quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het heel erg als ik GPDCairo nu wel heel erg een aandachtshoer vind?. Het lijkt alsof z'n tweets steeds sensationeler zijn geworden.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe langer hij uitzendt, des te groter het risico dattie wordt opgepakt.
Me dunkt.
Duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Stream op internet? Mubarrak aanhangers kijken op internet?
Daar heeft ie het recht opquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het heel erg als ik GPDCairo nu wel heel erg een aandachtshoer vind?. Het lijkt alsof z'n tweets steeds sensationeler zijn geworden.
Waar zit het Marriott? Zal er niet ver vandaan zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Zit nu aan de cappuccino in het Marriott. Opgewacht door mevrouw de ambassadeur. Morgen gewoon weer verhalen maken!
1 minute ago
Overkant van de 6 october brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waar zit het Marriott? Zal er niet ver vandaan zijn?
Adrenaline.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is van het plein af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
EN wat ik vervolgens écht niet snap, is dat hij z'n locatie vrijgeeft.
Rustig, het is maar een Belg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
EN wat ik vervolgens écht niet snap, is dat hij z'n locatie vrijgeeft.
Precies dat gevoel heb ik met deze topic-reeks gekregen. Alles wordt uitvergroot en zonder enige vorm van nadenken op het net gegooid en als waarheid aangenomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ongeacht waar wij denken wel en geen recht op te hebben, is het documenteren van wat er vanavond gebeurt idd het aller, aller belangrijkste.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.![]()
Filmen zonder te streamen dus.
Alleen de staats televee van Egypte toch? Of wat laat Iran dan zien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
is er inmiddels weer een tvzender live?
nee, gpdcairo is een heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
by mosaaberizing
@monasosh + @mosaaberizing are ones in Tahrir now. All fine. Cyber-panic is not helpful. Square safe and people must keep filling it.#jan25
5 minutes ago
Dus zn familie is nog in Egypte he? Die worden morgen dus mooi ingerekend met hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Muridae het volgende:
[..]
LOL, helemaal gek...gewoon in zijn paleis.
[..]
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Goed piepels, ik ga m'n mand opzoeken. Kan de ogen niet meer openhouden
Tot morgen, en keep it up.
Stomste vond ik dat ze gingen twitteren waar die belg zatquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Precies dat gevoel heb ik met deze topic-reeks gekregen. Alles wordt uitvergroot en zonder enige vorm van nadenken op het net gegooid en als waarheid aangenomen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Goed piepels, ik ga m'n mand opzoeken. Kan de ogen niet meer openhouden
Tot morgen, en keep it up.
Ja iets ten noorden, had de verkeerde brugnaam (tot 2x toequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Overkant, maar toch wel iets verder weg:
http://maps.google.com/ma(...)029792,0.032315&z=15
Het aantal tweets wat overgenomen wordt mag wel iets minder ja. Soms is het één op één de feed, wat hier onder elkaar staat. Maar daar doe ik zelf ook aan mee, bij berichten die het imo waard zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Precies dat gevoel heb ik met deze topic-reeks gekregen. Alles wordt uitvergroot en zonder enige vorm van nadenken op het net gegooid en als waarheid aangenomen
Helpt ook niet mee dat al die bruggen naar een datum vernoemd zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja iets ten noorden, had de verkeerde brugnaam (tot 2x toe) vandaar zie je in ieder geval niks meer
Inderdaad, ik had eerder het gevoel dat mensen hier een aantal betrouwbare feeds hadden maar een tijdje geleden werd alles met #25jan erin hierop gegooid volgens mij.. Trapte er zelf net ook inquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het aantal tweets wat overgenomen wordt mag wel iets minder ja. Soms is het één op één de feed, wat hier onder elkaar staat. Maar daar doe ik zelf ook aan mee, bij berichten die het imo waard zijn.
Dat gevoel heb ik ook. Die gozer neemt zelf het risico om daar te bivakkeren, heeft pech en loopt het dun door zijn broek. Dan mag de NL´se overheid hem redden (uit een situatie waar hij door eigen handelen inzit).quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Je moet ook zelf nadenken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zet belangrijke tweets hier expres neer, zal voer zijn voor toekomstige historiciquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het aantal tweets wat overgenomen wordt mag wel iets minder ja. Soms is het één op één de feed, wat hier onder elkaar staat. Maar daar doe ik zelf ook aan mee, bij berichten die het imo waard zijn.
2 bruggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat al die bruggen naar een datum vernoemd zijn
Straatnamen zijn er alleen voor google maps, de gemiddelde egyptenaar heeft er geen benul vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat al die bruggen naar een datum vernoemd zijn
Klopt, maar helemaal op dit moment mag het wel wat minder met de tweets...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ook zelf nadenken.
Volgens mij heb je geen idee wat het vak 'journalist' inhoudt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Die gozer neemt zelf het risico om daar te bivakkeren, heeft pech en loopt het dun door zijn broek. Dan mag de NL´se overheid hem redden (uit een situatie waar hij door eigen handelen inzit).
Toontje lager zingen lijkt me wel gepast voor die ´journalist´.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar helemaal op dit moment mag het wel wat minder met de tweets...
We hebben er zelf ook niets aan om onbevestigde geruchten hier continu neer te zetten.
Bij het Marriot is 26 juli brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
2 bruggen?
6 oktober en de Kasr Al Nile?
Ik ken in mijn dorp ook maar hooguit 10 straten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Straatnamen zijn er alleen voor google maps, de gemiddelde egyptenaar heeft er geen benul van![]()
Het Marriot is niet verkeerd voor een nachtje na een paar dagen rennen voor je leven![]()
Zit alleen altijd volgepakt met amerikanen en zuipende Saudi's in Cairo
Klik eens op dat linkjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
2 bruggen?
6 oktober en de Kasr Al Nile?
quote:nolanjazeera the Aljazeera live shot of Tahrir Sq had to be pulled as it was putting our lives at risk. Will be back up as soon as its safe to do so
less than a minute ago via web
Niet jezelf in de nesten werken en dan hopen dat iemand anders je uit de stront trekt. Het was gisteren, misschien zelfs eergisteren, al duidelijk dat journalisten groot gevaar liepen op die locatie. Dan moet je óf blijven rapporteren tot je dood/opgepakt wordt of op tijd je biezen pakken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee wat het vak 'journalist' inhoudt.
En is die stream van de Nile TV of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef bokaal het volgende:
PressTV weer live? Beeld 1 min. geleden // PressTV:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |