Pff... heftig allemaal..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
23:01 uur: Vijf Nederlandse journalisten die vastzitten in het Ramses-hotel in Caïro worden belaagd door woedende Mubarak-aanhangers. De Nederlandse ambassade in Caïro doet momenteel een hen te evacueren. Ze zullen worden opgehaald door een voertuig van het legen, en afgezet worden in een gedeelte van de stad waar het veiliger is. Ambassademedewerkers zullen hen daar opvangen.
CNN4 streamt staats-tv. Lijkt live, graag bevestiging hiervan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Mosa'ab Elshamy mosaaberizing Things back to normal for now in Tahrir. Relax.
Shawkatt Raghib ShawkattRaghib Live Talks: Thugs are attacking #Tahrir. #Egypt #Jan25
Verwarrend.
Normal.... tussen hele grote aanhalingstekens danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
mosaaberizing Things back to normal for now in Tahrir. Relax.
2 minutes ago via Tweets60
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
Ik ga slapen, hopelijk gebeurt er niks ergs vannacht.
Ookal deden de berichten in het laatste topic me al anders denken
zodadelijk in herhaling op nieuwsuur @ journaal24quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef GeileSoeplepel het volgende:
De camerabeelden van onze Belg nog ergens te zien?
Het is daglicht daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Journaal 24 even kijken als ik jullie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |