Nee, daarom zeg ik het toch ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Net of hij dat zelf zou toegeven.
Srry ik luister en type tegelijk. Heb het erbij gezet nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Met wat? Zeg dan ook gelijk erbij wat niet klopt!
Mee eens, maar dit kan zo ook niet doorgaan toch? De tijd zal het leren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik ben voor de antis hoor maar niet naief genoeg om te denken dat het allemaal wel beter zal worden nu.
Mubarrak was een schurk maar voor Arabisch politieke begrippen een genuanceerde vriendelijke man met een zachtaardige inborst.
Ik spreek je over 5 jaar.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Drifter__ het volgende:
Al Jazeera is weer goed bezig met overdrijven...![]()
Tering leugenaar nu op AJA, die roept dat er OP het plein nu wordt gevochten. Beelden op AJA laten rustig plein zien...
quote:The pro Mubarak protesters are throwing molotov cocktails on anti-Mubarak protesters in Tahrir sqre. right now. #jan25
En de VS zullen de geldkraan niet dichtzetten als dit de 'peaceful transition now' moet voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk gewoon claimen dat het volk dat voor hem was de demonstranten hebben geconfronteerd, waarop de demonstranten agressief werden. Hij had er niks mee te maken, heeft niemand tegen elkaar opgezet... En wie daar commentaar op heeft, verdwijnt gewoon...
Het zijn allemaal smeerlappen die pro-Mubarakdemostranten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik het toch ook?Vandaar dat het geen verschil is of het nou pro-Mubarakdemonstranten zijn of politieagenten.
Het zijn 2 steentjes die steeds heen en weer gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
veel als je even gaat peuteren
word op en neer gegooid , ik denk dat elke steen al 100 x heb gevlogenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef fallingbird het volgende:
heeft elke egyptenaar standaard een 25 kilo zak stenen bij zich of zo?
Graag gedaan, kan daar geen misverstand over bestaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb hem even onder het nieuwsbericht geplakt op de FP. Met dank!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het zijn 2 steentjes die steeds heen en weer gaan.
Juist!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smeerlappen die pro-Mubarakdemostranten.
Ja, die laten het hele beeld zien uiteraard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, net live beelden op AJA.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |