Ik zie dat niet op de AJE stream?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze duwen hem vooruit met een enorme stok!
Daar heb ik geen stream vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wordt nu geduwd richting standbeeld, waar anti staan.
Zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, die artsen moeten ook radeloos zijn.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik zie dat niet op de AJE stream?
cnn streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Beetje geduld mag ook wel, dit is toch al briljant. Je kijkt naar een live revolutie terwijl je met anderen erover praat en ondertussen je koffie drinkt en probeert te studeren, heerlijk tijdsverdrijf tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Maar het typen in het typveld en scrollen door het topic wordt om een of andere reden wel sloom zo
CNN, 4 man ofzo met een enorm ding duwen ze die auto ringting de anti'squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Bizar beeld, beetje overgooien met een brandende auto..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Pro M duwen de auto weer terug naar Anti lijn
Ja dat vraag ik me ook af, maar hoor dat dat meestal alleen in films gebeurd...quote:
Dut nie bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Ik luister het Oog, met AJE aan op de achtergrond zonder geluid. P&W kijk ik zo wel in de herhaling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
Toch even P&W kijken. Ze beloofden iig wel met updates te komen.
Meestal niet. In films wordt dat nogal overdrevenquote:
Alleen de banden kunnen ploffen, en dat gaat ook best hard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Meestal niet. In films wordt dat nogal overdreven
Uitfikken ja... exploderen meestal niet want dan moet er eigenlijk een walm van benzine hangen voor het vuur vat.
Het is geen film.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJA zend fikkend busje ook uit , gaat dalijk fout man , als ie ontploft ...
Ik zou niet graag overgeleverd zijn aan dit soort hulp en echt, met alle respect dat ze het doen uiteraard.quote:
Ja dat weer wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen de banden kunnen ploffen, en dat gaat ook best hard.
Jah beetje onderbouwing zou wel handig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Timmie2 het volgende:
toch mooi iemand vraagt of auto's niet kunnen ontploffen en meteen tog reacties over A-team en films.
Ze doen hun best, meer kunnen ze ook niet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou niet graag overgeleverd zijn aan dit soort hulp en echt, met alle respect dat ze het doen uiteraard.
Nee, ze willen doorgang verkrijgen en worden eerst gefouilleerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef t-8one het volgende:
wat gebeurt er op AJE? mensen geven zich over?
Of zijn dat thugs?
quote:
Neuh, gewoon om een beetje te rellen en naar de tegenstander te rollenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met camerapositiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Ik denk dat een documentaire het 100000x beter doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met cameraposities
boeeeee!! Eikelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Drifter__ het volgende:
Dikke zwarte rook richting anti gebied.
Met Ben Affleck als de held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
ja zit niet op een snollywood film hierover te wachten eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat een documentaire het 100000x beter doet
Denk dat ze met een globale opdracht eruit worden gestuurd, niet constant gerichte opdrachten krijgen, ze moeten impulsief zijn tegen anti-M mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!
Nee wel affakkelen.quote:
30 jaar autocratie zorgt wel voor een flink bord voor je kop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
Dan moet je beter kijken ;-)quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef lf2 het volgende:
Dus die mensen achter schilden zijn tegen mubarak,flink in de minderheid lijkt mij?
Zei de pyromaan teder..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee wel affakkelen.
Punt is.. benzine gaat pas ploffen als er een laag benzinedamp is waarna al die benzine in 1x verhit wordt. Als een auto al in de fik staat kan dat meestal niet want die damp is dan te weinig om te laten ontploffen: de benzine vat dan wel vlam maar dan krijg je meer het effect van een kaars: de bovenste laag brandt en gaat door tot de benzine op is.
Idd die lul is al in de tachtig, wat een mafkees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Misschien ten overvloede.
Maar elk normaal mens zou allang afgetreden zijn juist om dit bloedvergieten verder te voorkomen.
Maar Mubarak wilt geweld. Hij wilt doden en zwaargewonden.
Hij wilt dat het leger gaat schieten op onschuldige mensen.
Hij veracht het volk. En natuurlijk wast hij zijn handen in onschuld, zoals alle psychopaten doen.
waarom denk je dat Mubarak en zijn pro's zo graag het plein willen innemen. het symbool van de revolutie en uitzendplek van anti's via wereldwijde media.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!
Nee, de Anti Mubarak staan op 1 straat achterelkaar, de Pro M staan allemaal door elkaar,quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef lf2 het volgende:
Dus die mensen achter schilden zijn tegen mubarak,flink in de minderheid lijkt mij?
af en toe op het plein een tukkie gaan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef gehotseflotst het volgende:
Hoe komen de anti's nu aan hun slaap om het tot in ieder geval vrijdag uit te houden?
oooh ... da wist ik allemaal niet ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee wel affakkelen.
Punt is.. benzine gaat pas ploffen als er een laag benzinedamp is waarna al die benzine in 1x verhit wordt. Als een auto al in de fik staat kan dat meestal niet want die damp is dan te weinig om te laten ontploffen: de benzine vat dan wel vlam maar dan krijg je meer het effect van een kaars: de bovenste laag brandt en gaat door tot de benzine op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |