Ik wist wel dat hij toch moslim is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef yavanna het volgende:
Als Obama voor Egypte gaat bidden komt het vast allemaal goed.
Yeah rightquote:He told me, "I never intended to run again. I never intended Gamal to be President after me."
Als Matthijs hem 3 x onderbreekt tijdens het spreken, hoeft Matthijs ook nooit meer op vakantie in Egypte :pquote:
Doe eens samenvatten aub?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Yeah right
Iemand met hevige kritiek op staatstv nu.....
Mag dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Yeah right
Iemand met hevige kritiek op staatstv nu.....
Ja, dan zit je met Matthijs goed, een beetje plaatsvervangende schaamte...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg er een beetje een Karremans gevoel bij
We krijgen dus helemaal geen nieuws meer uit egypte nu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Telefoon deels opkunnen laden. We wachten op evacuatie uit hotel door egyptische leger.#Jan25 #Egypt
1 minute ago
Matthijs gaat slijmen dan.quote:
Schijnbaar moet iedereen weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
We krijgen dus helemaal geen nieuws meer uit egypte nu?
quote:
Precies ja. Wat een veranderingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef yavanna het volgende:
Kan wel hoor, hij wou zijn zoon president maken.
Ik had het over die kritiekquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Precies ja. Wat een verandering
WAT GING ER DOOR U HEEEEEEEEEEEEEEN??quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Moebarak kan Yvon Jaspers misschien vervangen..
Ja helemaal eens. Hij wil helemaal geen chaos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef lf2 het volgende:
Mubarak is eigdnlijk wel een goede man hij is er voor egyptr,zware vooruitgang rijke mensen overal.
Het ligt aan externe partijen die hem weg willen...
Was er geen streaker tijdens de speeches op tv?
Man schaamt zich voor de staatstv, hoe luchtig ze omgaan met de gebeurtenissen. Hoe schandalig het is, dat er gewoon een comedy film werd uitgezenden een paar dagen geleden. Waarom er geen camera's zijn op het plein, waarom de camera op een brug gericht staat.quote:
Zwakkeling! Met figuren zoals jij winnen we de oorlog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Poe, ik merk wel dat het nachtbraken mij opgebroken heeft. Ik wil niet, maar ga straks toch maar vroeg naar bed denk ik.
Dus live op propaganda tv toegegeven dat ze propaganda uitzenden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Man schaamt zich voor de staatstv, hoe luchtig ze omgaan met de gebeurtenissen. Hoe schandalig het is, dat er gewoon een comedy film werd uitgezenden een paar dagen geleden. Waarom er geen camera's zijn op het plein, waarom de camera op een brug gericht staat.
Presentator: dat zijn orders van binnenlandse zaken.
quote:NicRobertsonCNN Nic Robertson
Senior judge in #Alexandria- former Chief Justice Lower Court--tells us #Mubarak regime panicking, has never seen such demos before #jan25
journalisten weg, internet en telefonie gaat weer plat en Egypte wordt een blinde vlek waar Mubarak en zijn huurlingen kunnen doen wat ze willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Voorbereiding op de genocide
Eigenlijk wel héquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus live op propaganda tv toegegeven dat ze propaganda uitzenden?
Wat een K*nkerlijer achter stuur, lynchen die hapquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
damn!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
Zegt 'ie nou net dat de StaatsTV iedereen naar Al JAzeera en Al Arabiya enzo heeft verjaagd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hé
De presentator is wel ergg stijf, 1 á 2 woordjes antwoord steeds. Vreest zeker voor zn baan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Onverlaatje het volgende:
Trollbarak says: "Problem, world?"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |