Niet op alle, het plein is niet omsingeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Oke bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Op het veld is Anti, op de brug Pro's
die is vast op date met een fokster nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Floxxx het volgende:
ligt het nou aan mij of is Ayman al lang niet meer op tv geweest??
Genoeg vrijwilligsters in ieder gevalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf, wat vliegt er nu in de fik? Staat iets aardig te roken nu...
Het gaat te langzaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
die is vast op date met een fokster nu.
ProMoebi's zijn voor een deel afgehaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef thettes het volgende:
Ik ben net uit eten geweest en naar een concertje, maar er is nu sprake van een soort status quo? Ofwel, het plein is in handen van anti-mubarak, ze hebben de toegangen goed afgesloten en op de toegangswegen staan nog steeds pro-mubarak mensen die het plein op willen??
Maar het typen in het typveld en scrollen door het topic wordt om een of andere reden wel sloom zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Rookert het volgende:
Bij dit soort topics is de nieuwe layout van FOK! echt geweldig, nooit meer F5- en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |