Ik wist wel dat hij toch moslim is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef yavanna het volgende:
Als Obama voor Egypte gaat bidden komt het vast allemaal goed.
Yeah rightquote:He told me, "I never intended to run again. I never intended Gamal to be President after me."
Als Matthijs hem 3 x onderbreekt tijdens het spreken, hoeft Matthijs ook nooit meer op vakantie in Egypte :pquote:
Doe eens samenvatten aub?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Yeah right
Iemand met hevige kritiek op staatstv nu.....
Mag dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Yeah right
Iemand met hevige kritiek op staatstv nu.....
Ja, dan zit je met Matthijs goed, een beetje plaatsvervangende schaamte...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg er een beetje een Karremans gevoel bij
We krijgen dus helemaal geen nieuws meer uit egypte nu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Telefoon deels opkunnen laden. We wachten op evacuatie uit hotel door egyptische leger.#Jan25 #Egypt
1 minute ago
Matthijs gaat slijmen dan.quote:
Schijnbaar moet iedereen weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
We krijgen dus helemaal geen nieuws meer uit egypte nu?
quote:
Precies ja. Wat een veranderingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef yavanna het volgende:
Kan wel hoor, hij wou zijn zoon president maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |