quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het heel erg als ik GPDCairo nu wel heel erg een aandachtshoer vind?. Het lijkt alsof z'n tweets steeds sensationeler zijn geworden.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe langer hij uitzendt, des te groter het risico dattie wordt opgepakt.
Me dunkt.
Duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Stream op internet? Mubarrak aanhangers kijken op internet?
Daar heeft ie het recht opquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het heel erg als ik GPDCairo nu wel heel erg een aandachtshoer vind?. Het lijkt alsof z'n tweets steeds sensationeler zijn geworden.
Waar zit het Marriott? Zal er niet ver vandaan zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Zit nu aan de cappuccino in het Marriott. Opgewacht door mevrouw de ambassadeur. Morgen gewoon weer verhalen maken!
1 minute ago
Overkant van de 6 october brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waar zit het Marriott? Zal er niet ver vandaan zijn?
Adrenaline.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is van het plein af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
EN wat ik vervolgens écht niet snap, is dat hij z'n locatie vrijgeeft.
Rustig, het is maar een Belg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
EN wat ik vervolgens écht niet snap, is dat hij z'n locatie vrijgeeft.
Precies dat gevoel heb ik met deze topic-reeks gekregen. Alles wordt uitvergroot en zonder enige vorm van nadenken op het net gegooid en als waarheid aangenomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ongeacht waar wij denken wel en geen recht op te hebben, is het documenteren van wat er vanavond gebeurt idd het aller, aller belangrijkste.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.![]()
Filmen zonder te streamen dus.
Alleen de staats televee van Egypte toch? Of wat laat Iran dan zien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
is er inmiddels weer een tvzender live?
nee, gpdcairo is een heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
by mosaaberizing
@monasosh + @mosaaberizing are ones in Tahrir now. All fine. Cyber-panic is not helpful. Square safe and people must keep filling it.#jan25
5 minutes ago
Dus zn familie is nog in Egypte he? Die worden morgen dus mooi ingerekend met hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Muridae het volgende:
[..]
LOL, helemaal gek...gewoon in zijn paleis.
[..]
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Goed piepels, ik ga m'n mand opzoeken. Kan de ogen niet meer openhouden
Tot morgen, en keep it up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |