Dacht ik wel, die versierselen van die dromedarissen kwam me al zo bekend voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef StephanL het volgende:
Nieuwsuur een Egyptische man. De mannen op de kamelen zijn mannen die verdienen geld van toeristen bij de piramides. Nu die weg zijn, zijn ze boos.

Als het klopt: DANK U!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Pro staan op het viaduct onderin beeld, mogelijk ook nog onder het viaduct

Dat wist ik niet. Ik heb vorige nacht gezocht maar het was toen pikdonker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar kan ik je zo wat over vertellen, buiten de delta (alexandrie en cairo) staan er heel weinig webcams in egypte. Internet is daar nog niet zo normaal als hier.

Sarcasme gozertquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want over 'regretably' lezen we maar even heen?

denk ook ze beter iets terug kunnen zakken. nu is het breder uitgespreid, moelijker te verdedigen(en eventeel terug te trekken) bovendien van vanaf viaduct te bekogelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hebben ze nu twee straat-ingangen in plaats van een half plein. De afstand is groter maar de linie kleiner.

Anti's zijn niet meer geisoleerd en kunnen hergroeperen. Momentum draait.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Flashbox het volgende:
komen wel steeds meer anti's bij zo te zien

Een ze zijn veel meer gemotiveerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat het best ook meespeelt dat de anti's slimmer zijn dan de pro's.

Plastic is echt niet zo brandbaar hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan smelt die al weg terwijl je hem optilt. Waarschijnlijk kun je ze niet eens vullen.

De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Misstique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HZO38s_u05
Filmpje van de uitbraak via de brakke foon van Evan Hill (staat naast de camera)

Er zijn wel meer doden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog iets over een 3de stad (buiten Cairo en Alexandrie). Ik meen Luxor.
Trouwens: 1 dode en 500 gewonden tot nu toe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |