Ik hoorde net dat het idee is dat Mubarak niet wil ingeven juist vanwege de oproep van de VS. Hij wil niet een precedent scheppen dat bij een "beetje" protest dat je dan na een verzoek van de VS meteen maar moet opstappen. Dat hij dan naar de VS luistert valt verkeerd bij de buurlanden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
Heldquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
A huge salute to Dr. Mohamed Matar and his fellow doctors who joined him in #Tahrir. They carried supplies and walked there. #Egypt #Jan25
1 minute ago
oeps, niet op gelet.quote:
Klopt, hij moet er op de een of andere manier wel voldoening uithalen anders ging hij er niet mee door.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
Nee.... deze ochtend zaten we nogmaar rond de 50quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Dinaridar het volgende:
Nondeju, topic 79 alweer. Volgens mij zaten we vanmorgen nog rondom de 60...
Afijn, weinig beweging in de 'frontlinies' in de komende nacht denk ik. Hoop wel dat Mubarak's tegenstanders uiteindelijk zegevieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |