Jah beetje onderbouwing zou wel handig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Timmie2 het volgende:
toch mooi iemand vraagt of auto's niet kunnen ontploffen en meteen tog reacties over A-team en films.
Ze doen hun best, meer kunnen ze ook niet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou niet graag overgeleverd zijn aan dit soort hulp en echt, met alle respect dat ze het doen uiteraard.
Nee, ze willen doorgang verkrijgen en worden eerst gefouilleerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef t-8one het volgende:
wat gebeurt er op AJE? mensen geven zich over?
Of zijn dat thugs?
quote:
Neuh, gewoon om een beetje te rellen en naar de tegenstander te rollenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met camerapositiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Bewust die auto's in de fik ivm camera's?
Ik denk dat een documentaire het 100000x beter doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
Als het regime achter die pro-mubarak mensen zit zullen ze ongetwijfeld steun EN orders krijgen daar van!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat ze 1,2,3 bezig zijn met cameraposities
boeeeee!! Eikelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Drifter__ het volgende:
Dikke zwarte rook richting anti gebied.
Met Ben Affleck als de held.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef ETA het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat Hollywood hierover een film maakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |