Ja, maar de mensen op het plein zullen niet weggaan totdat Mubarak opstapt. Het kan dus echt nog heel lang gaan duren...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wat Obama nu zegt is precies wat er gaat gebeuren... Een "orderly transition process, that involves all the involved parties". En het zou me niet verbazen als dat al vanavond of morgen aangekondigd wordt door de overheid.
Tot voor woensdag niet nee. Tenzij er duistere geheimen van die geheime poltie geleid door Suleiman bovenlekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Mubarak heeft toch ook helemaal niks fout gedaan.
Dat zei Obama van de week toch ook al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een goed gevoel dat het vandaag gaat gebeuren... Obama zei dat het NU moet gebeuren en Mubarak heeft altijd een conferentie gegeven nadat de Amerikanen het gaven... En hij zei altijd wat zij zeiden.
Michelle Obama moest er nog even aanzitten op het laatste moment. Vrouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
Wie heeft die stropdas zo ellendig gestrikt?
[ afbeelding ]
Dinsdag avond zei Obama ook "not next month but NOW!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een goed gevoel dat het vandaag gaat gebeuren... Obama zei dat het NU moet gebeuren en Mubarak heeft altijd een conferentie gegeven nadat de Amerikanen het gaven... En hij zei altijd wat zij zeiden.
Obama zei gisteren of eergisteren al dat het "NU" moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Obama zei gisteren of eergisteren al dat het "NU" moest gebeuren.
Als ze achter de schermen bezig zijn; helemaal prima. Maar wij reageren nu gewoon op zijn woordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, ik vind Obama eigenlijk best duidelijk, voor zover hij dat kan zijn. Het zou fantastisch zijn als hij zou roepen dat Mubarak in de stront kan zakken als hij niet per direct opstapt, maar ten eerste is hij nou eenmaal niet de enige die de macht heeft in de VS, en ten tweede denk ik dat het achter de schermen nog wel 's anders zou kunnen zijn.
Jawel. Hij heeft geregeld toegezegd iets te doen maar het daarna nagelaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Tot voor woensdag niet nee. Tenzij er duistere geheimen van die geheime poltie geleid door Suleiman bovenlekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |