Als er iemand gestenigd moet worden, of is dat afgeschaft daar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Kekster het volgende:
Waar halen ze die stenen toch altijd vandaan
Hoeveel zijn het er?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef ardi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer voor de duidelijkheid
Ben er een jaar geleden geweest, echt een fantastisch museum. Moet echt verdedigd worden ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godver, ik wil nog naar het museum! LAAT DAT OOK GODVERDOMME HEEL!
duizende vrouwen met kinderen kunnen het plein niet af oh wat erg dit allemaal die vrouw hoor de angst in haar stemquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Refragmental het volgende:
Je hoort de pure angst in de stem van die vrouw
Mag ik je aanraken!?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben er een jaar geleden geweest, echt een fantastisch museum. Moet echt verdedigd worden ja.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Toad het volgende:
Zijn die anti Mubi's nu omsingeld? Zo beschreef die vrouw het.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef horned_reaper het volgende:
MUBARAK MOET DOOOOD!!!!!!!!!![]()
CONFIRMED: De staatstelevisie is aan het vertellen dat de anti-mubarak demonstranten het land kapot maken en criminelen zijn! De staatstelevisie huldigt de pro-mubarak demonstranten!!!!Het is belachelijk!!!!
SCHIET DIE FUCKING PRO-MUBARAKS NEER!!!!!!!!!!!!
Overal rond de wegen naar het plein zijn gevechten.quote:
Nee, op de straat richting het plein en de trucks, de mensen die ze op de rug lieten zien waren PRO-Mubaraksquote:
Overgeven betekent hun dood...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
ANTI-Moeb moeten overgeven. Ze worden verliezen dit gewoon.
En ze hebben veel vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
Ze blijven tot hij weggaat of tot ze dood gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
Ze kunnen niet terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
dat is een straat naar het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Roi het volgende:
Kunnen ze echt niet weg?! Ziet er naar uit dat ze in een straat staan en niet op een plein..
Hoeveel mensen staan er bij de partijen? Wie is in het numerieke voordeel???
De anti's moeten gewoon in grote getalen op komen dagen nu, dit is het moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
En ze hebben veel vrouwen en kinderen.
Anderson Cooper zou ook geraakt zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef StephanL het volgende:
Nu is het zelfs voor journalisten niet meer veilig.
Heeft dat effect als Nederlandse twitteraar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De anti's moeten gewoon in grote getalen op komen dagen nu, dit is het moment.
Kan iemand dat op twitter naar buiten gooien ofzo?
lol grappenmaker, beide groepen zullen zich dan keren tegen de Amerikanen.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kunnen die Amerikaanse soldaten in Egypte niet ingrijpen? Of is dat te ver..?
Hij is nu live @ CNN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Anderson Cooper zou ook geraakt zijn.
hopen dat die troepen droppen om de mensen te helpenquote:
Ik zie liever dat USA ingrijpt dan dat er een groot bloedbad is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
lol grappenmaker, beide groepen zullen zich dan keren tegen de Amerikanen.....
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heeft dat effect als Nederlandse twitteraar?
NOS op journaal24quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Apart dat de NOS gisteren 5 uur live beelden uitzond van een demonstratie waarin nauwelijks wat gebeurde en er nu niet bij is...of ligt dat aan mij?
Journaal24 welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Apart dat de NOS gisteren 5 uur live beelden uitzond van een demonstratie waarin nauwelijks wat gebeurde en er nu niet bij is...of ligt dat aan mij?
je kunt het ook te sensatie gericht maken he. Ja het is snel gegaan, maar een burgeroorlog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ongelooflijk hoe snel het allemaal is gegaan! Van (vreedzame) demonstratie tot revolutie tot burgeroorlog!
denk dat er morgen in de kranten staat dat de demonstrators die mubarak weg wilde hebben rellen hebben veroorzaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ontzettend benieuwd hoe dit in de nederlandse media komt.
Dit gaat erg bepalend worden voor velen hier hoe ze naar de westerse media kijken.
Op journaal24 zenden ze uit,AJEquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Als ze overgeven, dan gaat de wereld zich er wel mee bemoeien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Ben echt bang voor de anti-demonstranten. Dit is gewoon een vreedzame demonstratie uiteen slaan door zogenaamde pro-demonstranten die eigenlijk politie agenten zijn in burger kleding. Ik kots echt over Mubarak.
we volgen het al dagen he maar zit nu gewoon te janken wat in een kut klote wereld leven we eigenlijk mensen maken elkaar af ppfftttquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef gehotseflotst het volgende:
Hoe heeft dit zo ver kunnen komen, verschrikkelijk![]()
ja we moeten kijken of we "iets " kunnen doen om te helpen .. er MOET iets gedaan worden !!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De anti's moeten gewoon in grote getalen op komen dagen nu, dit is het moment.
Kan iemand dat op twitter naar buiten gooien ofzo?
Enige verschil is dat de Pro's hun politepak niet aan hebben in vergelijking met de eerste dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Ben echt bang voor de anti-demonstranten. Dit is gewoon een vreedzame demonstratie uiteen slaan door zogenaamde pro-demonstranten die eigenlijk politie agenten zijn in burger kleding. Ik kots echt over Mubarak.
Hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze overgeven, dan gaat de wereld zich er wel mee bemoeien.
Dit wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!
Er zijn ZEKER geen miljoen Anti's meer. Tahrir plein is veel rustiger geworden dan gisteren, check de beelden maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af wat er met die miljoen Anti's is gebeurt opeens, lijkt nu of er opeens een boel meer pro's zijn, kan toch niet allemaal politie zijn....
Ik zit te overwegen het uit te zetten en wat anders te gaan doen, kan er niet naar kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we volgen het al dagen he maar zit nu gewoon te janken wat in een kut klote wereld leven we eigenlijk mensen maken elkaar af ppffttt
Pro's lijken inderdaad aan te zwellen, Anti's eerder kleiner.quote:@woukevscherrenb BUS DROPPING PPL AGAIN FILLED WITH THUGS! OMFG PEOPLE COME TO TAHRIR, THEY ARE TRYING SURROUNDING US! (Bron: @BloggerSeif)
Als ze nu de boel uit elkaar slaan dan veranderd er niks, misschien dat Mubarak nog steeds aftreed in September maar dan komt er net zo'n grote schurk aan de de macht als nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef themauster het volgende:
@SkyNewsBreak: Egypt rejects calls from international community for an immediate transition of power
Ik dacht dat het een standbeeld wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Toverheks het volgende:
en die ene politieagent op dak kijkt gewoon steeds naar beneden, of ie op zijn balkonnetje staat
Ja dat bedoel ik, gisteren waren er nog zoveel mensen en nu ze nodig zijn is iedereen wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Er zijn ZEKER geen miljoen Anti's meer. Tahrir plein is veel rustiger geworden dan gisteren, check de beelden maar.
Als pro het plein heeft omsingeld, kunnen nieuwe anti's er ook niet meer bij komen zonder door eerst door pro te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pro's lijken inderdaad aan te zwellen, Anti's eerder kleiner.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een standbeeld was.
Ik kijk naar Al Jazeera English.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef wdn het volgende:
Het zijn gewoon politie en miliairen in normale kleren die aan de "pro" kant staan
Dat win je als je normaal je mening wilt verkondigen nooit.
Wie kijkt trouwens waar? Ik switch tussen bbc world news en euronews
Gisteren hadden ze de staats-TV moeten overnemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, gisteren waren er nog zoveel mensen en nu ze nodig zijn is iedereen weg
Van deze kun je dingen re-tweeten:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Heb jij een goede retweet met dat bericht.
Ani's moeten zich vermenigvuldigen en de straat op.
Ze kunnen niet terug meer, dat is het probleem.
Als zij zich gewonnen geven, zullen er veel arrestaties plaats vinden en moorden.
quote:
Jah hoi, Command&Conquer zit in GAMquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
Al Jazeera English en Al Jazeera Arabic (die laatste zonder geluid, alleen beelden) hier, dat kijken de meeste geloof ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef wdn het volgende:
Het zijn gewoon politie en miliairen in normale kleren die aan de "pro" kant staan
Dat win je als je normaal je mening wilt verkondigen nooit.
Wie kijkt trouwens waar? Ik switch tussen bbc world news en euronews
juist, die mensen beide partijen zijn niet meer te stoppen, die gaan door nu tot het eind als er niet ingegrepen wordt............quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen het uit te zetten en wat anders te gaan doen, kan er niet naar kijkenHadden ze gisteren maar wat ondernomen, dan waren ze nog op tijd geweest... Nu heeft Mubarak zoveel mensen kunnen overhalen om voor hem te demonstreren...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
ALS ER NIEUWE LADING ANTI AANKOMT , KAN PRO WORDEN OMSINGELD .. ER MOETEN ANTI'S BIJKOMEN !! ANDERS REDDEN ZE HET NIET ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als pro het plein heeft omsingeld, kunnen nieuwe anti's er ook niet meer bij komen zonder door eerst door pro te gaan
Er staan geen buitenlandse troepen klaar voor dit soort situaties. Zou ook een beetje raar zijn om een ander land binnen te vallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Starm het volgende:
Word het niet tijd dat het leger of de EU( Niet de Vs ) gaat ingrijpen.
Dit gaat namelijk een bloedbad worden.
Heb het ge-retweet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
De EU neemt het voorstel in beraad en verwacht binnen 48 maanden uw vraag al dan niet ontvankelijk te kunnen verklaren alvorens hem verder in behandeling te nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Starm het volgende:
Word het niet tijd dat het leger of de EU( Niet de Vs ) gaat ingrijpen.
Dit gaat namelijk een bloedbad worden.
Doe maar, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!
En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ALS ER NIEUWE LADING ANTI AANKOMT , KAN PRO WORDEN OMSINGELD .. ER MOETEN ANTI'S BIJKOMEN !! ANDERS REDDEN ZE HET NIET ...
Het is al vreselijk om er naar te kijken, laat staan als je er tussen staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja we moeten kijken of we "iets " kunnen doen om te helpen .. er MOET iets gedaan worden !!!!!
sorry maar enigste hoop voor anti nu .... ik voel me nu echt machtelooos , kunnen we niks doen ... ?? er moet opgeroepen worden dat anti's moeten komen helpen !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jah hoi, Command&Conquer zit in GAM
Dat gebeurd nu sowieso ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?
Yep, ik denk dat mijn 50 followers wel een ticket gaan boeken ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Gast doe effe rustig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Merci.quote:
quote:Sarahngb Sarah Naguib
Bravo RT @mfatta7: ALEXANDRIA: Anti-Mub demos avoid pro-Mub provocations and march throughout large streets of the city #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dan moeten we meer politiek druk op ze uit oefenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Er staan geen buitenlandse troepen klaar voor dit soort situaties. Zou ook een beetje raar zijn om een ander land binnen te vallen.
Ze zullen je vast horen in Cairoquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
sorry maar enigste hoop voor anti nu .... ik voel me nu echt machtelooos , kunnen we niks doen ... ?? er moet opgeroepen worden dat anti's moeten komen helpen !!
nee zodat mensen in egypte die geen beelden kunnen ontvvangen weten wat er aan dehand is , gewoon meehelpen info er door te duwen ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat mijn 50 followers wel een ticket gaan boeken ja.
Dat is onzin. Er wordt alleen gevochten op de straat die NU te zien is op AJE. Wat een onzin zeg dat omsingelen. Check de andere camera maar van AJA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Het lijkt me een betere oplossing dat het leger bijvoorbeeld ingrijpt, dan dat er nog meer kwade pro's of anti's komen en het nog explosiever wordt allemaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu sowieso ook.
Dat deed ik eerst ook maar alle beelden lijken van Al Jazeera te komen dus ik heb het nu alleen op AJE gezet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Merci.
501 bbc
502 euronews
511 al jazeera
3x zenders naast elkaar met hetzelfde beeld en andere soorten commentaar
Ja! Corruptie moet net als ongedierte compleet getermineerd worden. Deze mensen moeten geholpen worden op elke manier mogelijk; kan het niet fysiek dan digitaal. Het is tijd dat deze teringlijers compleet met de grond gelijk geslagen worden, gewoon dood. FUCK veiligheid, branden zullen ze.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?
Ben begonnen met Retweet.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Flashbox het volgende:
ShereefAbbas RT @omsafeeya: NDP thugs heading to el baradei's house. #Jan25 half a minute ago via TweetDeck
grlmbl via twitter !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zullen je vast horen in Cairo
Molotovjes doen ook al wonderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Infection het volgende:
Het word tijd dat er een tank die pro-mubarak menigte in rijd en ff wat projectielen op ze afvuurt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er wordt alleen gevochten op de straat die NU te zien is op AJE. Wat een onzin zeg dat omsingelen. Check de andere camera maar van AJA!
Lijkt me wel, Al Jazeera Arabic heeft hier een vergelijkbaar beeld: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef SolidArt het volgende:
Kan iemand bevestigen dat dit live is
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
FOX is engquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef SolidArt het volgende:
quote:15.25 uur: Reuters meldt dat het ministerie van Buitenlandse Zaken van Egypte niet wil dat de Verenigde Staten zich met de interne politieke aangelegenheden bemoeien.
Niemand uit Cairo leest het wss. Maar ik wil toch wat gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben begonnen met Retweet.
Meerdere berichten, maar het lijkt in het niets tevallen voor mijn gevoel.
Ik zou als ik jou was Fox News eigenlijks sowieso niet volgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef SolidArt het volgende:
Tweet het @ wat mensen die vanuit Caïro tweeten als het echt de moeite waard is voor hen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niemand uit Cairo leest het wss. Maar ik wil toch wat gedaan hebben.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef HyperViper het volgende:
gewoon dood. FUCK veiligheid, branden zullen ze.
Bij FOX zie ik ze er nog voor aan om het beeld te spiegelen als het beter uitkomt que berichtgeving met pro/antiquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was Fox News eigenlijks sowieso niet volgen
indd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was Fox News eigenlijks sowieso niet volgen
Nu hetzelfde als journaal24quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef SolidArt het volgende:
Mensen in Egypte die wel de twitter maar geen Al Jazeera volgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee zodat mensen in egypte die geen beelden kunnen ontvvangen weten wat er aan dehand is , gewoon meehelpen info er door te duwen ...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Beach het volgende:
Voor wie de livestream van Al-Jazeera kijkt: boven in beeld staan de pro-Mubarakbetogers opgesteld, onderin beeld de anti-Mubarakdemonstranten.
volgens NRC
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Corkscrew het volgende:
Eindelijk eens een overzichtshot bij Al Jazeera:
[ afbeelding ]
En daarbij ter verduidelijking nog eens het Google Maps-plaatje van RobertVH:
[ afbeelding ]
Gast, zou dat het verschil maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand dit domein niet registreren en er een anti-mubarak site van maken:
http://www.downwithmubarak.com/
Ja, afspraken maken en een centraal punt voor Anti mubarak aanhang.quote:
omdat afgelopen dagen al heel vaak dá'r geen AJA is te zien wie zegtdat ze nu nog dat kunnen ontvangen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen in Egypte die wel de twitter maar geen Al Jazeera volgen
Door wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED!!: Dit zijn geen pro-mubarak demonstranten.... maar ALLEEN maar politie agenten in burger!
Nee?:quote:
Lul toch niet zo slap man en quote dan mijn hele bericht. Mensen die daar wonen en binnen blijven zijn niet intelligent maar laf. Domme mensen laten zich niet afslachten; ze worden afgeslacht. Lafhartige figuren als jij zorgen ervoor dat dit soort regimes doorgaan met wat ze doen. De bevolking moet gewoon collectief de hele machtsstructuur van het regime afbreken en het leger forceren een positie in te nemen. Fuck veiligheid ja; vrijheid is het objectief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:
[..]
![]()
Met helden als jij komen ze er wel denk ik![]()
Dikke kans dat er over een paar jaar een veel erger regime zit dan wat er nu omver wordt geworpen overigens maar goed..
Dat begrijpen alleen intelligente mensen, de domme mensen laten zich afslachten op een plein en/of hakken in op de mensen op datzelfde plein.
Dankje, zo is het nog een stuk duidelijker!quote:
En dus pro-Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED!!: Dit zijn geen pro-mubarak demonstranten.... maar ALLEEN maar politie agenten in burger!
quote:gpdcairo dit is een bloedbad aan het worden. Er wordt over en weer geschoten,zie veel gewonden.
half a minute ago via Twitter for iPhone
Iemand op Aljazeera zegt dat.quote:
2.29pm: Pro-Mubarak supporters are recognizably police, says Peter Beaumont.quote:
die zijn pro (toch?)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef horned_reaper het volgende:
Ok dat heb ik gemistquote:
Mooie praatjes vanachter je pc'tje maar als je daar staat en je kan elk moment een kogel door je kop krijgen is het wel wat anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man en quote dan mijn hele bericht. Mensen die daar wonen en binnen blijven zijn niet intelligent maar laf. Domme mensen laten zich niet afslachten; ze worden afgeslacht. Lafhartige figuren als jij zorgen ervoor dat dit soort regimes doorgaan met wat ze doen. De bevolking moet gewoon collectief de hele machtsstructuur van het regime afbreken en het leger forceren een positie in te nemen. Fuck veiligheid ja; vrijheid is het objectief.
Hij zal waarschijnlijk gewoon claimen dat het volk dat voor hem was de demonstranten hebben geconfronteerd, waarop de demonstranten agressief werden. Hij had er niks mee te maken, heeft niemand tegen elkaar opgezet... En wie daar commentaar op heeft, verdwijnt gewoon...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef HiZ het volgende:
Mubarak is echt stom aan het handelen nu, als de chaos nu groter wordt en er doden gaan vallen zal er niemand zijn die hem niet verantwoordelijk houdt.
Ik ben voor de antis hoor maar niet naief genoeg om te denken dat het allemaal wel beter zal worden nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man en quote dan mijn hele bericht. Mensen die daar wonen en binnen blijven zijn niet intelligent maar laf. Domme mensen laten zich niet afslachten; ze worden afgeslacht. Lafhartige figuren als jij zorgen ervoor dat dit soort regimes doorgaan met wat ze doen. De bevolking moet gewoon collectief de hele machtsstructuur van het regime afbreken en het leger forceren een positie in te nemen. Fuck veiligheid ja; vrijheid is het objectief.
Net of hij dat zelf zou toegeven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Brawler het volgende:
Wat maakt het nou uit het of het pro-Mubarak demonstranten zijn of politie? Komt precies op hetzelfde neer. En de verklaringen van Mubarak dat de pro-demonstranten niet door hem zijn gestuurd, is natuurlijk onzin.
Met wat? Zeg dan ook gelijk erbij wat niet klopt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Drifter__ het volgende:
Al Jazeera is weer goed bezig met overdrijven...![]()
door iemand die niet helemaal onpartijdig isquote:
Vertel dat aan de pro-demonstranten. Mooie praatjes ja, maar dat is wel hoe het werkt. CLF had gelijk; dit leid tot niets als het regime niet platgestampt wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooie praatjes vanachter je pc'tje maar als je daar staat en je kan elk moment een kogel door je kop krijgen is het wel wat anders.
Heb hem even onder het nieuwsbericht geplakt op de FP. Met dank!quote:
hij had gister al het lef om te verklaren dat ze ook demonstranten op gingen pakken die zich 'misdragen' hadden, dan weet je al dat iedere telefonist van Al Jazeera opgepakt wordt :/quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk gewoon claimen dat het volk dat voor hem was de demonstranten hebben geconfronteerd, waarop de demonstranten agressief werden. Hij had er niks mee te maken, heeft niemand tegen elkaar opgezet... En wie daar commentaar op heeft, verdwijnt gewoon...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
en dan als tekst slaap lekker meneer mubarak
Nee, daarom zeg ik het toch ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Net of hij dat zelf zou toegeven.
Srry ik luister en type tegelijk. Heb het erbij gezet nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Met wat? Zeg dan ook gelijk erbij wat niet klopt!
Mee eens, maar dit kan zo ook niet doorgaan toch? De tijd zal het leren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik ben voor de antis hoor maar niet naief genoeg om te denken dat het allemaal wel beter zal worden nu.
Mubarrak was een schurk maar voor Arabisch politieke begrippen een genuanceerde vriendelijke man met een zachtaardige inborst.
Ik spreek je over 5 jaar.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Drifter__ het volgende:
Al Jazeera is weer goed bezig met overdrijven...![]()
Tering leugenaar nu op AJA, die roept dat er OP het plein nu wordt gevochten. Beelden op AJA laten rustig plein zien...
quote:The pro Mubarak protesters are throwing molotov cocktails on anti-Mubarak protesters in Tahrir sqre. right now. #jan25
En de VS zullen de geldkraan niet dichtzetten als dit de 'peaceful transition now' moet voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk gewoon claimen dat het volk dat voor hem was de demonstranten hebben geconfronteerd, waarop de demonstranten agressief werden. Hij had er niks mee te maken, heeft niemand tegen elkaar opgezet... En wie daar commentaar op heeft, verdwijnt gewoon...
Het zijn allemaal smeerlappen die pro-Mubarakdemostranten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik het toch ook?Vandaar dat het geen verschil is of het nou pro-Mubarakdemonstranten zijn of politieagenten.
Het zijn 2 steentjes die steeds heen en weer gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
veel als je even gaat peuteren
word op en neer gegooid , ik denk dat elke steen al 100 x heb gevlogenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef fallingbird het volgende:
heeft elke egyptenaar standaard een 25 kilo zak stenen bij zich of zo?
Graag gedaan, kan daar geen misverstand over bestaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb hem even onder het nieuwsbericht geplakt op de FP. Met dank!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het zijn 2 steentjes die steeds heen en weer gaan.
Juist!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smeerlappen die pro-Mubarakdemostranten.
Ja, die laten het hele beeld zien uiteraard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, net live beelden op AJA.....
De thugs ZIJN toch politie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Carine-C het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
#Mubarak seems to be trying to stage a crackdown not with police or army, but with thugs. They are armed and brutal.
46 seconds ago
lolquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het zijn 2 steentjes die steeds heen en weer gaan.
Best slim bedacht van hem want op deze manier krijgt hij het misschien nog voor elkaar om de mensen af te schrikken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef HiZ het volgende:
Mubarak is echt stom aan het handelen nu, als de chaos nu groter wordt en er doden gaan vallen zal er niemand zijn die hem niet verantwoordelijk houdt.
eenschquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smeerlappen die pro-Mubarakdemostranten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De piramides kunnen ze nog afbreken om mee te gooien.
Jah, camera liet net heel kort het plein zien. Snel weggehaald natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, die laten het hele beeld zien uiteraard.
Daarom heeft hij de thugs ook gestuurd en zijn gevaarlijke gevangenen vrijgelaten... angst en vooral chaos creëren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Best slim bedacht van hem want op deze manier krijgt hij het misschien nog voor elkaar om de mensen af te schrikken.
Je moet begrijpen dat 1 agent in z'n eentje niks kan beginnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Toverheks het volgende:
en nog steeds die agent op zijn *balkonnetje*
Precies, hoe meer chaos, hoe meer mensen zullen gaan voor de stevige leider die stabiliteit brengt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Best slim bedacht van hem want op deze manier krijgt hij het misschien nog voor elkaar om de mensen af te schrikken.
Zullen wel aanvoerders zijn aangevuld met omgekochte mensen. Die ontsnapte gevangenen moesten toch ook ergens heen he.quote:
Ja dat was gebeurd als de anti weg waren gegaan en het aanbod hadden geaccepteerd, maar dat hebben ze (al dan niet terrecht) niet gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Op twitter vragen ze Mubarak hoe dat nu zit met de vreedzame overgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |