Idd. Ik zie dat Raistlin6 weer online is. Aangezien ikzelf zometeen me met andere dingen bezig moet gaan houden, zal ik de berichtgeving aan hem overlaten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:14 schreef theNull het volgende:
Last Hour Clashes Anti & Pro's volgens AJ
Natuurlijk, en Rutte komt elke dag op zijn werk met een roze olifant......quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:15 schreef theNull het volgende:
Die vent gaat met alle geweld de geschiedenisboeken in. Die gaat echt niet op een rustige manier afscheid van Egypte nemen.
Geeft niets, als je het mij vraagt mogen ze ook best dagje pauze nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ik zie dat Raistlin6 weer online is. Aangezien ikzelf zometeen me met andere dingen bezig moet gaan houden, zal ik de berichtgeving aan hem overlaten.
En ik ben nog steeds niet helemaal wakker![]()
Mening onderbouwen? Beelden en Informatie van de laatste dagen zeggen al genoeg dacht ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Rutte komt elke dag op zijn werk met een roze olifant......
Als je een mening hebt, is toelichting ook niks te veel hoor.
Nope, zeer interessant. ff wachten op bevestiging van anderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef gehotseflotst het volgende:
NzRv H N
#Mubarak reveals that his son will compete in September election. #egypt #jan25
1 minute ago
Was dat al bekend?![]()
ik denk dat meer tegenacties van de partij komen, en niet van moeb zelf, te kleinschaligquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef theNull het volgende:
[..]
Mening onderbouwen? Beelden en Informatie van de laatste dagen zeggen al genoeg dacht ik.
kweet ni, maar zelfs al was het niet bekend, dan was dat al wel duidelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef gehotseflotst het volgende:
NzRv H N
1 minute ago
Was dat al bekend?![]()
hij was gedoodverfd opvolger, verbaast me dus niksquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, zeer interessant. ff wachten op bevestiging van anderen
Nou ja alle doden en gewonden die inmiddels al gevallen zijn lijken weinig indruk op hem te maken. En als er al zoveel dagen zulke protesten zijn met zo enorm veel mensen die hem duidelijk niet meer als leider willen dan zou je toch verwachten dat de boodschap wel over is gekomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Rutte komt elke dag op zijn werk met een roze olifant......
Als je een mening hebt, is toelichting ook niks te veel hoor.
Ik geloof best dat dat gaat gebeuren maar ik geloof niet dat Mubarak dat nu zegt. Dat is taktisch niet zo slim en Mubarak is niet domquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef gehotseflotst het volgende:
NzRv H N
1 minute ago
Was dat al bekend?![]()
Mij wel, met al die protesten... Wereldvreemd figuur blijkt Moebie toch telkens weer te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hij was gedoodverfd opvolger, verbaast me dus niks
Iedereen ging er VOOR de protesten al vanuit dat Gamal zijn vader zou opvolgen bij volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hij was gedoodverfd opvolger, verbaast me dus niks
En die vorige verkiezingen verliepen ook al niet erg eerlijk heb ik begrepen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Iedereen ging er VOOR de protesten al vanuit dat Gamal zijn vader zou opvolgen bij volgende verkiezingen.
Zolang hij nog geen duidelijke tegenstand van het leger heeft en nog steeds controle over de politiemacht heeft / staatstelevisie , kan het nog alle kanten op. Als je alleen al z'n toespraken hoort, dan zie ik die vent in z'n huidige positie nog gek dingen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik denk dat meer tegenacties van de partij komen, en niet van moeb zelf, te kleinschalig
Het is nog niet verder bevestigd hequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij wel, met al die protesten... Wereldvreemd figuur blijkt Moebie toch telkens weer te zijn.
tr00, ik moet nu ook niet in de val van aannemen wat op twitter staat trappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is nog niet verder bevestigd heZag het staan en wist niet of dit al eerder was vermeld/bevestigd
had ik nog niet gehoord ergensquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef gehotseflotst het volgende:
NzRv H N
1 minute ago
Was dat al bekend?![]()
Bij deze dus een hoax. Die gast zit ook in de malediven, waarschijnlijk op zn strandstoel in de zon gewoon beetje hoax berichtjes te verspreidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is nog niet verder bevestigd heZag het staan en wist niet of dit al eerder was vermeld/bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |