Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling dan als Adolf Eichmann.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef yavanna het volgende:
samara7 mariam siddeeque
RT @whumba: Israel has supplied Mubarak with a Helicopter to bring him to Israel tomorrow #Egypt #Jan25 #Tahrir #Israel #tcot
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
Jahquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Zegt 'ie nou net dat de StaatsTV iedereen naar Al JAzeera en Al Arabiya enzo heeft verjaagd?
USA panicking, never so little control.quote:
Zitten die nog op hem te wachten, nadat hij meerdere keren israel de schuld heeft gegeven van trainen van mensen en 25000$ betalen voor onrust/revolutie. ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef yavanna het volgende:
samara7 mariam siddeeque
RT @whumba: Israel has supplied Mubarak with a Helicopter to bring him to Israel tomorrow #Egypt #Jan25 #Tahrir #Israel #tcot
Thnx voor de steun Nederland.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Franse en Duitse journalisten zijn uit hotel gehaald door bemiddeling van hun ambassades; wij niet. Onderhandelen met leger
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
In times of war....quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezienalsof er niemand staat, niet normaal gewoon.
Ik vind het sowieso dubieus dat de journalisten gaan... Hebben ze dan geen enkel idee over de mogelijke gevolgen van een journalistieke blind-spot???quote:
Dit is de eerste keer dat die beelden naar buiten komen toch? Bizar dat dat toch nog lang verborgen is gebleven.quote:
Ja. Het idee dat niemand meer de buitenwereld laat zien wat er speeltquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Voor de mensen op het plein moet het ook extra beangstigend zijn dat ( vrijwel ) alle journalisten weg zijn/gaan.
Dat vind ik dus ook heel vreemd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso dubieus dat de journalisten gaan... Hebben ze dan geen enkel idee over de mogelijke gevolgen van een journalistieke blind-spot???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |