F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?( sorry ik loop achter doe , moeite om bij te lezen , maar is lastig al die topics doorlezen terwijl fok hier steeds vast loopt
)
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Hoe kan het dat er gisteren bijna geen camera's waren, en nu plots weer wel???
Soms lijkt het net een Amerikaan... die kunnen ook zo goed overdrijvenquote:
nóg erger .. damnzzz..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Was een busje van pro die anti overrijdt.
Die komen vast weer terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
Dat geluid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Het duurt altijd even om reserve camera's op de uitzendplek te krijgen hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
quote:Egyptocracy Egyptian protesters do not need religious blessings from Sheikhs, Priests or Rabbis. Let's leave religion out of it! #Egypt #Jan25
2 minutes ago via web
Is al sinds dit weekend aangekondigdquote:
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?
o wacht, is idd ander filmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Vanaf vrijdags zelfs al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is al sinds dit weekend aangekondigd
Heb je beide in dezelfde browser? Anders twee verschillende browsers gebruiken (een voor Fok! en een voor streams) en anders weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Eis voor nieuwe pc/laptop: Meerdere streams open en een hard lopende topic reeks op fok open zonder haperingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Plannetje Mubarak is blijkbaar mislukt. Anti's zijn gewoon sterker, kan ze niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |