Ligt er een beetje aan hoe laat je bent gaan slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:33 schreef theNull het volgende:
Goedenmrogen, niks bijzonders afgelopen nacht gemist zo te lezen.
Huidge situatie Tahrir Plein:
[ afbeelding ]
http://hyperallergic.com/(...)during-a-revolution/quote:DannyRamadan Danny -Ahmed Ramadan
Read about my attack and about my last steps in Cairo during a Revolution hyperallergic.com/18032/photos-w via @hyperallergic #jan25
Half 12, dus niet echt wat bijzonders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe laat je bent gaan slapen
O? [Upd] Schoten gelost in Alexandriëquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:39 schreef theNull het volgende:
[..]
Half 12, dus niet echt wat bijzonders.
Afwachten wat de komende dag)en gaat gebeuren. Stilte voor de storm momenteel.
Het helpt als je de updates op de FP ook ff meepaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef theNull het volgende:
In Alexandrië schoten militairen meerdere malen in de lucht om de demonstranten uit elkaar te houden die elkaar te lijf gingen met stenen en vermoedelijk ook steekwapens. In Kairo werd de sfeer eveneens grimmig en meldde een correspondent van Al Jazeera tijdens de uitzending dat het leger zich daar voorbereidde op gevechten op het plein, die vooralsnog zijn uitgebleven. Hieronder de beelden uit Alexandrië:
@NRC
Dat is wel nieuw voor me. En als dat echt zo is, dan lijkt me dat een verontrustende ontwikkeling.
Echt. Fok loopt al dagen voor qua berichtgeving.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het helpt als je de updates op de FP ook ff meepakt
Hoewel ik graag op mijn eigen hoorn blaas, moet ik wel zeggen dat we hier wel achterlopen op AJE & twitterquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Echt. Fok loopt al dagen voor qua berichtgeving.
quote:boatsie: RT @khadijapatel: Another day in the revolution, another day in Tahrir Square. @hamish6PM reporting people coming in earlier than yesterday.
internetcommunities ftw!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik graag op mijn eigen hoorn blaas, moet ik wel zeggen dat we hier wel achterlopen op AJE & twitter.
Maar idd (ver) voor op de meeste/zo goed als alle andere media in NL. Vooral dankzij dit topic,
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, hoewel gisteren de CITO toets trending was op Hyves
, heeft dus ook zo zijn nadelen
Schijnbaar zijn er sowieso 2, mogelijk 7 doden gevallen vannacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:02 schreef Axia het volgende:
Vannacht niets gemist zo te lezen. Ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren. Hopelijk blijven er mensenlevens gespaard...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O? [Upd] Schoten gelost in Alexandrië
Je wil wel erg graag dat ze je berichten lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het helpt als je de updates op de FP ook ff meepakt
Altijd naar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er sowieso 2, mogelijk 7 doden gevallen vannacht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:07 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
[..]
Je wil wel erg graag dat ze je berichten lezen
Dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef Hukkie het volgende:
Ik heb een Novumbericht over de speech van Obama ook in de tracker gezet, voor de mensen die de updates etc niet volgens.
Da's best heul veulquote:515 more tweets since you started searching.
Persoonlijk vind ik het een goed stuk, maar ik denk dat het hier misschien weer voor veel discussie kan gaan zorgen. Misschien is dat handiger voor in een ander topic, zeker als er vanmiddag weer wat beweging in de gebeurtenissen komt, zoals afgelopen dagen ook geweest is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
BTW: dit wat voor de OP? http://sarthanapalos.word(...)d-stuff-about-egypt/
Goed punt, niet doen dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:20 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een goed stuk, maar ik denk dat het hier misschien weer voor veel discussie kan gaan zorgen. Misschien is dat handiger voor in een ander topic, zeker als er vanmiddag weer wat beweging in de gebeurtenissen komt, zoals afgelopen dagen ook geweest is.
Ik vond hem ook al zo opgewonden praten. Hij is vast bezeten oid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef RvLaak het volgende:
OK, het is officieel... Blair is compleet gek geworden
Tsjeh, die Blair is geen president meer en kan dit soort dingen dus zeggen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef RvLaak het volgende:
OK, het is officieel... Blair is compleet gek geworden
Gisteren meer dan 4000 in een halve minuut...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef RvLaak het volgende:
Ik kan dat Twtter echt niet bijhouden... Binnen een paar seconden naar een refresh:
[..]
Da's best heul veul
Nou, Tahrir stroomt wel weer vol...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Tsjeh, die Blair is geen president meer en kan dit soort dingen dus zeggen...
Het ziet er niet goed uit voor het volk, veel mensen geven op vanwege vermoeidheid of eettekort of door de propaganda op de staats TV en kranten.
rzabaneh Rania Zabaneh
#Egypt #Jan25 effect on #Yemen: Yemeni President Saleh tells parliament he'll not seek another term or hand power to son.
Stuk/iets minder dan gister volgens mij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, Tahrir stroomt wel weer vol...
Dude, het is 10:30 daar... Give it timequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
Stuk minder dan gister volgens mij?
gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef RvLaak het volgende:
Kunnen zij met een twitter account dit RT'en?
http://twitter.com/AnonymousIRC/status/32713899388178432
Dat zal inderdaad D-day worden denk ik, de dag waarop ook moet blijken hoeveel steun er nog is voor deze revolutie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dude, het is 10:30 daar... Give it time. Een miljoen gaan ze misschien vandaag & morgen niet halen, maar er is veel sprake van D-Day op vrijdag.
Ze sluiten alle andere dan staats invloeden af, ze zijn echt aan een serieuze tegenaanval om het volk te keren tegen de demonstranten. Vraag is hoe dit echt ontvangen wordt bij het volk, misschien zijn er wel veel bij die heel erg graag weer willen eten en kunnen werken, dit raakt mensen hard.quote:nolanjazeera Dan Nolan
It seems BBC is blocked at our hotel now too. No audio for 12hrs now. Wonder if this is egypt-wide?
1 minute ago
1 stap naar voren en 2 terug met rosenthal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef RvLaak het volgende:
Op de ticker van Journaal24: Rosenthal; Stap Mubarak bemoedigend, ja hoor... Daar zijn de Egyptenaren het echt mee eens
Ik ben vooral benieuwd naar de reactie van de staats-tv. Het leek erop dat ze wat meer richting de demonstranten gingen, maar die illusie is ondertussen ook wel weer verdwenen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ze sluiten alle andere dan staats invloeden af, ze zijn echt aan een serieuze tegenaanval om het volk te keren tegen de demonstranten. Vraag is hoe dit echt ontvangen wordt bij het volk, misschien zijn er wel veel bij die heel erg graag weer willen eten en kunnen werken, dit raakt mensen hard.
Dus ik hoop dat de demonstranten het momentum kunnen vasthouden.
Als ik de berichten in het vorige topic zo las, voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef gehotseflotst het volgende:
Man man man, wat een vermoeiende topicreeks is dit
![]()
Vannacht doden gevallen? Voor of na 02:00?
Oh, dan heb ik dat nog wel meegekregen... Valt me nog mee, aangezien het gisteren in Alexandrië wel erg spannend was en de sfeer volgens mij heel erg gespannen bleefquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik de berichten in het vorige topic zo las, voor.
Idd, volgens AJE daarstraks werden een paar pro-Mobie's in elkaar geslagen daarnet bij de ingang van Tahrir. AJ meldde dat het leger erbij stond te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat nog wel meegekregen... Valt me nog mee, aangezien het gisteren in Alexandrië wel erg spannend was en de sfeer volgens mij heel erg gespannen bleef
Goedemorgen! Zover ben ik nog niet eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef tass het volgende:
Goeiemorgen allemaal, daar gaan we weer.
Nu eerst koffie!
Wel positief dat Yemen nu ook een Moebie pulled! Ook de woorden dat zijn zoon hem niet zal gaan opvolgen. Maar is Yemen zijn ze het niet zo zat als in Egypte volgens mij....
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Why is CNN paying so much attention to pro-Mubarak supporters? Where's the huge numbers who love his 'stability' so much? Washington? #Egypt
1 hour ago
Was al gepost, maar ik blijf hem leuk vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef Axia het volgende:
Weet niet of die al gepost was...anders sorry...![]()
maar toch echt heel sneu...
Is er nou niemand daar op die redactie die een ietsiepietsie topografische kennis heeft?! Werkelijk wat een dombo's daar!quote:
Heb m in de OP gezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:47 schreef tass het volgende:
[..]
Is er nou niemand daar op die redactie die een ietsiepietsie topografische kennis heeft?! Werkelijk wat een dombo's daar!
Heb ook wel het idee dat het een gevalletje fotoshop is hoor...... 2 good 2 be truequote:
Ja want anders denken de zo-maar-even-langskomers dat het nu is of zo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Misschien ook wel een idee om bij de GIFjes van het volle plein de datum te zetten?
Geloof me... Dit is Foxnews waar we het over hebben, dus waarschijnlijk is het helaas geen photoshopquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat het een gevalletje fotoshop is hoor...... 2 goo 2 be true
Goed punt, maar wanneer was het ook al weer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef tass het volgende:
[..]
Ja want anders denken de zo-maar-even-langskomers dat het nu is of zo...
Moet dat nou? Dat plaatje is al jaren oud...quote:
Gisteren toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goed punt, maar wanneer was het ook al weer?
De zender is fan is van Sarah "I can see Russia from my home" Palinquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Geloof me... Dit is Foxnews waar we het over hebben, dus waarschijnlijk is het helaas geen photoshop
En toch onlangs nog gebruikt, werd in deze reeks gemeldt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
Moet dat nou? Dat plaatje is al jaren oud...
Als ik iemand nog lager heb zitten dan van Rompuy is zij het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De zender is fan is van Sarah "I can see Russia from my home" Palin
En zendt dingen uit waarin ze vertellen dat je in NL meerdere vrouwen mag hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De zender is fan is van Sarah "I can see Russia from my home" Palin
Bron? Lijkt me niet, een ezel stoot zich...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch onlangs nog gebruikt, werd in deze reeks gemeldt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als ik iemand nog lager heb zitten dan van Rompuy is zij het wel
Omdat het plaatje schijnbaar is gebruikt door FOX van 't weekend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Iridal het volgende:
Dat plaatje is al zo oud, en heeft erg weinig te maken met de hedendaagse gebeurtenissen..
Dus waarom in de OP meenemen...
Het is ook geen foutje, maar bewust gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me niet, een ezel stoot zich...
user in deze reeks, volgens mij zei hij/zij dat live gezien te hebben. Geen idee meer welk deel of wie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me niet, een ezel stoot zich...
Maak je niet zo druk man, je doet het geweldig en een beetje humor moet best kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
user in deze reeks, volgens mij zei hij/zij dat live gezien te hebben. Geen idee meer welk deel of wie.
Maar ik kan het mis hebben & het verwijderen is dan zo gebeurd
Ik maak me niet druk hoor, reageer enkel op -jos-. Was niet met een negatieve toon bedoeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, je doet het geweldig en een beetje humor moet best kunnen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:57 schreef senesta het volgende:
http://roginkim.tumblr.com/post/3051608646
Zullen we het hier lief houden? Houdt het wel zo gezellig, lijkt me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef ellevehC86 het volgende:
Jos was gisteren een van die mensen die stom liep te doen omdat het een slowchat-achtig iets begon te worden hier, gaf aan te gaan slapen om 00.15 en was er om 1.30 nog.......
....anders gaan we iedereen even corrigeren op haar tekortkomingen
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, je doet het geweldig en een beetje humor moet best kunnen
Oh shit. Dat kon nog wel eens verkeerd gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:59 schreef -jos- het volgende:
Farrelltimes Farrelltimes
Egyptian police back on streets of Zamalek neighborhood n Cairo, armed, n large clusters, looking nervous & wearing bulletproof vests #egypt
Yep, AJE. Ziet er al redelijk druk uit. Maar wel veel minder dan gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Idd
Zijn er al live beelden ergens van het plein?
Ik las net op twitter dat er weer meer politie is, met kogelvrije vesten en wapens.
Oh nee, ik ga geen ruzie lopen zoeken......maar ik ben niet zo van regeltjes n terechtwijzigingen, het zijn vrijwilligers hier nota bene,......:)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen we het hier lief houden? Houdt het wel zo gezellig, lijkt me.
Die kans is na die toespraak gisteren enorm gegroeid he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh shit. Dat kon nog wel eens verkeerd gaan.
We zijn verwend geweest gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Het plein is nog behoorlijk leeg op het momentzeker in vergelijking met gisteren.
Klopt, maar de politie was nog niet in beeld. Nu welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Die kans is na die toespraak gisteren enorm gegroeid he?
Dat had ik wel verwacht ook, morgen zal het hetzelfde of nog minder zijn en dan is vrijdag de dag van de waarheid denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, AJE. Ziet er al redelijk druk uit. Maar wel veel minder dan gisteren
Ik hoop het voor ze, hoop dat mensen niet afdruipen na de toespraak van Mubarak... en dat hij geen dingen gaat ondernemen om het onmogelijk te maken voor de mensen om naar Tahrir/Caïro te komen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
We zijn verwend geweest gisteren, vandaag en morgen verwacht ik er ook niet veel van, Vrijdag daarintegen heb ik zeer hoge verwachtingen
Klopt, in ieder geval niet in die mate.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar de politie was nog niet in beeld. Nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |