Het is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Mijn moeder zegt dat niet groter is als de val van de berlijnse muur zijn jullie het daar mee eens?
Voor vandaag...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef StephanL het volgende:
Langzaam maar zeker boeken ze al winst. Rustig aan. Genoeg molotovs zo te zien.
200 pond is leuk geld voor hun, maar om voor dat geld molotovs te koppen zullen de meeste ook niet doen denk ik, zo gek zijn ze ook niet, nu nog alleen de echte die hard mubarak geheime dienst die aan het rellen isquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, de anti's hebben overtuiging, de pro's zijn gekocht. Huurlingen zijn nooit te vertrouwen en je wint het niet van idealisten.
Niet te vergelijken, zeker niet in dit stadium.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Mijn moeder zegt dat niet groter is als de val van de berlijnse muur zijn jullie het daar mee eens?
Pagina refreshen. Ik loop soms ook meer dan een minuut op de reacties achter, maar komt omdat ALE soms even 5sec terugspringt (bij mij iig)quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie kijken toch ook gewoon op de stream? Hoe komt het dat ik zo achterloop?
Je bedoeld Gordon, dan jaag je de menigte wel uiteen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Oorlogsheld het volgende:
Wat er mist op het plein is een live optreden van de 3 J's (beetje reclame maken alvast)
Weet ik niet precies. Alles is heel anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Volgens mij is een invasie van VN troepen geen goed idee, zolang het leger van egypte daar niet mee instemt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
kan de VN geen VN troepen sturen?
quote:occupiedcairo Occupied Cairo
Gov thugs attacking again from Qasr el Nil #jan25
Dat was zo ontzettend intens. Waarschijnlijk ook omdat het veel dichterbij isquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Daarvoor moet een meerderheid van de lidstaten het eens zijn, en dat duurt even. De VN kan niet zomaar binnen een halve dag een land binnenvallen en zich overal mee gaan bemoeien. Of zelfs een week niet, als je zou vinden dat ze bij de eerste protesten al direct voorbereidingen hadden moeten treffen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Ja, daar ben ik het mee eens, de val van de Berlijnse muur was het einde van de twee-deling van een heel continent en ook het einde van het idee dat er ieder moment een nucleaire oorlog kon uitbreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Nein, Egypte moet z'n eigen problemen oplossen. De bevolking zou een buitenlandse troepenmacht waarschijnlijk ook niet respecteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Berlijnse Muur is natuurlijk heel centraal, dit is verspreid over Egypte en er zijn clashes tussen burgers onderlingquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Alles is heel anders.
Maar ik wil helemaal geen VN troepen daar zo, ik wil geen USA troepen daarzo. Ik wil EU troepen daarzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarvoor moet een meerderheid van de lidstaten het eens zijn, en dat duurt even. De VN kan niet zomaar binnen een halve dag een land binnenvallen en zich overal mee gaan bemoeien. Of zelfs een week niet, als je zou vinden dat ze bij de eerste protesten al direct voorbereidingen hadden moeten treffen.
Ja maar dat was ook GROOTS, heel de USSR ging er aan toen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Aan de andere kant maken veel mensen dit 'live' mee, dat is ook wel intens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was zo ontzettend intens. Waarschijnlijk ook omdat het veel dichterbij is
Lastig, appels en peren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Zelfde verhaal verder. Je valt niet zomaar een ander land binnen. En de EU heeft nog niet eens een eigen leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen VN troepen daar zo, ik wil geen USA troepen daarzo. Ik wil EU troepen daarzo.
200 pond werd gezegd op de tv.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
hoeveel geld zou muburak wel niet betalen om je leven op het spel te zetten.
EU en daadkracht dat is hetzelfde als een egyptenaar en mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen VN troepen daar zo, ik wil geen USA troepen daarzo. Ik wil EU troepen daarzo.
200 pond, ongeveer 25 euriesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ga weg man, dat gaat Afrika maar lekker zelf regelen denk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
De politie krijgt pas weer salaris als de demo's weg zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het is anders, al was het natuurlijk alleen al omdat je er toen veel minder van meekreeg terwijl je het nu 24 uur per dag live mee zit te kijken en direct contact kan hebben met mensen ter plekke.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
quote:ManarMohsen Manar Mohsen
People on Kasr El Nil Bridge are battling with those below, on both sides they are throwing rocks and petrol bombs. #Egypt #Jan25
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
EU en daadkracht dat is hetzelfde als een egyptenaar en mubarak.
Eigenlijk is de sneeuwbal al begin vorige maand begonnen danquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
Dit is groter want het is een sneeuwbal. Daar hoop ik in ieder geval op.
Zodra een groep een handgranaat gooit weet je zeker dat het leger gaat schieten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Er is toch wel IEMAND die thuis een handgranaat heeft liggen ofzo?
de eu heeft geen leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
hmm val van het communisme in oost europa was toch ook een sneeuwbal of niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
Rutte: "Ik verwijs naar de reactie van de Amerikaanse administration. "quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef wdn het volgende:
Obama, Clinton, Turkije, Israel, EU (nu op aje) hebben zich al laten horen.
Rutte kwam ook met een stmt maar die zal aje niet halen
Het zijn geen beesten daar? Het zijn mensen....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ga weg man, dat gaat Afrika maar lekker zelf regelen denk.
Terglijkertijd binnenvallen, op hoog niveau communicatie en allemaal een EU vlag geven... en we hebben een EU leger...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zelfde verhaal verder. Je valt niet zomaar een ander land binnen. En de EU heeft nog niet eens een eigen leger.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Zodra een groep een handgranaat gooit weet je zeker dat het leger gaat schieten.
Maar dat is dus ook precies waar Mubarak op hoopt.
Het erge is, ik weet zeker dat er no-brainers zijn die nu daadwerkelijk uit wraak op zoek gaan naar handgranaten en wapentuig en bommen aan het improviseren zijn. En dat gaan we de komende dagen meemaken.
ElBaradei moet zeggen dat het geweldloos moet blijven, anders krijg je echt dat Mubarak zijn zin gaat krijgen en iedereen op elkaar gaat schieten. Zodra ze met bommen beginnen krijg je cascade wraakacties die de komende tien jaar niet zullen stoppen. Kijk maar naar Baghdad.
Toch nog een zieltjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
hmm val van het communisme in oost europa was toch ook een sneeuwbal of niet?
Ik heb de val van de muur ook live gezien. Maar niet zo gedetailleerd als dit. Toen was teletekst al een luxequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aan de andere kant maken veel mensen dit 'live' mee, dat is ook wel intens.
LOL kijk daar begrijpen ze het tenminste. Hard tegen hard!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef -jos- het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Tomorrow will be the Martyrs Day in Alexandria and the protesters will use the thugs they arrested today as human sh... http://bit.ly/gnTGmF
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook GROOTS, heel de USSR ging er aan toen.
Vooralsnog is dit slechts een muggenpoepje vergeleken met de val van de Berlijnse muur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Waar was jij in 1989?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag.
Meer een grote lawine.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
quote:9.15pm GMT: CNN have just shown some amazing footage taken earlier today of the attacks on its presenter Anderson Cooper near Tahrir Square. Anderson's cameraman managed to secretly film the attack, and the journalists can be seen being rushed and jostled by groups of young men – some clutching photos of Mubarak – with punches being thrown and bottles of water thrown. Some locals can be seen trying to help and ushering the CNN crew out of the area.
"Clearly there were people who came there looking for a fight," Cooper tells his colleagues back in the studio.
For all the criticisms of US television coverage, CNN's efforts this week have been superlative.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef harcai het volgende:
Ik wacht op de A-team zij zullen dit wel ff oplossen
Jawel maar dit wordt groter met verstrekkende gevolgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
ik heb meer hoop voor chuck norris en steven seagallquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef harcai het volgende:
Ik wacht op de A-team zij zullen dit wel ff oplossen
quote:9.25pm GMT: Hillary Clinton, the US Secretary of State, has been in direct contact today with Egyptian vice president Omar Suleiman, the State Department revealed.
Clinton urged Suleiman "to hold accountable those responsible for violence" seen today.
Echt ik heb het al gezegd maar volgens mij is dit een bot..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag.
Ja... en ik denk dat Tunesie en Egypte slechts het begin zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jawel maar dit wordt groter met verstrekkende gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |