En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ALS ER NIEUWE LADING ANTI AANKOMT , KAN PRO WORDEN OMSINGELD .. ER MOETEN ANTI'S BIJKOMEN !! ANDERS REDDEN ZE HET NIET ...
Het is al vreselijk om er naar te kijken, laat staan als je er tussen staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja we moeten kijken of we "iets " kunnen doen om te helpen .. er MOET iets gedaan worden !!!!!
sorry maar enigste hoop voor anti nu .... ik voel me nu echt machtelooos , kunnen we niks doen ... ?? er moet opgeroepen worden dat anti's moeten komen helpen !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jah hoi, Command&Conquer zit in GAM
Dat gebeurd nu sowieso ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?
Yep, ik denk dat mijn 50 followers wel een ticket gaan boeken ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
Gast doe effe rustig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
Merci.quote:
quote:Sarahngb Sarah Naguib
Bravo RT @mfatta7: ALEXANDRIA: Anti-Mub demos avoid pro-Mub provocations and march throughout large streets of the city #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dan moeten we meer politiek druk op ze uit oefenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Er staan geen buitenlandse troepen klaar voor dit soort situaties. Zou ook een beetje raar zijn om een ander land binnen te vallen.
Ze zullen je vast horen in Cairoquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
sorry maar enigste hoop voor anti nu .... ik voel me nu echt machtelooos , kunnen we niks doen ... ?? er moet opgeroepen worden dat anti's moeten komen helpen !!
nee zodat mensen in egypte die geen beelden kunnen ontvvangen weten wat er aan dehand is , gewoon meehelpen info er door te duwen ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat mijn 50 followers wel een ticket gaan boeken ja.
Dat is onzin. Er wordt alleen gevochten op de straat die NU te zien is op AJE. Wat een onzin zeg dat omsingelen. Check de andere camera maar van AJA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Het lijkt me een betere oplossing dat het leger bijvoorbeeld ingrijpt, dan dat er nog meer kwade pro's of anti's komen en het nog explosiever wordt allemaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu sowieso ook.
Dat deed ik eerst ook maar alle beelden lijken van Al Jazeera te komen dus ik heb het nu alleen op AJE gezet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Merci.
501 bbc
502 euronews
511 al jazeera
3x zenders naast elkaar met hetzelfde beeld en andere soorten commentaar
Ja! Corruptie moet net als ongedierte compleet getermineerd worden. Deze mensen moeten geholpen worden op elke manier mogelijk; kan het niet fysiek dan digitaal. Het is tijd dat deze teringlijers compleet met de grond gelijk geslagen worden, gewoon dood. FUCK veiligheid, branden zullen ze.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan? Dan kunnen ze elkaar allemaal afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |