Hij werkt dan ook niet (meer) voor de overheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, mooi, die baklap op AJE zegt wel dat redelijk duidelijk is dat de regering van Mubarak geweld heeft gebruikt tegen de demonstranten, en dat dat op veel verzet zal stuiten.
Verzet uit het Westen, mind you, dus een paar flinke foei-vingers.
Mij ookquote:
Oplap-rust.quote:
Jij ook blijkbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
doe maar, ze houden toch een soort van pauze nu ofzo
Is ook onmogelijk met één camerahoek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
vind het lastiug de aantalen in te schatten
Hoe gaat het met jouw familie?quote:
De groep Pro-Mub is iig stukken kleiner dan de horde van vanmiddag in die hoekquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk met één camerahoek.
Nog even volhoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef yavanna het volgende:
Kerberosmansour KerberosMansour
Tense near musuem now. We're still blocking them but fatigue & injuries slowly catching up with us. More people needed. #Tahrir #Jan25
Big Picture altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Maitje het volgende:
http://www.boston.com/big(...)toric_week_in_e.html
Prachtige foto's!!
Herladen, Sparta-stylequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Bijvul pauze ofzo, check AJA, ze slopen de stoep...
Voor Mubarak is het hoe dan ook afgelopen. Hij heeft op zich ook weinig meer te verliezen (ook gezien zijn hoge leeftijd). Ik vermoed dat het hem ook allemaal geen zak meer kan schelen en dat hij straks nog 1 keer hele vreselijke dingen gaat doen als teken van ultieme fuck-youquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
Op AJE zeggen ze dat dit de manier is voor mubarak om zijn eigen graf te graven,
doodlopende weg.
Mijn god, je zult er toch tussen staan en gelyncht worden...arme man...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Man aangevallen omdat ze dachten dat hij een undercover agent was, soldaten grijpen in.
Daar lijkt hij al de hele dag mee bezig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor Mubarak is het hoe dan ook afgelopen. Hij heeft op zich ook weinig meer te verliezen (ook gezien zijn hoge leeftijd). Ik vermoed dat het hem ook allemaal geen zak meer kan schelen en dat hij straks nog 1 keer hele vreselijke dingen gaat doen als teken van ultieme fuck-you
Welke getallen? Heb ik even gemist. Vandaag ging het over een paar honderd man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een onzin, zulke kleine getallen aan Mubarak aanhangers zouden al lang door de velen anti aanhangers overrompeld moeten worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
Ik had de lapo niet, dat is post 301, leer dat nou eens.
Daarom TT-change
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |