Oh shit. Dat kon nog wel eens verkeerd gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:59 schreef -jos- het volgende:
Farrelltimes Farrelltimes
Egyptian police back on streets of Zamalek neighborhood n Cairo, armed, n large clusters, looking nervous & wearing bulletproof vests #egypt
Yep, AJE. Ziet er al redelijk druk uit. Maar wel veel minder dan gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Idd
Zijn er al live beelden ergens van het plein?
Ik las net op twitter dat er weer meer politie is, met kogelvrije vesten en wapens.
Oh nee, ik ga geen ruzie lopen zoeken......maar ik ben niet zo van regeltjes n terechtwijzigingen, het zijn vrijwilligers hier nota bene,......:)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen we het hier lief houden? Houdt het wel zo gezellig, lijkt me.
Die kans is na die toespraak gisteren enorm gegroeid he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh shit. Dat kon nog wel eens verkeerd gaan.
We zijn verwend geweest gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Het plein is nog behoorlijk leeg op het momentzeker in vergelijking met gisteren.
Klopt, maar de politie was nog niet in beeld. Nu welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Die kans is na die toespraak gisteren enorm gegroeid he?
Dat had ik wel verwacht ook, morgen zal het hetzelfde of nog minder zijn en dan is vrijdag de dag van de waarheid denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, AJE. Ziet er al redelijk druk uit. Maar wel veel minder dan gisteren
Ik hoop het voor ze, hoop dat mensen niet afdruipen na de toespraak van Mubarak... en dat hij geen dingen gaat ondernemen om het onmogelijk te maken voor de mensen om naar Tahrir/Caïro te komen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
We zijn verwend geweest gisteren, vandaag en morgen verwacht ik er ook niet veel van, Vrijdag daarintegen heb ik zeer hoge verwachtingen
Klopt, in ieder geval niet in die mate.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de politie was nog niet in beeld. Nu wel
Als mensen hier nog serieus een topic willen maken over manier van berichtgeving, zou ik deze zeker even opslaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef SemperSenseo het volgende:
Ergens anders ook al geplaatst:
BNR buitenland commentator Bernard Hammelburg: Amerikanen hebben de "koude rillingen"
Alen Fisher (voice over net) beweerde dat mensen geen geld meer hebben voor voedsel & Moebie hier ook de schuld van geven. Mocht dat waar zijn, dan is vrijdag echt geen brug te ver.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht ook, morgen zal het hetzelfde of nog minder zijn en dan is vrijdag de dag van de waarheid denk ik.
Ik hoop dat vrijdag niet te ver weg blijkt.
Wat ik op twitter lees is dat vooral veel oudere mensen en vrouwen de neiging hebben om het tot September uit te zitten om meer confrontaties te vermijden. Wat ik ergens ook wel weer snap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:03 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze, hoop dat mensen niet afdruipen na de toespraak van Mubarak... en dat hij geen dingen gaat ondernemen om het onmogelijk te maken voor de mensen om naar Tahrir/Caïro te komen...
Die waren er gisteren ook toch?quote:
Dus dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alen Fisher (voice over net) beweerde dat mensen geen geld meer hebben voor voedsel & Moebie hier ook de schuld van geven. Mocht dat waar zijn, dan is vrijdag echt geen brug te ver.
Okequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ze weer en vond dat 't vermelden waard
Is het imo ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ze weer en vond dat 't vermelden waard
Mogge!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, ik denk dat Mubarak niet tot vrijdag wacht maar in gaat grijpen, de pro`s en contra`s zullen ook niet netjes wachten tot vrijdag, dit gaat de verkeerde kant op, het is nog vroeg er zullen wel meer mensen komen
Ik ben ook bang voor bloed vandaag of morgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, ik denk dat Mubarak niet tot vrijdag wacht maar in gaat grijpen, de pro`s en contra`s zullen ook niet netjes wachten tot vrijdag, dit gaat de verkeerde kant op, het is nog vroeg er zullen wel meer mensen komen
Er gaat niet ingegrepen worden.....Mubarak heeft even tijd gerekt om zijn koffers te pakken, net als zijn zoon......die met 97 koffers afdroop naar Engeland.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
voor alle2 de kanten, hoop gewoon op een goede oplossing voor alle mensen in Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor bloed vandaag of morgen.
Laten we hopen dat het niet gebeurt.
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor alle2 de kanten, hoop gewoon op een goede oplossing voor alle mensen in Egypte
Nee dat denk ik niet.. ik denk dat er nu wel ergens een mars zal gaan komen naar het paleis om M. verder onder druk te zetten en zijn plek te verlaten, het leger zal dit vermoedelijk gaan begeleiden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor bloed vandaag of morgen.
Laten we hopen dat het niet gebeurt.
quote:gpdcairo GPD Cairo
Sfeer is enigszins aan het omslaan. Huilende vrouw naast me: Mubarak is onze vader. Mannen roepen slogans tegen demonstranten. #Jan25
41 seconds ago
Als hij ingrijpt is hij volgens mij echt enorm het haasje. Hij kan weinig doen momenteel denk ik, zeker omdat hij ook weinig grip op het leger lijkt te hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Er gaat niet ingegrepen worden.....Mubarak heeft even tijd gerekt om zijn koffers te pakken, net als zijn zoon......die met 97 koffers afdroop naar Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |