Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
Denk dat de meeste fokkers het beter zouden doen als dat het leger het doet, met hun Call of duty kennis van sluipen en kruipen en schutten.
Dont take it to serious.
Ja dat was gebeurd als de anti weg waren gegaan en het aanbod hadden geaccepteerd, maar dat hebben ze (al dan niet terrecht) niet gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Op twitter vragen ze Mubarak hoe dat nu zit met de vreedzame overgang
Die huilt ook zwaar vanbinnen vanwege zijn machteloosheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat 1 agent in z'n eentje niks kan beginnen.
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Infection het volgende:
Een collega die naast me zit gaat naar huis nu. Ik kan eindelijk de stream een beetje volgen.
Nee dit is heel erg. Bij de antis zitten massas idealistische jonge mensen die gewoon een beter land willen, die verdienen het niet met geweld in elkaar gebeutk te worden door de undercover ordetroepen van Mubarrak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit kan zo ook niet doorgaan toch? De tijd zal het leren...
De demonstranten daar ontlopen de pro's om zo rellen te voorkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
Wil eigenlijk ook wel beelden vanuit Alexandrië zien eigenlijk...
Je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Wijnbo het volgende:
Misschien handig als we vanaf nu alleen echt nieuws melden, zoals grote schietpartijen of veel doden of andere grote ontwikkelingen. Jantje gooit steen naar pietje en pietje naar jantje hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Ik heb gisteren de hele avond gekeken, maar ik moet toch zeggen dat ik het nu wel iets interessanter vind. Het klinkt misschien raar, maar er zit nu wel meer actie in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |