Dat rode kringetje van je moet aan de andere kant (rechts) van het museum, dan klopt het.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef medman01 het volgende:
Heel bijzonder om dit live mee te maken. Lees hier ook al de hele dag mee.
Even voor mijn duidelijkheid. Het livebeeld van AJE is naast het Egyptisch Museum toch. Klopt het onderstaande plaatje?
(hopelijk is het leesbaar, heb wat tekst in de linkerbovenhoek toegevoegd met Paint)...
[ afbeelding ]
Als dat klopt is het dus linksboven op de onderstaande foto volgens mij:
[ afbeelding ]
Als ze gericht schieten is de bom gebarstenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef tass het volgende:
Ik kan niet voorstellen dat het leger hier bij staat en naar kijkt zonder wat te doen, of zelfs wat te willen doen!
Het is godverlaten%*$&^ een keer tijd dat het leger keuze maakt!
Want dit is nog alleen maar beetje dom naar elkaar gooien om uit te dagen, maar als dit tot een echte confrontatie komt, wat dan? Blokkie om rijden met een tank en na een kwartiertje maar weer terug komen onder het mom; oh is er wat gebeurd hier! Grrr
Behalve Bismarck dan, die wist al twintig jaar eerder dat de volgende wereldoorlog zou beginnen vanwege een incident op de Balkanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
tja bij de moord op Frans Ferdinand had ook niemand in de gaten dat er 2 wereldoorlogen op zouden gaan volgen.
Beetje klungelen en een molotov in de nek van de man voor je gooien, zou nog niet opvallen ook, met stenen kunnen ze wat maar met molotovs zijn het een stel prutsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, al bereik je in je eentje niks.
Achter de schilden zijn de opstandelingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef lf2 het volgende:
Ik volg het noet...wie staan achter de schilden en op wie rijdt die bus in
Zeg, alles lief leuk en aardig maar de tactieken van Thermopylae lijken mij heel geschikt voor een topic in C&H (de insteek was daar natuurlijk ook geen verdediging of winnen maar vertraging zodat de rest zich kon mobiliseren).quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, echt niet. De falanx gebruikten de Grieken wel vaker maar was niet wat hier de doorslag gaf. Het hielp zeker mee, maar zonder die uitstekende locatie waren 'de 300' nooit zo ver gekomen. Dat 'vormen van een front' was lang niet zo belangrijk als de plek waar dit gebeurde.
301.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Ow en open in het vervolg pas een nieuw deel als het vorige dicht is.
Degene met post 301 opent de nieuwe, geef diegene twee minuten voordat je zelf een nieuw deel opent.
Fair enough, maar als je dan vindt dat hier eruit moet blijven moet je niet even tussendoor ook nog je eigen mening gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, alles lief leuk en aardig maar de tactieken van Thermopylae lijken mij heel geschikt voor een topic in C&H (de insteek was daar natuurlijk ook geen verdediging of winnen maar vertraging zodat de rest zich kon mobiliseren).
De schildmuur is van de Anti's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef lf2 het volgende:
Ik volg het noet...wie staan achter de schilden en op wie rijdt die bus in
dan worden ze zelf doorgeslagen....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef harcai het volgende:
Als die vrachtwagen nou gebruiken op een paar pro's plat te rijden
Ik 19quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was twee, toen de Berlijnse muur viel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fair enough, maar als je dan vindt dat hier eruit moet blijven moet je niet even tussendoor ook nog je eigen mening geven
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
Wat zeuren ze nou, 30 jaar lang als makke schapen achter de dictator blijven lopen en na 'n dagje revolutie als moe?
Dagje? Onder welke steen leef jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
Wat zeuren ze nou, 30 jaar lang als makke schapen achter de dictator blijven lopen en na 'n dagje revolutie als moe?
8 dagen hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is er nu op AJE? ik schakel net in
dat is ChristianLebaneseFront, die is hier voor het geweld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is dat toch hier in dat topic?
quote:Heb dinner met egytische journalist die vertelt hoe hij drie uur op een tank zat met duizend mensen die hem wilden lynchen.
@gpdcairoquote:Ik heb letterlijk nog nooit iemand gezien die zo aangeslagen is.
Nee, beiden waren doorslaggevend voor deze overwinning, maar dan nog gaat die vergelijking niet op met deze situatie en de verwijzing naar dat model door Mwanatabu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, echt niet. De falanx gebruikten de Grieken wel vaker maar was niet wat hier de doorslag gaf. Het hielp zeker mee, maar zonder die uitstekende locatie waren 'de 300' nooit zo ver gekomen. Dat 'vormen van een front' was lang niet zo belangrijk als de plek waar dit gebeurde.
ok maar niet dat uit gevolg van de eerste een tweede zou onstaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Behalve Bismarck dan, die wist al twintig jaar eerder dat de volgende wereldoorlog zou beginnen vanwege een incident op de Balkan
Prioriteiten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef harcai het volgende:
Die franse stream zendt nu voetbal uit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, met uitzondering van vrijdag is het gewoon gezellig kamperen geweest.
quote:
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef shomila het volgende:
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Ik heb letterlijk nog nooit iemand gezien die zo aangeslagen is.
47 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Heb dinner met egytische journalist die vertelt hoe hij drie uur op een tank zat met duizend mensen die hem wilden lynchen.
46 seconds ago
yupquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie zijn de CNN Str. 3 aan het kijken?
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Onverlaatje het volgende:
Die bus hobbelde wel flink over de lichamen heen, zeker weten dat daar doden liggen nu..
Zonder twijfel mee eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.
Ik zie hem vooral twitteren als hij eetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.
Vast iemand die jij niet kentquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef no1uknow het volgende:
De bus rijdt weer, wie offert zich op voor een zelfmoordcommando?
Laten we hopen dat het metale platen en barricades zijn. Maar diegene in die bus zijn nu dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....
Een fokker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef no1uknow het volgende:
De bus rijdt weer, wie offert zich op voor een zelfmoordcommando?
Dat kan er ook mee te maken hebben dat de meeste straatstenen nu ergens anders liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....
Pendelbus, tussen het ziekenhuis en de wijken om nieuwe mensen op te halenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
als ze slim zijn gebruiken ze die bus als muur of uitkijk/lanceertoren
Niet op alle, het plein is niet omsingeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Oke bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Op het veld is Anti, op de brug Pro's
die is vast op date met een fokster nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Floxxx het volgende:
ligt het nou aan mij of is Ayman al lang niet meer op tv geweest??
Genoeg vrijwilligsters in ieder gevalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf, wat vliegt er nu in de fik? Staat iets aardig te roken nu...
Het gaat te langzaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
ProMoebi's zijn voor een deel afgehaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Maar het typen in het typveld en scrollen door het topic wordt om een of andere reden wel sloom zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |