot morgen en al gevlucht kunnen zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Tijd rekken van Mubarak, zou hij toch opgeven a.s vrijdag maar dan al gevlucht zijn ?
AJE nu ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef rakotto het volgende:
En in Alex komt er beweging
AJA beelden nuEn dan links
niet stom, wel gewaagdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Mooi zou zijn dat ze nu richting paleis gaanof zeg ik nu wat stoms?
speech van moebarak, niemand gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
net thuis gelukkig iets eerder thuis gekomen , meteen pc aan dalijk nog ff de hondjes doen , maar ik ben zoooo benieuwd , heb niks meer kunnen volgen vanaf 16.15...
watskuburt????
Dat is wel gebruik maken van de 'winning mood' maar kan gevaarlijk zijn ivm oproerpolitie en kans op bloedbad..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Mubarak is goed en geweldig en offert zich op door zich niet meer verkiesbaar te stellen....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
net thuis gelukkig iets eerder thuis gekomen , meteen pc aan dalijk nog ff de hondjes doen , maar ik ben zoooo benieuwd , heb niks meer kunnen volgen vanaf 16.15...
watskuburt????
[Upd] Egypte: Grootste protest tot nu toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
watskuburt????
Zijn er nog genoeg mensen over? Ik proef op twitter ook mixed emotions over de toespraak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Eerst zijn zaakjes daar regelen dat het regime uiteindelijk gewoon verder gaat maar dan onder een andere naam ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan had hij toch net zo goed de speech kunnen uitstellen tot morgen en al gevlucht kunnen zijn?
mubarak heeft een toespraak gehouden waarin hij kort samengevat zei:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
watskuburt????
Mixed emotions? Zie jij ergens positieve reacties dan, met uitzondering van niet-Egyptische media dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg mensen over? Ik proef op twitter ook mixed emotions over de toespraak?
quote:Reuters meldt op dinsdagavond dat de populaire Egyptische nieuwslezer Soha el-Nakash na 20 jaar haar baan bij de Egyptische staatstelevisie heeft opgezegd. Ze gaf als reden 'een gebrek aan zelfs minimale ethische waarden' bij het naar buiten brengen van de protesten. Tevens meldde ze tijdens de pauzes met collegas naar andere nieuwszenders te kijken waar wel de gewelddadige massaprotesten in Egypte getoond werden.
speech ? ik lees iets van dat ie heeft gezegt dat ie wil sterven op Egyptische grond ( waar wacht ie opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst zijn zaakjes daar regelen dat het regime uiteindelijk gewoon verder gaat maar dan onder een andere naam ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |