Aan de andere kant maken veel mensen dit 'live' mee, dat is ook wel intens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was zo ontzettend intens. Waarschijnlijk ook omdat het veel dichterbij is
Lastig, appels en peren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Mijn moeder zegt dat niet groter is als de val van de berlijnse muur zijn jullie het daar mee eens?
Zelfde verhaal verder. Je valt niet zomaar een ander land binnen. En de EU heeft nog niet eens een eigen leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen VN troepen daar zo, ik wil geen USA troepen daarzo. Ik wil EU troepen daarzo.
200 pond werd gezegd op de tv.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
hoeveel geld zou muburak wel niet betalen om je leven op het spel te zetten.
EU en daadkracht dat is hetzelfde als een egyptenaar en mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen VN troepen daar zo, ik wil geen USA troepen daarzo. Ik wil EU troepen daarzo.
200 pond, ongeveer 25 euriesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ga weg man, dat gaat Afrika maar lekker zelf regelen denk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
De politie krijgt pas weer salaris als de demo's weg zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het is anders, al was het natuurlijk alleen al omdat je er toen veel minder van meekreeg terwijl je het nu 24 uur per dag live mee zit te kijken en direct contact kan hebben met mensen ter plekke.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Mijn moeder zegt dat niet groter is als de val van de berlijnse muur zijn jullie het daar mee eens?
quote:ManarMohsen Manar Mohsen
People on Kasr El Nil Bridge are battling with those below, on both sides they are throwing rocks and petrol bombs. #Egypt #Jan25
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
EU en daadkracht dat is hetzelfde als een egyptenaar en mubarak.
Eigenlijk is de sneeuwbal al begin vorige maand begonnen danquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
Dit is groter want het is een sneeuwbal. Daar hoop ik in ieder geval op.
Zodra een groep een handgranaat gooit weet je zeker dat het leger gaat schieten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Er is toch wel IEMAND die thuis een handgranaat heeft liggen ofzo?
de eu heeft geen leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
hmm val van het communisme in oost europa was toch ook een sneeuwbal of niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
Dit is groter want het is een sneeuwbal. Daar hoop ik in ieder geval op.
Rutte: "Ik verwijs naar de reactie van de Amerikaanse administration. "quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef wdn het volgende:
Obama, Clinton, Turkije, Israel, EU (nu op aje) hebben zich al laten horen.
Rutte kwam ook met een stmt maar die zal aje niet halen
Het zijn geen beesten daar? Het zijn mensen....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ga weg man, dat gaat Afrika maar lekker zelf regelen denk.
Terglijkertijd binnenvallen, op hoog niveau communicatie en allemaal een EU vlag geven... en we hebben een EU leger...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zelfde verhaal verder. Je valt niet zomaar een ander land binnen. En de EU heeft nog niet eens een eigen leger.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Zodra een groep een handgranaat gooit weet je zeker dat het leger gaat schieten.
Maar dat is dus ook precies waar Mubarak op hoopt.
Het erge is, ik weet zeker dat er no-brainers zijn die nu daadwerkelijk uit wraak op zoek gaan naar handgranaten en wapentuig en bommen aan het improviseren zijn. En dat gaan we de komende dagen meemaken.
ElBaradei moet zeggen dat het geweldloos moet blijven, anders krijg je echt dat Mubarak zijn zin gaat krijgen en iedereen op elkaar gaat schieten. Zodra ze met bommen beginnen krijg je cascade wraakacties die de komende tien jaar niet zullen stoppen. Kijk maar naar Baghdad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |