Het lijkt erop dat ze de demonstranten beschermen. (?)quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Leger staat nu met wapens voor de barricade.
Lekker handig als dat een bobo is die ff 1 post plaatst en vervolgens in z'n auto stapt richting werkquote:
Zijn dat de busjes?quote:
Tot nog toe loopt het goed genoeg. Maar is oke hoor, dan moet die van mij even weggehaald worden door een mod.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Lekker handig als dat een bobo is die ff 1 post plaatst en vervolgens in z'n auto stapt richting werk
Heb ookal 1500 gehoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Toverheks het volgende:
hoor ik nu 800 mensen zijn al gewond>????
pppfftttt heftig, nou vandaag zal het ook wel weer los barstenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb ookal 1500 gehoord.
Oke duidelijk, hopelijk voegt hij ook daad bij woord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu uitgebreider op AJE.
Officieel: sinds de gevechten begonnen 7 doden en 1500 gewonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppfftttt heftig, nou vandaag zal het ook wel weer los barsten
Heb gewoon ff tijd besteed aan nieuwe op en gezorgd dat alle vorige delen er in stonden, dat liep ook al een deel of 10 achterquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Tot nog toe loopt het goed genoeg. Maar is oke hoor, dan moet die van mij even weggehaald worden door een mod.
En die bus nog die hobbelend over de anti's reed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Officieel: sinds de gevechten begonnen 7 doden en 1500 gewonden.
Maar het zullen er veel meer zijn als je ziet dat er 2 momenten zijn dat met auto's op mensen is ingereden.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Heb gewoon ff tijd besteed aan nieuwe op en gezorgd dat alle vorige delen er in stonden, dat liep ook al een deel of 10 achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |