Smerig...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
volgens france24 geheime diensten dus sleutelrol geweest in aanvallen van vandaag
Dan kan iedereen zijn vellen bij elkaar gaan rapen. Klinkt spannend. CLF kom er maar in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of een paar emmers vol met witte fosfor![]()
Kun je hele leuke dingen mee doen, de fosfor bom komt daar vandaan.
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Smerig...
Kun je je even voorstellen dat mensen dit soort plannen en orders uit aan het denken zijn tegen hun eigen bevolking?
Die hebben ze daar wel veel ja, meer dan glas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef deleriouz het volgende:
maken ze die molotov's van PET-flessen o.i.d.?
Het zijn geen molotovs volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Lauuwtje het volgende:
De molotovcocktails gaan niet kapot haha
Waspoeder moet erin toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor flessen gebruiken ze, plastic? Er breken er maar weinig.
Geen echte molotovs in ieder geval, er zit volgens mij geen zeep in.
Als je helemaal geen geld hebt is het erg belangrijk. Daarnaast gaan ze er waarschijnlijk van uit dat Mubarak wint en dan zeg je al helemaal niet snel nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook niet, die trouw aan zo'n regime. je ziel verkopen voor geld.
Iedereen blijft dat maar roepen, het zijn geen molotovs, het is benzine. Daarom brandt het ook maar kort en minder fel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het zijn geen molotovs volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |