Ik zie liever dat USA ingrijpt dan dat er een groot bloedbad is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
lol grappenmaker, beide groepen zullen zich dan keren tegen de Amerikanen.....
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heeft dat effect als Nederlandse twitteraar?
NOS op journaal24quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Apart dat de NOS gisteren 5 uur live beelden uitzond van een demonstratie waarin nauwelijks wat gebeurde en er nu niet bij is...of ligt dat aan mij?
Journaal24 welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Apart dat de NOS gisteren 5 uur live beelden uitzond van een demonstratie waarin nauwelijks wat gebeurde en er nu niet bij is...of ligt dat aan mij?
je kunt het ook te sensatie gericht maken he. Ja het is snel gegaan, maar een burgeroorlog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ongelooflijk hoe snel het allemaal is gegaan! Van (vreedzame) demonstratie tot revolutie tot burgeroorlog!
denk dat er morgen in de kranten staat dat de demonstrators die mubarak weg wilde hebben rellen hebben veroorzaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ontzettend benieuwd hoe dit in de nederlandse media komt.
Dit gaat erg bepalend worden voor velen hier hoe ze naar de westerse media kijken.
Op journaal24 zenden ze uit,AJEquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Als ze overgeven, dan gaat de wereld zich er wel mee bemoeien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Ben echt bang voor de anti-demonstranten. Dit is gewoon een vreedzame demonstratie uiteen slaan door zogenaamde pro-demonstranten die eigenlijk politie agenten zijn in burger kleding. Ik kots echt over Mubarak.
we volgen het al dagen he maar zit nu gewoon te janken wat in een kut klote wereld leven we eigenlijk mensen maken elkaar af ppfftttquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef gehotseflotst het volgende:
Hoe heeft dit zo ver kunnen komen, verschrikkelijk![]()
ja we moeten kijken of we "iets " kunnen doen om te helpen .. er MOET iets gedaan worden !!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De anti's moeten gewoon in grote getalen op komen dagen nu, dit is het moment.
Kan iemand dat op twitter naar buiten gooien ofzo?
Enige verschil is dat de Pro's hun politepak niet aan hebben in vergelijking met de eerste dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Ben echt bang voor de anti-demonstranten. Dit is gewoon een vreedzame demonstratie uiteen slaan door zogenaamde pro-demonstranten die eigenlijk politie agenten zijn in burger kleding. Ik kots echt over Mubarak.
Hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze overgeven, dan gaat de wereld zich er wel mee bemoeien.
Dit wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Voel me echt machteloos. Maar als ik iets moet re-tweeten voor hun daar doe ik dat graag!
Er zijn ZEKER geen miljoen Anti's meer. Tahrir plein is veel rustiger geworden dan gisteren, check de beelden maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af wat er met die miljoen Anti's is gebeurt opeens, lijkt nu of er opeens een boel meer pro's zijn, kan toch niet allemaal politie zijn....
Ik zit te overwegen het uit te zetten en wat anders te gaan doen, kan er niet naar kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we volgen het al dagen he maar zit nu gewoon te janken wat in een kut klote wereld leven we eigenlijk mensen maken elkaar af ppffttt
Pro's lijken inderdaad aan te zwellen, Anti's eerder kleiner.quote:@woukevscherrenb BUS DROPPING PPL AGAIN FILLED WITH THUGS! OMFG PEOPLE COME TO TAHRIR, THEY ARE TRYING SURROUNDING US! (Bron: @BloggerSeif)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |