Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef deleriouz het volgende:
maken ze die molotov's van PET-flessen o.i.d.?
Het feit, dat dit niet voor deze situatie opgaat, daarnaast men in open omgeving bevindt, mijn reactie over de organisatie gericht was op deze situatie en daarnaast de Thermopylae gebaseerd was op voorkoming van omsingeling betwijfel ik of jij er wel wat van begrijpt ninnyquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lult, want a) ze hebben wel organisatie, b) ze sloten de anti's juist in en c) het basale idee van de Slag van Thermopylae was dus gewoon die smalle doorgang op die landtong. De details met die rijen met wapens komen daaruit voor, nitpicker
al jazeera 511, euronews 502, bbc world news 501quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef Tilboy het volgende:
Welke zender moet ik hebben? Ik heb digitale tv van Ziggo.
Ja, pro mub wordt compleet weggejaagdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
Waren het nou de antiM's die een uitval deden?
Zag er wel zo uit ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
Waren het nou de antiM's die een uitval deden?
En Al Jazeera faalde enorm toen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
Anti's hebben de Pro mubarak verder weg gedrongen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, pro mub wordt compleet weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |