Als ze nu de boel uit elkaar slaan dan veranderd er niks, misschien dat Mubarak nog steeds aftreed in September maar dan komt er net zo'n grote schurk aan de de macht als nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef themauster het volgende:
@SkyNewsBreak: Egypt rejects calls from international community for an immediate transition of power
Ik dacht dat het een standbeeld wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Toverheks het volgende:
en die ene politieagent op dak kijkt gewoon steeds naar beneden, of ie op zijn balkonnetje staat
Ja dat bedoel ik, gisteren waren er nog zoveel mensen en nu ze nodig zijn is iedereen wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Er zijn ZEKER geen miljoen Anti's meer. Tahrir plein is veel rustiger geworden dan gisteren, check de beelden maar.
Als pro het plein heeft omsingeld, kunnen nieuwe anti's er ook niet meer bij komen zonder door eerst door pro te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pro's lijken inderdaad aan te zwellen, Anti's eerder kleiner.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een standbeeld was.
Ik kijk naar Al Jazeera English.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef wdn het volgende:
Het zijn gewoon politie en miliairen in normale kleren die aan de "pro" kant staan
Dat win je als je normaal je mening wilt verkondigen nooit.
Wie kijkt trouwens waar? Ik switch tussen bbc world news en euronews
Gisteren hadden ze de staats-TV moeten overnemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, gisteren waren er nog zoveel mensen en nu ze nodig zijn is iedereen weg
Van deze kun je dingen re-tweeten:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Heb jij een goede retweet met dat bericht.
Ani's moeten zich vermenigvuldigen en de straat op.
Ze kunnen niet terug meer, dat is het probleem.
Als zij zich gewonnen geven, zullen er veel arrestaties plaats vinden en moorden.
quote:
Jah hoi, Command&Conquer zit in GAMquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
Al Jazeera English en Al Jazeera Arabic (die laatste zonder geluid, alleen beelden) hier, dat kijken de meeste geloof ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef wdn het volgende:
Het zijn gewoon politie en miliairen in normale kleren die aan de "pro" kant staan
Dat win je als je normaal je mening wilt verkondigen nooit.
Wie kijkt trouwens waar? Ik switch tussen bbc world news en euronews
juist, die mensen beide partijen zijn niet meer te stoppen, die gaan door nu tot het eind als er niet ingegrepen wordt............quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen het uit te zetten en wat anders te gaan doen, kan er niet naar kijkenHadden ze gisteren maar wat ondernomen, dan waren ze nog op tijd geweest... Nu heeft Mubarak zoveel mensen kunnen overhalen om voor hem te demonstreren...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
MENSEN MET TWITTERACCOUNT PLEASE MELD DAT ANTI GEEN KANT OP KAN , ZE MOETEN KOMEN HELPEN , IEDEREEN MOET KOMEN NAAR TAHRIR PLEIN !!!!!!
ALS ER NIEUWE LADING ANTI AANKOMT , KAN PRO WORDEN OMSINGELD .. ER MOETEN ANTI'S BIJKOMEN !! ANDERS REDDEN ZE HET NIET ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als pro het plein heeft omsingeld, kunnen nieuwe anti's er ook niet meer bij komen zonder door eerst door pro te gaan
Er staan geen buitenlandse troepen klaar voor dit soort situaties. Zou ook een beetje raar zijn om een ander land binnen te vallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Starm het volgende:
Word het niet tijd dat het leger of de EU( Niet de Vs ) gaat ingrijpen.
Dit gaat namelijk een bloedbad worden.
Heb het ge-retweet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
De EU neemt het voorstel in beraad en verwacht binnen 48 maanden uw vraag al dan niet ontvankelijk te kunnen verklaren alvorens hem verder in behandeling te nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Starm het volgende:
Word het niet tijd dat het leger of de EU( Niet de Vs ) gaat ingrijpen.
Dit gaat namelijk een bloedbad worden.
Doe maar, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |