Wat een barricadequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef RobertVH het volgende:
rechts boven achter schilden is anti,
onder op het viaduct is pro M
Dat bedoel ik, dit is een stuk meer live dan 1989. Daarom is het anders, mensen leven nu ook anders mee denk ik. En wat de effecten betreft is het nog maar afwachten. Dus kun je niet zeggen dat het minder groot is, vind ik dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb de val van de muur ook live gezien. Maar niet zo gedetailleerd als dit. Toen was teletekst al een luxe
welke stream?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
vrachtwagen links boven in beeld, bij de anti
En wanneer ze dat kunnen mogen ze leren Molotov cocktails te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Daniel1976 het volgende:
We moeten ze toch eens leren monotov cocktails te maken
Die dingen doen het niet
"And this year's Most-inept-use-of-Molotov-cocktails-Award goes to....."quote:
Vooralsnog leek het in de lucht te zijn.quote:
NEE NEE NEE dit is wat Mubarak wilt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef harcai het volgende:
Leger staat aan de kant van mubarak moslimbroederschap kom er maar in met je ak-47 en rpg's
Met open omgeving verwijs ik naar hetgeen waarin jij stelt dat het hierom een ''nauwe'' plaats betreft,waar men niet doorheen komt, daarnaast is er wel sprake van een omgeving dat open is anders zou dat namelijk betekenen dat men alleen over open omgevingen zou kunnen spreken als dit niet in stad betreft, wat feitelijk gezien onjuist is. De Thermopylae model was gebaseerd op het vormen van een front in een situatie waarin men in het nadeel was op grond van mankracht. Door gebruik te maken van een falanx opstelling kon men niet door de linies komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zucht... Het is geen open omgeving, het is in een stad, in een straat naar het plein toe. Daarnaast is de hele avond te zien geweest hoe de pro's de anti's op deze manier via diverse wegen in aan het sluiten waren.
Thermopylae was gebaseerd op het overkomen van de grote aantallen van de Perzen door ze een smal front op te dringen. Het gevolg daarvan is dat het voordeel van de numerieke aantallen vervalt en omsingeling vermeden wordt. Dat is dus een doel, niet de opzet.
Mijn leraar Grieks (ik zie hem nog weleens fietsen, geeft nog steeds les, de schat) heeft ons kutpubertjes van 13 dit destijds met grootsch enthousiasme uitgetekend en ingeprent.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
En wanneer ze dat kunnen mogen ze leren Molotov cocktails te maken.
Sataliet telefoonsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef FunFair het volgende:
wat is er toch mis met die telefoons daar? de heletijd dat gepiep?
Stuur er wat franse hangjeugd naar toe die weten wel hoe je een goede cocktail maaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
En wanneer ze dat kunnen mogen ze leren Molotov cocktails te maken.
ik vind het fantastisch. het nieuws was nog nooit zo spannend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
Bizar eigenlijk dat we dit allemaal vanachter onze computer live kunnen volgen.
De Moslim Broederschap in Egypte hebben amper wapens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef harcai het volgende:
Leger staat aan de kant van mubarak moslimbroederschap kom er maar in met je ak-47 en rpg's
nou ik denk dat de val van de muur en het communisme in oost Europa toch wel grotere gevolgen had. Maar het kan inderdaad een enorme sneeuwbal worden(hoeft niet)quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jawel maar dit wordt groter met verstrekkende gevolgen.
Wordt opgenomen door de veiligheidsdiensten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef FunFair het volgende:
wat is er toch mis met die telefoons daar? de heletijd dat gepiep?
|quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef -0- het volgende:
WTF er rijden nu gewoon bussen de massa in
Nrc overdrijft een beetje met hun live verslag.,quote:10:39 NRC Live:
Er wordt weer geschoten op het tahrir-plein
woensdag 2 februari 2011 10:39 NRC Live
10:40 NRC Live:
Het schieten is weer opgehouden.
dat was een aanval.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef FunFair het volgende:
Hoop dat die bus t.b.v. de anti is.. niet als aanval
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
|
WELKE STREAM KIJKEN JULLIE!?????
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
|
WELKE STREAM KIJKEN JULLIE!?????
Als alles goed gaat en we krijgen een mooie democratie daar en in andere landen in de regio, kan er ook best een hoop toekomstig kwaad voorkomen worden. Maar goed, het kan ook leiden tot WO3 en dan is 't wel groter dan de val van de Berlijnse muur natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
nou ik denk dat de val van de muur en het communisme in oost Europa toch wel grotere gevolgen had. Maar het kan inderdaad een enorme sneeuwbal worden(hoeft niet)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nrc overdrijft een beetje met hun live verslag.,
ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef BeSimple het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Dacht daar vanavond aan, eigenlijk heel mooi dat we nu de middelen hebben om e.e.a. te bekijken en te volgen. Intensief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb de val van de muur ook live gezien. Maar niet zo gedetailleerd als dit. Toen was teletekst al een luxe
Lijkt mij ook, het ineenstorten van een supermacht en het verdwijnen van een ideologie als serieuze dominante factor in de wereld is toch echt groter dan de verdrijving van een dictator in een middelgrote staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
nou ik denk dat de val van de muur en het communisme in oost Europa toch wel grotere gevolgen had. Maar het kan inderdaad een enorme sneeuwbal worden(hoeft niet)
tuurlijk niet, dat was gewoon een wanhoops daad van een wannabee dude.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef FunFair het volgende:
Of we zien op elk moment een gigantische boem uit die bus.... maar ik weet niet of ze een zelfmoord actie willen doen voor 25 euro...
Koffie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef harcai het volgende:
ik moet morgen weer werken maar ik wil ook niks missen wat moet ik doen???
Nee, echt niet. De falanx gebruikten de Grieken wel vaker maar was niet wat hier de doorslag gaf. Het hielp zeker mee, maar zonder die uitstekende locatie waren 'de 300' nooit zo ver gekomen. Dat 'vormen van een front' was lang niet zo belangrijk als de plek waar dit gebeurde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
De Thermopylae model was gebaseerd op het vormen van een front in een situatie waarin men in het nadeel was op grond van mankracht. Door gebruik te maken van een falanx opstelling waardoor men niet door de linies door kan komen.
Ja, dat was ook een slapeloze nachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, het ineenstorten van een supermacht en het verdwijnen van een ideologie als serieuze dominante factor in de wereld is toch echt groter dan de verdrijving van een dictator in een middelgrote staat.
Overigens, in 1989 zond de Duitse TV alles gewoon rechtstreeks uit hoor.
Nou, da's weer een busje voor de anti'squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Someone just attempted to drive a bus into the Tahrir protesters, rumbled through for about 50 feet before he was stopped by the sheer mass.
evanchill Evan Hill
No way to see what happened to that bus driver but it is almost assuredly not good.
slapen en morgen de updates lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef harcai het volgende:
ik moet morgen weer werken maar ik wil ook niks missen wat moet ik doen???
Weliswaar uit het vorige topic maar als iets live is dan staat het linksboven in beeld!quote:
Als ze nou wat franse hangjeugd naar toesturen zij weten wel hoe je een goede cocktail moet makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef lipjes het volgende:
volgens mij wordt er gefaalt met de molotovs
tja bij de moord op Frans Ferdinand had ook niemand in de gaten dat er 2 wereldoorlogen op zouden gaan volgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en we krijgen een mooie democratie daar en in andere landen in de regio, kan er ook best een hoop toekomstig kwaad voorkomen worden. Maar goed, het kan ook leiden tot WO3 en dan is 't wel groter dan de val van de Berlijnse muur natuurlijk.
Metaal er af rukken en gebruiken als schildquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, da's weer een busje voor de anti'sGebruiken die hap
Klopt, al bereik je in je eentje niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Oorlogsheld het volgende:
Je kan wel supermakkelijk infiltreren bij het andere kamp
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een slapeloze nacht
En als je wat laat merken ben je er geweest ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, al bereik je in je eentje niks.
JA loopgraven oorlog nu. Laatste half uur is het veld niet echt verzet. Anti's zijn zichzelf aan het inbouwen, pro's lopen doelloos rond.quote:
Dat rode kringetje van je moet aan de andere kant (rechts) van het museum, dan klopt het.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef medman01 het volgende:
Heel bijzonder om dit live mee te maken. Lees hier ook al de hele dag mee.
Even voor mijn duidelijkheid. Het livebeeld van AJE is naast het Egyptisch Museum toch. Klopt het onderstaande plaatje?
(hopelijk is het leesbaar, heb wat tekst in de linkerbovenhoek toegevoegd met Paint)...
[ afbeelding ]
Als dat klopt is het dus linksboven op de onderstaande foto volgens mij:
[ afbeelding ]
Als ze gericht schieten is de bom gebarstenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef tass het volgende:
Ik kan niet voorstellen dat het leger hier bij staat en naar kijkt zonder wat te doen, of zelfs wat te willen doen!
Het is godverlaten%*$&^ een keer tijd dat het leger keuze maakt!
Want dit is nog alleen maar beetje dom naar elkaar gooien om uit te dagen, maar als dit tot een echte confrontatie komt, wat dan? Blokkie om rijden met een tank en na een kwartiertje maar weer terug komen onder het mom; oh is er wat gebeurd hier! Grrr
Behalve Bismarck dan, die wist al twintig jaar eerder dat de volgende wereldoorlog zou beginnen vanwege een incident op de Balkanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
tja bij de moord op Frans Ferdinand had ook niemand in de gaten dat er 2 wereldoorlogen op zouden gaan volgen.
Beetje klungelen en een molotov in de nek van de man voor je gooien, zou nog niet opvallen ook, met stenen kunnen ze wat maar met molotovs zijn het een stel prutsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, al bereik je in je eentje niks.
Achter de schilden zijn de opstandelingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef lf2 het volgende:
Ik volg het noet...wie staan achter de schilden en op wie rijdt die bus in
Zeg, alles lief leuk en aardig maar de tactieken van Thermopylae lijken mij heel geschikt voor een topic in C&H (de insteek was daar natuurlijk ook geen verdediging of winnen maar vertraging zodat de rest zich kon mobiliseren).quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, echt niet. De falanx gebruikten de Grieken wel vaker maar was niet wat hier de doorslag gaf. Het hielp zeker mee, maar zonder die uitstekende locatie waren 'de 300' nooit zo ver gekomen. Dat 'vormen van een front' was lang niet zo belangrijk als de plek waar dit gebeurde.
301.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Ow en open in het vervolg pas een nieuw deel als het vorige dicht is.
Degene met post 301 opent de nieuwe, geef diegene twee minuten voordat je zelf een nieuw deel opent.
Fair enough, maar als je dan vindt dat hier eruit moet blijven moet je niet even tussendoor ook nog je eigen mening gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, alles lief leuk en aardig maar de tactieken van Thermopylae lijken mij heel geschikt voor een topic in C&H (de insteek was daar natuurlijk ook geen verdediging of winnen maar vertraging zodat de rest zich kon mobiliseren).
De schildmuur is van de Anti's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef lf2 het volgende:
Ik volg het noet...wie staan achter de schilden en op wie rijdt die bus in
dan worden ze zelf doorgeslagen....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef harcai het volgende:
Als die vrachtwagen nou gebruiken op een paar pro's plat te rijden
Ik 19quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was twee, toen de Berlijnse muur viel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fair enough, maar als je dan vindt dat hier eruit moet blijven moet je niet even tussendoor ook nog je eigen mening geven
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
Wat zeuren ze nou, 30 jaar lang als makke schapen achter de dictator blijven lopen en na 'n dagje revolutie als moe?
Dagje? Onder welke steen leef jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
Wat zeuren ze nou, 30 jaar lang als makke schapen achter de dictator blijven lopen en na 'n dagje revolutie als moe?
8 dagen hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"These people are tired"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is er nu op AJE? ik schakel net in
dat is ChristianLebaneseFront, die is hier voor het geweld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is dat toch hier in dat topic?
quote:Heb dinner met egytische journalist die vertelt hoe hij drie uur op een tank zat met duizend mensen die hem wilden lynchen.
@gpdcairoquote:Ik heb letterlijk nog nooit iemand gezien die zo aangeslagen is.
Nee, beiden waren doorslaggevend voor deze overwinning, maar dan nog gaat die vergelijking niet op met deze situatie en de verwijzing naar dat model door Mwanatabu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, echt niet. De falanx gebruikten de Grieken wel vaker maar was niet wat hier de doorslag gaf. Het hielp zeker mee, maar zonder die uitstekende locatie waren 'de 300' nooit zo ver gekomen. Dat 'vormen van een front' was lang niet zo belangrijk als de plek waar dit gebeurde.
ok maar niet dat uit gevolg van de eerste een tweede zou onstaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Behalve Bismarck dan, die wist al twintig jaar eerder dat de volgende wereldoorlog zou beginnen vanwege een incident op de Balkan
Prioriteiten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef harcai het volgende:
Die franse stream zendt nu voetbal uit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, met uitzondering van vrijdag is het gewoon gezellig kamperen geweest.
quote:
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef shomila het volgende:
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Ik heb letterlijk nog nooit iemand gezien die zo aangeslagen is.
47 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Heb dinner met egytische journalist die vertelt hoe hij drie uur op een tank zat met duizend mensen die hem wilden lynchen.
46 seconds ago
yupquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie zijn de CNN Str. 3 aan het kijken?
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Onverlaatje het volgende:
Die bus hobbelde wel flink over de lichamen heen, zeker weten dat daar doden liggen nu..
Zonder twijfel mee eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.
Ik zie hem vooral twitteren als hij eetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
GPD is nu al de beste Nederlands verslaggever van het jaar, wat een held.
Vast iemand die jij niet kentquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef no1uknow het volgende:
De bus rijdt weer, wie offert zich op voor een zelfmoordcommando?
Laten we hopen dat het metale platen en barricades zijn. Maar diegene in die bus zijn nu dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....
Een fokker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef no1uknow het volgende:
De bus rijdt weer, wie offert zich op voor een zelfmoordcommando?
Dat kan er ook mee te maken hebben dat de meeste straatstenen nu ergens anders liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah zag de bus ook hobbelen over iets.....
Pendelbus, tussen het ziekenhuis en de wijken om nieuwe mensen op te halenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
als ze slim zijn gebruiken ze die bus als muur of uitkijk/lanceertoren
Niet op alle, het plein is niet omsingeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Oke bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Op het veld is Anti, op de brug Pro's
die is vast op date met een fokster nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Floxxx het volgende:
ligt het nou aan mij of is Ayman al lang niet meer op tv geweest??
Genoeg vrijwilligsters in ieder gevalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf, wat vliegt er nu in de fik? Staat iets aardig te roken nu...
Het gaat te langzaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
ProMoebi's zijn voor een deel afgehaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Maar het typen in het typveld en scrollen door het topic wordt om een of andere reden wel sloom zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
Ik zie dat niet op de AJE stream?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze duwen hem vooruit met een enorme stok!
Daar heb ik geen stream vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wordt nu geduwd richting standbeeld, waar anti staan.
Zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, die artsen moeten ook radeloos zijn.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik zie dat niet op de AJE stream?
cnn streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Beetje geduld mag ook wel, dit is toch al briljant. Je kijkt naar een live revolutie terwijl je met anderen erover praat en ondertussen je koffie drinkt en probeert te studeren, heerlijk tijdsverdrijf tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Maar het typen in het typveld en scrollen door het topic wordt om een of andere reden wel sloom zo
CNN, 4 man ofzo met een enorm ding duwen ze die auto ringting de anti'squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Bizar beeld, beetje overgooien met een brandende auto..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Pro M duwen de auto weer terug naar Anti lijn
Ja dat vraag ik me ook af, maar hoor dat dat meestal alleen in films gebeurd...quote:
Dut nie bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Ik luister het Oog, met AJE aan op de achtergrond zonder geluid. P&W kijk ik zo wel in de herhaling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
Toch even P&W kijken. Ze beloofden iig wel met updates te komen.
Meestal niet. In films wordt dat nogal overdrevenquote:
Alleen de banden kunnen ploffen, en dat gaat ook best hard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Meestal niet. In films wordt dat nogal overdreven
Uitfikken ja... exploderen meestal niet want dan moet er eigenlijk een walm van benzine hangen voor het vuur vat.
Het is geen film.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJA zend fikkend busje ook uit , gaat dalijk fout man , als ie ontploft ...
Ik zou niet graag overgeleverd zijn aan dit soort hulp en echt, met alle respect dat ze het doen uiteraard.quote:
Ja dat weer wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen de banden kunnen ploffen, en dat gaat ook best hard.
Jah beetje onderbouwing zou wel handig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Timmie2 het volgende:
toch mooi iemand vraagt of auto's niet kunnen ontploffen en meteen tog reacties over A-team en films.
Ze doen hun best, meer kunnen ze ook niet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou niet graag overgeleverd zijn aan dit soort hulp en echt, met alle respect dat ze het doen uiteraard.
Nee, ze willen doorgang verkrijgen en worden eerst gefouilleerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef t-8one het volgende:
wat gebeurt er op AJE? mensen geven zich over?
Of zijn dat thugs?
quote:
Neuh, gewoon om een beetje te rellen en naar de tegenstander te rollenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met camerapositiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Ik denk dat een documentaire het 100000x beter doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met cameraposities
boeeeee!! Eikelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Drifter__ het volgende:
Dikke zwarte rook richting anti gebied.
Met Ben Affleck als de held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
ja zit niet op een snollywood film hierover te wachten eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat een documentaire het 100000x beter doet
Denk dat ze met een globale opdracht eruit worden gestuurd, niet constant gerichte opdrachten krijgen, ze moeten impulsief zijn tegen anti-M mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!
Nee wel affakkelen.quote:
30 jaar autocratie zorgt wel voor een flink bord voor je kop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
Dan moet je beter kijken ;-)quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef lf2 het volgende:
Dus die mensen achter schilden zijn tegen mubarak,flink in de minderheid lijkt mij?
Zei de pyromaan teder..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee wel affakkelen.
Punt is.. benzine gaat pas ploffen als er een laag benzinedamp is waarna al die benzine in 1x verhit wordt. Als een auto al in de fik staat kan dat meestal niet want die damp is dan te weinig om te laten ontploffen: de benzine vat dan wel vlam maar dan krijg je meer het effect van een kaars: de bovenste laag brandt en gaat door tot de benzine op is.
Idd die lul is al in de tachtig, wat een mafkees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
waarom denk je dat Mubarak en zijn pro's zo graag het plein willen innemen. het symbool van de revolutie en uitzendplek van anti's via wereldwijde media.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!
Nee, de Anti Mubarak staan op 1 straat achterelkaar, de Pro M staan allemaal door elkaar,quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef lf2 het volgende:
Dus die mensen achter schilden zijn tegen mubarak,flink in de minderheid lijkt mij?
af en toe op het plein een tukkie gaan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef gehotseflotst het volgende:
Hoe komen de anti's nu aan hun slaap om het tot in ieder geval vrijdag uit te houden?
oooh ... da wist ik allemaal niet ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee wel affakkelen.
Punt is.. benzine gaat pas ploffen als er een laag benzinedamp is waarna al die benzine in 1x verhit wordt. Als een auto al in de fik staat kan dat meestal niet want die damp is dan te weinig om te laten ontploffen: de benzine vat dan wel vlam maar dan krijg je meer het effect van een kaars: de bovenste laag brandt en gaat door tot de benzine op is.
Ik vind dit ook deels te wijden aan israel en de vs in het begin van het proces.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd die lul is al in de tachtig, wat een mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |