Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Man op AJE zegt dat anti's Tahrir in bezit willen houden en willen niet marcheren naar het presidentiėle paleis, maar op Tahrir willen blijven protesteren
Tsja, de een kan beter tegen zo'n filmpje dan de ander. Het waren ook bepaald geen prettige filmpjes ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Waarin iemand z'n hoofd langzaamaan afgesneden wordt? Dat is niet bepaald iets wat je dagelijks ziet en sommige mensen vinden dat minder prettig om te zien. Vind het niet zo gek als je daarvan van slag raaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Voorheen dacht ik dat ook, nu denk ik dat ze wonderlijk veel bereiken door dat plein bezet te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.
Ja, de FP mensen zijn lui vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef Beach het volgende:
Hoiop de fp staat helemaal niks nieuws
Wat is er in het kort gebeurd vannacht/vanochtend?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nl
Kans is erg groot dat je die vandaag niet ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Dekatria het volgende:
Goedemorgen everyone
Meteen CNN aangezet - Pro's zijn weggevlucht ja?
Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef yavanna het volgende:
Lijkt de grootste opkomst sinds het begin te worden. Mede door betere doorgang?
Probleem is dat ik nu in een collegezaal zit. Vanmiddag ga ik weer hard aan den slag (indien Raistlin6 mij niet voor is)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zal ik eens laten zien wat vaak updaten is
Maar nee.. toch maar niet
De Burgerwachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef yavanna het volgende:
ME_Observer Troy
Got frisked 7 times coming into #tahrir but every time it started out with a welcome and a hug from civil guard. #egypt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef RvLaak het volgende:
tiet veur ne pafke, dan volgende college...
Hij hangt er ook een beetje rond jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, Mubarak is er al, zie ik.
Hij hangt rond op Tahrir, zo te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef gehotseflotst het volgende:
Update 10:13: Mubarak zit er nog steeds
Dezelfde grap op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Hij hangt er ook een beetje rond ja
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij hangt rond op Tahrir, zo te zien.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde grap op hetzelfde moment
Opvallend dat ie wel gewoon kan twitteren..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
AMSTERDAM - De Nederlandse freelance cameraman Eric Feijten is opnieuw opgepakt in Caļro. Dat meldt hij vrijdagochtend zelf via Twitter. Feijten, die voor de NOS werkt, werd woensdagnacht al vastgehouden op het vliegveld in de Egyptische hoofdstad.
© AFP
Over de reden van zijn aanhouding is opnieuw niets bekendgemaakt.
De cameraman meldt even later op Twitter dat er nu ook diplomatieke auto's worden aangehouden in Egypte en dat de inzittenden worden gearresteerd.
Vrijdagochtend nog bedankte Feijten zijn volgers voor de steun rond zijn aanhouding.
Hij zei blij te zijn dat hij zijn camera terug had gekregen en gaf aan weer op pad te gaan in het land, waar een volksopstand tegen President Mubarak plaatsvindt. Minder dan een uur later liet hij weten opnieuw opgepakt te zijn.
Journalisten lijken in Egypte, vooral sinds donderdag, het doelwit te zijn van doelgerichte acties.
Er zijn meerdere gevallen van geweld gemeld en een aantal journalisten verschanste zich donderdagavond in een hotel uit vrees voor een woedende menigte voor de deur. De ambassade ontzette de vijf Nederlanders.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)o-weer-opgepakt.html
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kans is erg groot dat je die vandaag niet ziet.
Was een busje van pro die anti overrijdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?( sorry ik loop achter doe , moeite om bij te lezen , maar is lastig al die topics doorlezen terwijl fok hier steeds vast loopt
)
Anti door politiebusjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?( sorry ik loop achter doe , moeite om bij te lezen , maar is lastig al die topics doorlezen terwijl fok hier steeds vast loopt
)
Diplomatenbusje, wil zelf ook wel weten wat hun nationaliteit is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Hoe kan het dat er gisteren bijna geen camera's waren, en nu plots weer wel???
Soms lijkt het net een Amerikaan... die kunnen ook zo goed overdrijvenquote:
nóg erger .. damnzzz..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Was een busje van pro die anti overrijdt.
Die komen vast weer terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
Dat geluid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Het duurt altijd even om reserve camera's op de uitzendplek te krijgen hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
quote:Egyptocracy Egyptian protesters do not need religious blessings from Sheikhs, Priests or Rabbis. Let's leave religion out of it! #Egypt #Jan25
2 minutes ago via web
Is al sinds dit weekend aangekondigdquote:
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?
o wacht, is idd ander filmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Vanaf vrijdags zelfs al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is al sinds dit weekend aangekondigd
Heb je beide in dezelfde browser? Anders twee verschillende browsers gebruiken (een voor Fok! en een voor streams) en anders weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Eis voor nieuwe pc/laptop: Meerdere streams open en een hard lopende topic reeks op fok open zonder haperingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Plannetje Mubarak is blijkbaar mislukt. Anti's zijn gewoon sterker, kan ze niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Nou ja gisteren waren er wel camera's geweest als het echt los was gegaan denk ik. Maar ik denk dat een hoop journalisten niet het risico wilden nemen om de camera's aan te zetten en ontdekt te worden. Nu kunnen ze departure day vastleggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Wauw. Hopelijk snel een foto van bovenaf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Photo : People are now forming to make the word "Leave" for the helicopters above to see
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Photo : People are now forming to make the word "Leave" for the helicopters above to see
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Diplomatenbusje, wil zelf ook wel weten wat hun nationaliteit is.
En slachtoffers waren anti's.
Alweer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn twee filmpjes in omloop. Drie zelfs. Iig 1 diplomatenwagen. 20 tot 30 mensen en een politiebusje wat keihard over mensen heenreed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
dat kan ik nog wel ff proberen thnx voor de tip !!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heb je beide in dezelfde browser? Anders twee verschillende browsers gebruiken (een voor Fok! en een voor streams) en anders weet ik het ook niet meer
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
More than 40% of the population is living on/below the poverty line & Mubarak's wealth is estimated to be 70 Billion dollars. #tahrir #jan25
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou geweldig mooi om te zien zijn als nu bekend word dat hij opstapt. Denk dat je nog nooit zo'n feestende massa hebt gezien.
eind 2007 gekocht .. is indd. eigenlijk al aan vervanging toe, maarja ... cash ook wel lastig af en toe...(op zich is het goeie pc , maar ook vistaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Eis voor nieuwe pc/laptop: Meerdere streams open en een hard lopende topic reeks op fok open zonder haperingen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef yavanna het volgende:
Vanochtend. Respect voor het optimisme en de vasthoudendheid
[ afbeelding ]
Ik zal de info opslaan voor wanneer de amerikanen aan een revolutie beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.
Ah, goed nieuws. dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:23 schreef Recce het volgende:
Belangrijk nieuws: http://www.nytimes.com/20(...)4diplomacy.html?_r=1
"WASHINGTON — The Obama administration is discussing with Egyptian officials a proposal for President Hosni Mubarak to resign immediately, turning over power to a transitional government headed by Vice President Omar Suleiman with the support of the Egyptian military, administration officials and Arab diplomats said Thursday."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |