Een begrip dat verwijst naar een schatting, dit hoeft niet specifiek te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke getallen? Heb ik even gemist. Vandaag ging het over een paar honderd man.
Na 30 jaar van onderdrukking enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
Heeft de moslimbroederschap geen beschikking over wapens dan?
Nope, hebben al jaren geleden geweld afgezworen, schijnt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
Nee, de Mubarak-aanhangers spelen het slim, naar het Thermopylae-model: bij mindere aantallen een smalle plek opzoeken waar de grotere aantallen van de tegenstanders geen voordeel bieden. De Grieken zijn er groot mee geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een onzin, zulke kleine getallen aan Mubarak aanhangers zouden al lang door de velen anti aanhangers overrompeld moeten worden.
waarschijnlijk wle maar gelukkig gebruiken ze die niet, als een kant begint met mensen neer te knallen is het hek ook van de dam, dan grijpt het leger ook in(mogelijk aan de verkeerde kant)quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef mazaru het volgende:
De Egyptische stratenmakers hebben straks in ieder geval genoeg werk. Er is geen straat meer heel.
Werksequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef nattermann het volgende:
Ik ga werken. Morgenochtend om half 8 als ik thuiskom meld ik me weer.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is OVER voor de pro mubaraks ze vertrekken alsuds france24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |