Nou inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef tass het volgende:
Ik ben bang dat de mensen die nu naar huis gaan ervoor zorgen dat de Pro Moebie gasten denken dat ze hebben gewonnen.
En dat gevoel krijg ik ook eigenlijk.
De rust keert terug, Moebie gaat gewoon door waar ie mee bezig was, er verandert niets, en de mensen blijven gewoon mopperen terwijl ze hun dagelijkse dingen doen.
Arme mensen die voor niets dan hun leven hebben gegeven
ik geloofde het ook niet , maar dacht er weer aan n.a.v. dat ik over voedsel begon te praten en die andere kwal met zn fruit dus ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Google News zegt: niet gesloten
http://www.google.nl/sear(...)og&sa=N&hl=nl&tab=wn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef raistlin6 het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
GOING TO FACE PRO MUBARAK DEMO! Going with @SarahKaram1 and Rushdi! We will fight you! #Jan25
als het waar is gaan ze dus letterlijk de confrontatie opzoeken nu .. ik ben benieuwd .. kan flink losgaan ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef raistlin6 het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
GOING TO FACE PRO MUBARAK DEMO! Going with @SarahKaram1 and Rushdi! We will fight you! #Jan25
Hebben ze in de VS wel vaker last vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef -jos- het volgende:
FOX News weet Egypte ff niet te vinden:
[ afbeelding ]
Ze verliezen sympathie van mensen die niet zelf wilden demonstreren, maar wel achter de demonstraties stonden... Maar die willen nu weer rust... dus ben benieuwd hoe het er overmorgen voor staat...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Carine-C het volgende:
Ze zijn gewoon alle wind uit de zeilen ontnomen. Mensen willen over tot de orde van de dag.
Hahahahahaha lol.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: The curfew hours in Egypt have been reduced. It now starts at 5pm instead of 3pm.
ik denk dat je hier Mubarak bedoeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Carine-C het volgende:
Ze zijn gewoon alle wind uit de zeilen ontnomen. Mensen willen over tot de orde van de dag.
heeft iemand twitter account ; doe ze ff supporten dan en de hartelijke groeten van het fokforum!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Flashbox het volgende:
Raafatology Egyptian people are not going any where. use #twitter to support us and inspire the rest of #egypt. dont believe the state TV. #jan25 2 minutes ago via web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |