Toch nog een zieltjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Lastig, appels en peren.
Dit is groter want het is een sneeuwbal. Daar hoop ik in ieder geval op.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
hmm val van het communisme in oost europa was toch ook een sneeuwbal of niet?
Ik heb de val van de muur ook live gezien. Maar niet zo gedetailleerd als dit. Toen was teletekst al een luxequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aan de andere kant maken veel mensen dit 'live' mee, dat is ook wel intens.
LOL kijk daar begrijpen ze het tenminste. Hard tegen hard!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef -jos- het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Tomorrow will be the Martyrs Day in Alexandria and the protesters will use the thugs they arrested today as human sh... http://bit.ly/gnTGmF
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook GROOTS, heel de USSR ging er aan toen.
Vooralsnog is dit slechts een muggenpoepje vergeleken met de val van de Berlijnse muur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef mu_barak_obama het volgende:
Mijn moeder zegt dat niet groter is als de val van de berlijnse muur zijn jullie het daar mee eens?
Waar was jij in 1989?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag.
Meer een grote lawine.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
quote:9.15pm GMT: CNN have just shown some amazing footage taken earlier today of the attacks on its presenter Anderson Cooper near Tahrir Square. Anderson's cameraman managed to secretly film the attack, and the journalists can be seen being rushed and jostled by groups of young men – some clutching photos of Mubarak – with punches being thrown and bottles of water thrown. Some locals can be seen trying to help and ushering the CNN crew out of the area.
"Clearly there were people who came there looking for a fight," Cooper tells his colleagues back in the studio.
For all the criticisms of US television coverage, CNN's efforts this week have been superlative.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef harcai het volgende:
Ik wacht op de A-team zij zullen dit wel ff oplossen
Jawel maar dit wordt groter met verstrekkende gevolgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
ik heb meer hoop voor chuck norris en steven seagallquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef harcai het volgende:
Ik wacht op de A-team zij zullen dit wel ff oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |