403-tjequote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Flashbox het volgende:
Ssirgany "The President wants to clear the Square". -My brother @asirgany holding picture drawn by Tarek Shahinhttp://yfrog.com/gyeahnij 1 minute ago via TweetDeck
Ja, die krijg je nu niet meer goed, handig...quote:
Voorheen anders prima hoor, maar heb al een mod gevraagd het te doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, die krijg je nu niet meer goed, handig...
Egyptocracy Egyptocracy
While police teargas attacks stopped in #Cairo, #Mansoura protesters are still being bombarded with teargas canisters. #Egypt #Jan25
sorry ik weet zo ook niet wat je moet doen ( alleen dat je f5 had moeten doen geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef yavanna het volgende:
Kan een mod de OP doen of iemand de OP link geven, ik zie de link niet waar de OP te vinden is
Dank u.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef yavanna het volgende:
Kan een mod de OP doen of iemand de OP link geven, ik zie de link niet waar de OP te vinden is
edit: ik zet de op wel even neer
Volgende x de knop 'open nieuw deel' gebruikenquote:
Zag het ook. Ayman verspreide het linkje via twitter vanmorgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Youtube beelden hebben Al Jazeera bereikt.
zenden ze al de hele middag uit ook dus een goede zaak hoe gruwelijk ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Youtube beelden waarin een persoon neergeschoten wordt hebben Al Jazeera bereikt.
http://www.bbc.co.uk/arab(...)/000000_livetv.shtmlquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
weer herhaling AJE heeft iemand live beeden van het plein/
zou best kunnen maar pin me er niet op vast maar is dan wel een verklaring waarom hij opgepakt is, hoorde wel vanmiddag AJE zoekt al uit van het hoe en waarom.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zag het ook. Ayman verspreide het linkje via twitter vanmorgen.
Zal toch niet zo zijn dat hij daarom opgepakt is ?
Zou goed kunnen. Heel de wereld ziet nu hoe wreed dat regime eigenlijk is en dat willen ze.niet he.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
indd. dat is wel een reden ( al wist ik al wel dat het ging over dat mensen die "verslag doen "quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanmorgen rond 9 uur dacht ik heb ik de twitter link hier op fok! gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. dat is wel een reden ( al wist ik al wel dat het ging over dat mensen die "verslag doen "
nu niet handig zijn voor mubarak) maar wist niet dat aymann dat filmpje heeft doorgetwitterd .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |