Wat ik komisch vind zijn de voorbeelden die hij gebruikt, "mechanische honden en vliegende snipers"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hoezo? Is ook wat andere mensen die echt op het plein zijn zeggen. Niks geen aanval van pro-Moebi's of politie-eenheden.
Net die laatste tweet gelezen, idd erg overbodig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft 3 keer getweet over z'n cappucino, en nu weer een nieuwe.
En met deze tweet sluit ik de discussie wmb af:
[..]
geen vrijmibo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar heeft maar 10% van de bevolking wat aan
Zodat de Anti's dronken worden en de Pro's ze makkelijker in de pan kunnen hakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef BeSimple het volgende:
Kan een stealth bomber niet even bier droppen @ Tahrir?
Nee, morgen wel een vrijmima.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net die laatste tweet gelezen, idd erg overbodig.
[..]
geen vrijmibo?
Snap het ook niet, want ze hebben ook gewoon bier bij het marriotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Thomas B. het volgende:
gpdcairo cappuccino komt er nu aan, met een fanta, seperate please 4 minutes ago via web
moet dat nou
Zie het als een soort van reactie door iemand die even heel blij is en eigenlijk niet goed weet wat te zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Thomas B. het volgende:
gpdcairo cappuccino komt er nu aan, met een fanta, seperate please 4 minutes ago via web
moet dat nou
Zij zijn ook super betrouwbaar ofcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens AJE tel. reporter heeft govn. gezegd "will not obstruct friday's protest"
"maar wat burgers individueel besluiten te doen, zijn we niet verantwoordelijk voor." Ready-made excusequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens AJE tel. reporter heeft govn. gezegd "will not obstruct friday's protest"
soms zijn het tussen het verslaggeven door net mensen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Thomas B. het volgende:
moet dat nou
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een zielig medeleven nu ineens voor een stel Noord-Afrikanen....![]()
![]()
Vraagje.. moeten onze grenzen ook open voor de mensen die vluchten voor het geweld? Stel jij je huis beschikbaar voor onderdak?
Of is dit puur een stukje door de media aangewakkerd medeleven?
quote:GPD redactie: net Harald Doornbos gesproken en even bijgepraat, voor de koffie uiteraard. Harald: vlak voor evacuatie ook aan ramp ontsnapt
Plan bedacht om gearmd met twee soldaten uit Hilton te ontsnappen, bleken soldaten weg te zijn, en Hilton wilde me niet meer binnenlanten...
Nogal zwart-wit, vind jezelf ook niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Vraagje.. moeten onze grenzen ook open voor de mensen die vluchten voor het geweld? Stel jij je huis beschikbaar voor onderdak?
Of is dit puur een stukje door de media aangewakkerd medeleven?
Daarom, ze hebben het verdiend, zoeen mierzoete Fanta Orangequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef Silven het volgende:
[..]
soms zijn het tussen het verslaggeven door net mensen he.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Met dank aan gehotseflotsT
nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Met dank aan gehotseflots
Want?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Nee? Is dat erg?quote:Vraagje.. moeten onze grenzen ook open voor de mensen die vluchten voor het geweld? Stel jij je huis beschikbaar voor onderdak?
Topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
ERg nice stuffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja wat nou? Mogen ze bij jou logeren?
quote:Op dat moment - ik onderhandelde voor mijn leven - kwam bericht van ambassade over evacuatie. Pfff. Man wat ben ik opgelucht.
Nu gaat hij je hypokriet noemen waarschijnlijk, want het is er 'zo een'..quote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen 40 tegelijk maar ik heb nog wel een plekje over, doen we ook wel vaker voor vrienden/kennisen die in de problemen zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Want? Omdat ik geen Egyptenaren in mn huis wil opnemen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sensatie clown... dat is wat je bent
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef RobertVH het volgende:
[..]
vlotte jongen die dat zo even in elkaar knutselt, site url is natuurlijk het toppunt
nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
Maar jij bent dan ook een priester.. die staat er voor de medemensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Geen 40 tegelijk maar ik heb nog wel een plekje over, doen we ook wel vaker voor vrienden/kennisen die in de problemen zitten.
Kun je niet terug gaan naar BNW?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een priester.. die staat er voor de medemens
Nice! Best veel hits uit Egypte trouwens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
Fake medeleven gevoed door de media idioterie....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Omdat ik geen Egyptenaren in mn huis wil opnemen?
Houd nou maar opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fake medeleven gevoed door de media idioterie....
Ik denk dat er meer mensen gaan zijn die er morgen zo over denken. Suleiman heeft zijn excuses gemaakt, waardoor hij imo wel heeft toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan vanuit de regering. Dat zullen egyptenaren ook wel doorhebben,quote:50 yr old little lady: I stopped coming to demo after Mub's speech - but yesterday's attacks were so horrible I am now back" #Egypt #jan25
Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Squarequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sensatie clown... dat is wat je bent
We zijn allemaal sensatie clownsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu is het wachten op de tanks die zo de straten in komen rollen ...
Moeten alleen nog wel wat dingetjes veranderen qua tekstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Moeten alleen nog wel wat dingetjes veranderen qua tekstTekst voor livestreams staat bij Tweets en Tweets is bijna leeg zo
We hadden twitter feed daar gepland
jij hoort er ook bij hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Idd, maar ook een shitload uit de VSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice! Best veel hits uit Egypte trouwens.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Square
[..]
We zijn allemaal sensatie clowns
Welke? En wij hebben geen rechten, floxxx is de website-eindbaasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Hotseflots and friend, prima gedaan, maar kunnen jullie nog even de moeite doen om de sub-pagina's te vertalen naar het Engelsch?
Wie zegt dat ik 'medeleven' heb?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:monasosh Many asked me to livestream, u will be really bored, it's like being in a place that repeatedly test fire alarm #Jan25
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
NU zit je wel in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef RvLaak het volgende:
Is die orkaan niet al bijna 24 uur heel erg aan het waaien?
If so, noem ik dat niet echt "loosing power pretty quickly"...
Aantal FOK!ers?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die is zijn leven aan het geven voor aantal FOK!ers
Dan mot floxxx zelf maar even zijn html-editor opengooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Welke? En wij hebben geen rechten, floxxx is de website-eindbaas
ik? Heul nooi niequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
NU zit je wel in het verkeerde topic
Laten we hopen dat er heel weinig/geen actie meer komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef ETA het volgende:
dus vanavond weinig actie? Stilte voor de storm?
Ga nou fietsen man, je hebt het over een orkaan die niet in Egypte woedt. Dat andere van eerst kan je hier maken, maar dit...quote:
We hebben de NOS gevraagd of ze een live feed van die belg konden verzorgen.quote:
HTML editor?? hahaha... notepad en nanoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dan mot floxxx zelf maar even zijn html-editor opengooien
Ze zijn er wel bang voor dat er iets gaat gebeuren, maar tot nu toe nog niks gehoord dat er ook al echt iets tegen de anti's plaatsvindt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef ETA het volgende:
dus vanavond weinig actie? Stilte voor de storm?
VIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Floxxx het volgende:
[..]
HTML editor?? hahaha... notepad en nano
Niet genoeg krediet opgebouwd met de FP updates?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ga nou fietsen man, je hebt het over een orkaan die niet in Egypte woedt. Dat andere van eerst kan je hier maken, maar dit...
Ik heb er al een tijdje geen gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VI
[..]
Niet genoeg krediet opgebouwd met de FP updates?
Is vooralsnog maar 1 twitteraar. Rest zegt dat het heel rustig is op het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef -jos- het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
Its Official - released protester just told me that THE ARMY handed him over to the police after beating him. #Jan25 #Egypt
mentaal behoorlijk kapot, moet eigenlijk gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje geen gezien
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er heel weinig/geen actie meer komt.
Krijg je he, van vrouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mentaal behoorlijk kapot, moet eigenlijk gewoon gaan slapen
Morgen weer, beloofd.
Manipulatie door de media... ga gewoon lekker pitten. Dat zal je goed doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef mwaterl het volgende:
Pff, ik wil naar bed maar zit aan m'n pc gekluisterd. Normaal is het allemaal ver van m'n bed maar op één of andere manier word ik door deze situatie geïntrigeerd
Morgen (vandaag dus) komt er een grote demo die het vertrek van Moebi eist. Gebeurt er morgen niks, dan lijken de demonstranten momentum te verliezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef ETA het volgende:
[..]
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?
is het nog steeds, maar als het leger enig fatsoen heeft, zorgen zij voor het gebrek aan actiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef ETA het volgende:
[..]
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?
Een mobiele versie van het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef mwaterl het volgende:
Even iets anders. Is er een Fok!forum link/app/ietshandigs voor op android phones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |