Ze laten van Dion Gaus aan het woord die animalcops naar Tahrir square wil sturen voor die arme dromedarissen en paardenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben benieuwd wat nieuwsuur te bieden heeft. Ik verwacht nu geen "voorzichtigheid" meer.
"Het was weer een onrustige dag in Egypte."
Al Jazeera English streamt weer hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Corkscrew het volgende:
Waar kan ik het beste heen schakelen nu Al Jazeera ermee gekapt is? CNN, France24, Euronews...?
Ik heb hem van een facebook via twitterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf gemaakt, dat moge duidelijk zijn.
Daniel76 postte de link maar die kon je niet met img hier neerzetten dus meegenomen naar mijn photobucket.
Waanzinnige foto die de wanhoop en onmacht weergeeft.
Ook hiermee:quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, de Mubarak-aanhangers spelen het slim, naar het Thermopylae-model: bij mindere aantallen een smalle plek opzoeken waar de grotere aantallen van de tegenstanders geen voordeel bieden. De Grieken zijn er groot mee geworden.
quote:Sling bullets with a winged thunderbolt engraved on one side and the Greek inscription take that () on the other side. Lead, 4th century BC. From Athens.
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Anti-Mubarak protesters are descending on downton in the thousands. They are not giving up Tahrir. #JAN25
O, ik zie het. Thnx!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Al Jazeera English streamt weer hoor
CNN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Corkscrew het volgende:
Waar kan ik het beste heen schakelen nu Al Jazeera ermee gekapt is? CNN, France24, Euronews...?
Waarschijnlijk barricade opwerpen, soort 'fort' bouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Drifter__ het volgende:
Ze breken stoep rondom standbeeld af ofzo
Ik vind dat best goed verwoord hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef gehotseflotst het volgende:
NL2: een grimmige sfeer in Egypte
... grimmig...
quote:
Het niveau van het nos journaal neemt ziender ogen afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Mr_Memory het volgende:
Nieuwsuur komt gewoon met Polen en de strijd met Arjan Robben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze laten van Dion Gaus aan het woord die animalcops naar Tahrir square wil sturen voor die arme dromedarissen en paarden
Tweet van enkele minuten geleden.quote:
True that Ali, als de façade genaamd fractioneel bankieren zijn tol heeft geëist zitten wij in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat een gekkenhuis, en een emotie ook. wordt nog leuk wanneer de rest vd wereld brandt. dit is pas t begin. vs en europa zijn next, wanneer de economie echt in begint te stortenen mensen honger gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |