Laten we hopen dat er heel weinig/geen actie meer komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef ETA het volgende:
dus vanavond weinig actie? Stilte voor de storm?
Ga nou fietsen man, je hebt het over een orkaan die niet in Egypte woedt. Dat andere van eerst kan je hier maken, maar dit...quote:
We hebben de NOS gevraagd of ze een live feed van die belg konden verzorgen.quote:
HTML editor?? hahaha... notepad en nanoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dan mot floxxx zelf maar even zijn html-editor opengooien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Met dank aan gehotseflots
Ze zijn er wel bang voor dat er iets gaat gebeuren, maar tot nu toe nog niks gehoord dat er ook al echt iets tegen de anti's plaatsvindt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef ETA het volgende:
dus vanavond weinig actie? Stilte voor de storm?
VIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Floxxx het volgende:
[..]
HTML editor?? hahaha... notepad en nano
Niet genoeg krediet opgebouwd met de FP updates?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ga nou fietsen man, je hebt het over een orkaan die niet in Egypte woedt. Dat andere van eerst kan je hier maken, maar dit...
Ik heb er al een tijdje geen gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VI
[..]
Niet genoeg krediet opgebouwd met de FP updates?
Is vooralsnog maar 1 twitteraar. Rest zegt dat het heel rustig is op het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef -jos- het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
Its Official - released protester just told me that THE ARMY handed him over to the police after beating him. #Jan25 #Egypt
mentaal behoorlijk kapot, moet eigenlijk gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje geen gezien
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er heel weinig/geen actie meer komt.
Krijg je he, van vrouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mentaal behoorlijk kapot, moet eigenlijk gewoon gaan slapen
Morgen weer, beloofd.
Manipulatie door de media... ga gewoon lekker pitten. Dat zal je goed doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef mwaterl het volgende:
Pff, ik wil naar bed maar zit aan m'n pc gekluisterd. Normaal is het allemaal ver van m'n bed maar op één of andere manier word ik door deze situatie geïntrigeerd
Morgen (vandaag dus) komt er een grote demo die het vertrek van Moebi eist. Gebeurt er morgen niks, dan lijken de demonstranten momentum te verliezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef ETA het volgende:
[..]
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?
is het nog steeds, maar als het leger enig fatsoen heeft, zorgen zij voor het gebrek aan actiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef ETA het volgende:
[..]
en hoe staat het met die grootste plannen voor morgen? Dat was toch een soort deadline?
Een mobiele versie van het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef mwaterl het volgende:
Even iets anders. Is er een Fok!forum link/app/ietshandigs voor op android phones?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |