En 0% Suez.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep, 99% van de journalisten zit op Tahrir, en 1% in Alexandrie
Dat is niet in Tahrir en niet van vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, en die ene dode is dan waarschijnlijk die vent die met zijn hersens op straat lag?
Waarschuwing: nogal graphic!
[youtube]http://www.youtube.com/user/thawraegypt#p/u/9/SQNYZe3Apuc[/youtube]
heat of the momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een sukkel, gooit ie de cocktail tegen de muur staat ie zelf in de fik
Alexandrie en Suez zijn ook onrustig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het lijkt in ieder geval of de toekomst van het land word uitgevochten op 1 plein maar dat de rest van het land gewoon doorgaat "as usual", maar dat komt misschien door de beperkte verslaggeving vanuit andere steden.
Nee aan een hijskraan, hij mag zijn nek niet breken, langzaam omhoogtillen die strop, spartelen zal die.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef harcai het volgende:
Ik hoop dat mubarak aan zijn haren het paleis uit wordt gesleept en aan de hoogste palmboom van Caïro wordt opgehangen!
Al Jazeera laat ook dit zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
DAt zijn nog eens goede molotovs, blijven heen en weer gaan, maar niemand nog gelukt om er echt 1 in de andere groep te gooien
Dat zijn ze wel. Nieuwsuur verslaggever kwam iemand tegen die moest, van zijn bedrijf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
We dooen nu toch niet alsof de aanhangers van mubarrak zielig zijn he?
Correct.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Misstique het volgende:
Waar kijken we nu? Voorgrond weer ProMoebie en met schilden de anti neem ik aan?
Oh ik had alleen naar de upload-datum gekeken iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is niet in Tahrir en niet van vandaag.
rare was , bij die zijkant , leek eerst opgezet te zijn door pro's (díe schilden), maar staat anti waarschijnlijk nu achterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Misstique het volgende:
Waar kijken we nu? Voorgrond weer ProMoebie en met schilden de anti neem ik aan?
Nee duh, die mensen krijgen per dag betaald. Ze zijn een slaapplek gaan zoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef no1uknow het volgende:
Pro-Mubarak lijken toch niet echt gemotiveerd meer te zijn om een charge uit te voeren!
Ze hebben eindelijk internet hé, dus komen steeds meer filmpjes van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ik had alleen naar de upload-datum gekeken idd
Dat wisten we idd al. Worden ze voor betaald.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Maitje het volgende:
Ze moesten verplicht gaan demonstreren sommige pro's!!
Bron: NOS
Goed zo, meet het maar breed uit in het nieuws.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
volgens france24 geheime diensten dus sleutelrol geweest in aanvallen van vandaag
Had je iets anders verwacht eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
volgens france24 geheime diensten dus sleutelrol geweest in aanvallen van vandaag
Big fucking surprisequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
nee is wel duidelijk uitgelokt allemaal. maar komt iig op t nieuws.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht eigenlijk?
Of een paar emmers vol met witte fosforquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef FunFair het volgende:
ik wou dat ze pijl en boog hadden.... donkere pijlen die op de pro's neerdalen.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef t-8one het volgende:
Weten we zeker dat de groep onderin pro-muba zijn?
Smerig...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dan kan iedereen zijn vellen bij elkaar gaan rapen. Klinkt spannend. CLF kom er maar in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of een paar emmers vol met witte fosfor![]()
Kun je hele leuke dingen mee doen, de fosfor bom komt daar vandaan.
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Smerig...
Kun je je even voorstellen dat mensen dit soort plannen en orders uit aan het denken zijn tegen hun eigen bevolking?
Die hebben ze daar wel veel ja, meer dan glas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef deleriouz het volgende:
maken ze die molotov's van PET-flessen o.i.d.?
Het zijn geen molotovs volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Lauuwtje het volgende:
De molotovcocktails gaan niet kapot haha
Waspoeder moet erin toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor flessen gebruiken ze, plastic? Er breken er maar weinig.
Geen echte molotovs in ieder geval, er zit volgens mij geen zeep in.
Als je helemaal geen geld hebt is het erg belangrijk. Daarnaast gaan ze er waarschijnlijk van uit dat Mubarak wint en dan zeg je al helemaal niet snel nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.
Iedereen blijft dat maar roepen, het zijn geen molotovs, het is benzine. Daarom brandt het ook maar kort en minder fel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het zijn geen molotovs volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |