iets kan best interessant, spannend en in en in triest zijn hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
interessant wel, spannend niet want het is in en in triest wat daar allemaal gebeurt, en hoop echt dat het een keer op houd
Sorry hoor.... ik heb minstens 50 van deze topics bijgehouden.... ik heb 7 streams open staan. Ik heb afgelopen nacht alles zitten volgen op de voet....quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Iridal het volgende:
[..]
Als je dat na 93 topics nog niet weet....
Hij zal wel gedwongen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waarom de website van Sandmonkey down is?
Omdat die is opgepakt, inmiddels wel vrijgelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waarom de website van Sandmonkey down is?
oke weer vriendjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
iets kan best interessant, spannend en in en in triest zijn hoor
Een blogger/twitteraar die was opgepaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry hoor.... ik heb minstens 50 van deze topics bijgehouden.... ik heb 7 streams open staan. Ik heb afgelopen nacht alles zitten volgen op de voet....
Maar nee, ik heb geen idee wie Sandmonkey is!
dat hoorde ik ook jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Big attack tonight to the protestors?
Zeiden ze op Euronews?
Het is ongelofelijk idd. Ze moeten niet bang zijn iig...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Mooi om te zien dat de Anti's er nog altijd / weer helemaal in geloven
Maar daarom hoeft zijn website (sandmonkey.org) toch nog niet down te zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Omdat die is opgepakt, inmiddels wel vrijgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |