quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
maar wie is nu wie ? (frans/ CNN beeld )
flashback bedoel je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik krijg net een visioen dat dit ook 5000 jaar geleden precies zo ging. Stenen gooien.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Franse zender: egypte is bom die kan ploffen maar het zullen de egyptenaren zijn die ervoor zullen betalen. Belangrijk is nu dat er vrede terugkeert en een machtsovername niet door nieuwe dictator maar stabiele regering.
thnx! (mooi anti heeft soort "schild")quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Promoebi linksonder, antimoebi rechtsboven.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking die niet helemaal op gaat.
Mooie foto's hier
http://www.boston.com/big(...)toric_week_in_e.html
Hartelijk dank! Zeer duidelijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op kaartje is het noorden boven, rest spreekt voor zich
rood is pro mubarak volk, groen zijn de goede :p
De MB?quote:
2000 jaar geleden in ieder geval wel, tegen het einde van de Romeinse Republiek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik krijg net een visioen dat dit ook 5000 jaar geleden precies zo ging. Stenen gooien.
thnx!! Shit pro is met veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op kaartje is het noorden boven, rest spreekt voor zich
rood is pro mubarak volk, groen zijn de goede :p
iemand uit de jaren 70 zo te zien aan z'n kapselquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie is die zeikert op AJE?
Bah kut amerikaan
Heel veel Anti staat nog op Tahrir en hoeven maar 1 straat te 'verdedigen' op dat punt, dus lijkt het kleinerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! Shit pro is met veel
de aanvallers zijn de pro mubarak mensen, degene achter de bescherming de anti mubarak (de goeie)quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef One_of_the_few het volgende:
De andere groep hebben veel bescherming neergezet. Zijn dat de pro mubarak mensen?
Nee.... AJE heeft hetzelfde beeld maar dan veel betere kwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
franse stream is echt de beste denk ik
http://wwitv.com/tv_channels/b2743.htm
Joh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef shomila het volgende:
Marwa_Alasar Marwa Al-A'sar
Egypt's foreign ministry says foreign interference in Egypt's affairs unacceptable #Egypt #Jan25
1 minute ago
Trefbalquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef t-8one het volgende:
Ze gooien molotov's heen en weer, steeds dezelfde volgens mij
In het pro-kamp.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef deleriouz het volgende:
Voor diegenen die zich afvragen waar de oproerpolitie is: ze zijn in grote getale aanwezig!
quote:NRC Live:
Al Jazeera meldt meer dan 1000 gewonden door de gevechten op Tahrir-plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |