Nice! Best veel hits uit Egypte trouwens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Met dank aan gehotseflots
Fake medeleven gevoed door de media idioterie....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Omdat ik geen Egyptenaren in mn huis wil opnemen?
Houd nou maar opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fake medeleven gevoed door de media idioterie....
Ik denk dat er meer mensen gaan zijn die er morgen zo over denken. Suleiman heeft zijn excuses gemaakt, waardoor hij imo wel heeft toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan vanuit de regering. Dat zullen egyptenaren ook wel doorhebben,quote:50 yr old little lady: I stopped coming to demo after Mub's speech - but yesterday's attacks were so horrible I am now back" #Egypt #jan25
Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Squarequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sensatie clown... dat is wat je bent
We zijn allemaal sensatie clownsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu is het wachten op de tanks die zo de straten in komen rollen ...
Moeten alleen nog wel wat dingetjes veranderen qua tekstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Moeten alleen nog wel wat dingetjes veranderen qua tekstTekst voor livestreams staat bij Tweets en Tweets is bijna leeg zo
We hadden twitter feed daar gepland
jij hoort er ook bij hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Idd, maar ook een shitload uit de VSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice! Best veel hits uit Egypte trouwens.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Square
[..]
We zijn allemaal sensatie clowns
Welke? En wij hebben geen rechten, floxxx is de website-eindbaasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Hotseflots and friend, prima gedaan, maar kunnen jullie nog even de moeite doen om de sub-pagina's te vertalen naar het Engelsch?
Wie zegt dat ik 'medeleven' heb?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:monasosh Many asked me to livestream, u will be really bored, it's like being in a place that repeatedly test fire alarm #Jan25
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
NU zit je wel in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef RvLaak het volgende:
Is die orkaan niet al bijna 24 uur heel erg aan het waaien?
If so, noem ik dat niet echt "loosing power pretty quickly"...
Aantal FOK!ers?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die is zijn leven aan het geven voor aantal FOK!ers
Dan mot floxxx zelf maar even zijn html-editor opengooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Welke? En wij hebben geen rechten, floxxx is de website-eindbaas
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Floxxx het volgende:
ik? Heul nooi niequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
NU zit je wel in het verkeerde topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |