Hij werkt dan ook niet (meer) voor de overheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, mooi, die baklap op AJE zegt wel dat redelijk duidelijk is dat de regering van Mubarak geweld heeft gebruikt tegen de demonstranten, en dat dat op veel verzet zal stuiten.
Verzet uit het Westen, mind you, dus een paar flinke foei-vingers.
Mij ookquote:
Oplap-rust.quote:
Jij ook blijkbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
doe maar, ze houden toch een soort van pauze nu ofzo
Is ook onmogelijk met één camerahoek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
vind het lastiug de aantalen in te schatten
Hoe gaat het met jouw familie?quote:
De groep Pro-Mub is iig stukken kleiner dan de horde van vanmiddag in die hoekquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk met één camerahoek.
Nog even volhoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef yavanna het volgende:
Kerberosmansour KerberosMansour
Tense near musuem now. We're still blocking them but fatigue & injuries slowly catching up with us. More people needed. #Tahrir #Jan25
Big Picture altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Maitje het volgende:
http://www.boston.com/big(...)toric_week_in_e.html
Prachtige foto's!!
Herladen, Sparta-stylequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Bijvul pauze ofzo, check AJA, ze slopen de stoep...
Voor Mubarak is het hoe dan ook afgelopen. Hij heeft op zich ook weinig meer te verliezen (ook gezien zijn hoge leeftijd). Ik vermoed dat het hem ook allemaal geen zak meer kan schelen en dat hij straks nog 1 keer hele vreselijke dingen gaat doen als teken van ultieme fuck-youquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
Op AJE zeggen ze dat dit de manier is voor mubarak om zijn eigen graf te graven,
doodlopende weg.
Mijn god, je zult er toch tussen staan en gelyncht worden...arme man...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Man aangevallen omdat ze dachten dat hij een undercover agent was, soldaten grijpen in.
Daar lijkt hij al de hele dag mee bezig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor Mubarak is het hoe dan ook afgelopen. Hij heeft op zich ook weinig meer te verliezen (ook gezien zijn hoge leeftijd). Ik vermoed dat het hem ook allemaal geen zak meer kan schelen en dat hij straks nog 1 keer hele vreselijke dingen gaat doen als teken van ultieme fuck-you
Welke getallen? Heb ik even gemist. Vandaag ging het over een paar honderd man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een onzin, zulke kleine getallen aan Mubarak aanhangers zouden al lang door de velen anti aanhangers overrompeld moeten worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
Ik had de lapo niet, dat is post 301, leer dat nou eens.
Daarom TT-change
Een begrip dat verwijst naar een schatting, dit hoeft niet specifiek te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke getallen? Heb ik even gemist. Vandaag ging het over een paar honderd man.
Na 30 jaar van onderdrukking enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
Heeft de moslimbroederschap geen beschikking over wapens dan?
Nope, hebben al jaren geleden geweld afgezworen, schijnt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
Nee, de Mubarak-aanhangers spelen het slim, naar het Thermopylae-model: bij mindere aantallen een smalle plek opzoeken waar de grotere aantallen van de tegenstanders geen voordeel bieden. De Grieken zijn er groot mee geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een onzin, zulke kleine getallen aan Mubarak aanhangers zouden al lang door de velen anti aanhangers overrompeld moeten worden.
waarschijnlijk wle maar gelukkig gebruiken ze die niet, als een kant begint met mensen neer te knallen is het hek ook van de dam, dan grijpt het leger ook in(mogelijk aan de verkeerde kant)quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef harcai het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef mazaru het volgende:
De Egyptische stratenmakers hebben straks in ieder geval genoeg werk. Er is geen straat meer heel.
Werksequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef nattermann het volgende:
Ik ga werken. Morgenochtend om half 8 als ik thuiskom meld ik me weer.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is OVER voor de pro mubaraks ze vertrekken alsuds france24
Ze werden tot 22:00 betaaltquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd een goeie gegooid volgens mij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef shomila het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
RT @NickKristof: The Mubarak thugs seem to be going home from Tahrir. Mubarak should have realized that's a problem with mercenaries. #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Lara El Gibaly
LaraGibaly Lara El Gibaly
Mubarakites numbers are dwindling. Anti-government protesters appear to be winning this battle. #Egypt #Tahrir
2 minutes ago
+ de anti's willen liever een vreedzaam protestquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, de Mubarak-aanhangers spelen het slim, naar het Thermopylae-model: bij mindere aantallen een smalle plek opzoeken waar de grotere aantallen van de tegenstanders geen voordeel bieden. De Grieken zijn er groot mee geworden.
Zolang je maar goede vechters vooraan hebt staan is dat een goede strategiequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, de Mubarak-aanhangers spelen het slim, naar het Thermopylae-model: bij mindere aantallen een smalle plek opzoeken waar de grotere aantallen van de tegenstanders geen voordeel bieden. De Grieken zijn er groot mee geworden.
Zelfde beeld als AJEquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef maxburger het volgende:
Live beeld+geluid zonder commentaar nu op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Doen wequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
modje, die mag eigenlijk wel in de openingspost
doet me aan de film 300 denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zijn moe, gewond en ze hebben nu een verdedigbare muur. Met een aanval verlaat je je stelling en da's niet verstandig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Huisjurist het volgende:
En dat er weer wat meer bijkomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Ludacriss het volgende:
Hoop dat de anti's nog even goed rust kunnen pakken.
Reclame!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef no1uknow het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
STREAMT DOOR
edit: als je het over de duivel hebt
Nu Nieuwsuur daar komen ook live beelden in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef no1uknow het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
STREAMT DOOR
edit: als je het over de duivel hebt
This is Sparta!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goh zeg, wat een toeval!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
doet me aan de film 300 denken
Eindelijk weer wat goed nieuws. Momentum draait weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
Behind the museum democracy activists are advancing slowly. #Mubaraks mercenaries pushed back #jan25 #egypt
1 minute ago
lol duhquote:
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef harcai het volgende:
Ik moest vandaag gewoon werken dus ik heb het grootste gedeelte van de veldslag gemist ik hoop dat ze zo nog ff los gaan!
Het is geen film hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef harcai het volgende:
Ik moest vandaag gewoon werken dus ik heb het grootste gedeelte van de veldslag gemist ik hoop dat ze zo nog ff los gaan!
Ik heb hem niet zelf gemaakt, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Mr_Memory het volgende:
Mooie foto Staal![]()
Wat een ellende daar
Ze laten van Dion Gaus aan het woord die animalcops naar Tahrir square wil sturen voor die arme dromedarissen en paardenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben benieuwd wat nieuwsuur te bieden heeft. Ik verwacht nu geen "voorzichtigheid" meer.
"Het was weer een onrustige dag in Egypte."
Al Jazeera English streamt weer hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Corkscrew het volgende:
Waar kan ik het beste heen schakelen nu Al Jazeera ermee gekapt is? CNN, France24, Euronews...?
Ik heb hem van een facebook via twitterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf gemaakt, dat moge duidelijk zijn.
Daniel76 postte de link maar die kon je niet met img hier neerzetten dus meegenomen naar mijn photobucket.
Waanzinnige foto die de wanhoop en onmacht weergeeft.
Ook hiermee:quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Sling bullets with a winged thunderbolt engraved on one side and the Greek inscription take that () on the other side. Lead, 4th century BC. From Athens.
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Anti-Mubarak protesters are descending on downton in the thousands. They are not giving up Tahrir. #JAN25
O, ik zie het. Thnx!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Al Jazeera English streamt weer hoor
CNN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Corkscrew het volgende:
Waar kan ik het beste heen schakelen nu Al Jazeera ermee gekapt is? CNN, France24, Euronews...?
Waarschijnlijk barricade opwerpen, soort 'fort' bouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Drifter__ het volgende:
Ze breken stoep rondom standbeeld af ofzo
Ik vind dat best goed verwoord hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef gehotseflotst het volgende:
NL2: een grimmige sfeer in Egypte
... grimmig...
quote:
Het niveau van het nos journaal neemt ziender ogen afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Mr_Memory het volgende:
Nieuwsuur komt gewoon met Polen en de strijd met Arjan Robben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze laten van Dion Gaus aan het woord die animalcops naar Tahrir square wil sturen voor die arme dromedarissen en paarden
Tweet van enkele minuten geleden.quote:
True that Ali, als de façade genaamd fractioneel bankieren zijn tol heeft geëist zitten wij in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat een gekkenhuis, en een emotie ook. wordt nog leuk wanneer de rest vd wereld brandt. dit is pas t begin. vs en europa zijn next, wanneer de economie echt in begint te stortenen mensen honger gaan krijgen.
Ben ik bang voor....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef t-8one het volgende:
Hmm, zouden de muba's het opgeven?
Of komt er nu 'iets anders'?
ik hoop dat de pro's naar huis gaan de anti's kunnen gaan rusten en eten en morgen murbarkak zegt dat ie oprot!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef harcai het volgende:
AJE doet het gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Corkscrew het volgende:
Nee, daarnaast gaat die vergelijking niet op. In de Thermopylae model gaat het erom dat men een schild creëert met wapens, van rijen diep, waar men niet doorheen komt. Waar het hier om gaat is een kleine groep zonder een vorm van organisatie. Daarnaast dient men voor dit model een dermate opstelling te hebben waardoor de vijand niet vanuit anderen hoeken kan aanvallen, waar hier wel sprake van is. In een omgeving waar en als men wilt daar doorheen zou kunnen lopen. Aangezien ze zich midden in een stad bevinden. Het zou aannemelijker zijn, dat men er gewoon op dit moment geen zin meer in heeft, vermoeid is en ook niet over wapens beschikt waardoor men nog niet ingrijpt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geloof ik ook echt niet, de enige dode zou een soldaat zijn, terwijl ik vanmiddag nog beelden zag van een gewone man die als een soort lappenpop werd weggesleurd door andere mannen. Daar leek ook echt geen leven meer in te zitten. Het is natuurlijk te hopen dat er één dode is, maar komt dus erg ongeloofwaardig over. En wie maakt dat ook eigenlijk bekend, overheidsinstanties zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
Nog maar 1 dode?? wtf! Geloof ik niet!!
Soms moet je even wat lachen, anders wordt het heel zwaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
toch nog wat te lachen vanavond
goede vraag, kan toch niet zo zijn dat alleen hier gevochten wordt om de toekomst van het landquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
Maar hoe is het nou in de rest van Egypte?
Klinkt goed. Ik ga maar even inloggen op de hoofdcomputer, op deze valt het niet te volgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Momentum draait naar de demonstranten. Verzet niet gebroken en nu ze niet meer omsingelt worden kunnen er weer mensen zich bij ze voegen.
Een teken van afluisterpraktijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef deleriouz het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat bij vrijwel ieder telefonisch gesprek bij AJE, de pulse tonen te horen zijn zo nu en dan?
Zag beelden van Demo in Luxor eerder vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
Zou dat het zijn? No clue.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef juiced het volgende:
[..]
Een teken van afluisterpraktijken?
Probeer webcams.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
Nja je weet wat ze zeggen: je moet vuur met vuur bestrijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hèhè, Nieuwsuur krijgt het door.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat een gekkenhuis, en een emotie ook. wordt nog leuk wanneer de rest vd wereld brandt. dit is pas t begin. vs en europa zijn next, wanneer de economie echt in begint te stortenen mensen honger gaan krijgen.
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef gehotseflotst het volgende:
NL2 reporter: plein moet worden ontruimd van ministers, demonstranten moeten komende uren vertrekken.
lekker .....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, en die ene dode is dan waarschijnlijk die vent die met zijn hersens op straat lag?
Waarschuwing: nogal graphic!
[youtube]http://www.youtube.com/user/thawraegypt#p/u/9/SQNYZe3Apuc[/youtube]
vroeg ik me ook af , eeej pros rennen wow check die molotovcocktailquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef RobertVH het volgende:
Antis komen nu ook via de zijstraat (boven in camera beeld) ?!
Jep, 99% van de journalisten zit op Tahrir, en 1% in Alexandriequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het lijkt in ieder geval of de toekomst van het land word uitgevochten op 1 plein maar dat de rest van het land gewoon doorgaat "as usual", maar dat komt misschien door de beperkte verslaggeving vanuit andere steden.
Ik weet niet wat je lult, want a) ze hebben wel organisatie, b) ze sloten de anti's juist in en c) het basale idee van de Slag van Thermopylae was dus gewoon die smalle doorgang op die landtong. De details met die rijen met wapens komen daaruit voor, nitpickerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Nee, daarnaast gaat die vergelijking niet op. In de Thermopylae model gaat het erom dat men een schild creëert met wapens, van rijen diep, waar men niet doorheen komt. Waar het hier om gaat is een kleine groep zonder een vorm van organisatie. Daarnaast dient men voor dit model een dermate opstelling te hebben waardoor de vijand niet vanuit anderen hoeken kan aanvallen, waar hier wel sprake van is. In een omgeving waar als men wilt daar doorheen zou kunnen lopen. Aangezien ze zich midden in een stad bevinden. Het zou aannemelijker zijn, dat men er gewoon op dit moment geen zin meer in heeft, vermoeid is en ook niet over wapens beschikt waardoor men nog niet ingrijpt.
En 0% Suez.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep, 99% van de journalisten zit op Tahrir, en 1% in Alexandrie
Dat is niet in Tahrir en niet van vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, en die ene dode is dan waarschijnlijk die vent die met zijn hersens op straat lag?
Waarschuwing: nogal graphic!
[youtube]http://www.youtube.com/user/thawraegypt#p/u/9/SQNYZe3Apuc[/youtube]
heat of the momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een sukkel, gooit ie de cocktail tegen de muur staat ie zelf in de fik
Alexandrie en Suez zijn ook onrustig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het lijkt in ieder geval of de toekomst van het land word uitgevochten op 1 plein maar dat de rest van het land gewoon doorgaat "as usual", maar dat komt misschien door de beperkte verslaggeving vanuit andere steden.
Nee aan een hijskraan, hij mag zijn nek niet breken, langzaam omhoogtillen die strop, spartelen zal die.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef harcai het volgende:
Ik hoop dat mubarak aan zijn haren het paleis uit wordt gesleept en aan de hoogste palmboom van Caïro wordt opgehangen!
Al Jazeera laat ook dit zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
DAt zijn nog eens goede molotovs, blijven heen en weer gaan, maar niemand nog gelukt om er echt 1 in de andere groep te gooien
Dat zijn ze wel. Nieuwsuur verslaggever kwam iemand tegen die moest, van zijn bedrijf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
We dooen nu toch niet alsof de aanhangers van mubarrak zielig zijn he?
Correct.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Misstique het volgende:
Waar kijken we nu? Voorgrond weer ProMoebie en met schilden de anti neem ik aan?
Oh ik had alleen naar de upload-datum gekeken iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is niet in Tahrir en niet van vandaag.
rare was , bij die zijkant , leek eerst opgezet te zijn door pro's (díe schilden), maar staat anti waarschijnlijk nu achterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Misstique het volgende:
Waar kijken we nu? Voorgrond weer ProMoebie en met schilden de anti neem ik aan?
Nee duh, die mensen krijgen per dag betaald. Ze zijn een slaapplek gaan zoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef no1uknow het volgende:
Pro-Mubarak lijken toch niet echt gemotiveerd meer te zijn om een charge uit te voeren!
Ze hebben eindelijk internet hé, dus komen steeds meer filmpjes van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ik had alleen naar de upload-datum gekeken idd
Dat wisten we idd al. Worden ze voor betaald.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Maitje het volgende:
Ze moesten verplicht gaan demonstreren sommige pro's!!
Bron: NOS
Goed zo, meet het maar breed uit in het nieuws.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
volgens france24 geheime diensten dus sleutelrol geweest in aanvallen van vandaag
Had je iets anders verwacht eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
volgens france24 geheime diensten dus sleutelrol geweest in aanvallen van vandaag
Big fucking surprisequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
nee is wel duidelijk uitgelokt allemaal. maar komt iig op t nieuws.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht eigenlijk?
Of een paar emmers vol met witte fosforquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef FunFair het volgende:
ik wou dat ze pijl en boog hadden.... donkere pijlen die op de pro's neerdalen.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef t-8one het volgende:
Weten we zeker dat de groep onderin pro-muba zijn?
Smerig...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dan kan iedereen zijn vellen bij elkaar gaan rapen. Klinkt spannend. CLF kom er maar in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of een paar emmers vol met witte fosfor![]()
Kun je hele leuke dingen mee doen, de fosfor bom komt daar vandaan.
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Smerig...
Kun je je even voorstellen dat mensen dit soort plannen en orders uit aan het denken zijn tegen hun eigen bevolking?
Die hebben ze daar wel veel ja, meer dan glas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef deleriouz het volgende:
maken ze die molotov's van PET-flessen o.i.d.?
Het zijn geen molotovs volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Lauuwtje het volgende:
De molotovcocktails gaan niet kapot haha
Waspoeder moet erin toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor flessen gebruiken ze, plastic? Er breken er maar weinig.
Geen echte molotovs in ieder geval, er zit volgens mij geen zeep in.
Als je helemaal geen geld hebt is het erg belangrijk. Daarnaast gaan ze er waarschijnlijk van uit dat Mubarak wint en dan zeg je al helemaal niet snel nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.
Iedereen blijft dat maar roepen, het zijn geen molotovs, het is benzine. Daarom brandt het ook maar kort en minder fel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het zijn geen molotovs volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |