Ja, maar de mensen op het plein zullen niet weggaan totdat Mubarak opstapt. Het kan dus echt nog heel lang gaan duren...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wat Obama nu zegt is precies wat er gaat gebeuren... Een "orderly transition process, that involves all the involved parties". En het zou me niet verbazen als dat al vanavond of morgen aangekondigd wordt door de overheid.
Tot voor woensdag niet nee. Tenzij er duistere geheimen van die geheime poltie geleid door Suleiman bovenlekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Mubarak heeft toch ook helemaal niks fout gedaan.
Dat zei Obama van de week toch ook al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een goed gevoel dat het vandaag gaat gebeuren... Obama zei dat het NU moet gebeuren en Mubarak heeft altijd een conferentie gegeven nadat de Amerikanen het gaven... En hij zei altijd wat zij zeiden.
Michelle Obama moest er nog even aanzitten op het laatste moment. Vrouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
Wie heeft die stropdas zo ellendig gestrikt?
[ afbeelding ]
Dinsdag avond zei Obama ook "not next month but NOW!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een goed gevoel dat het vandaag gaat gebeuren... Obama zei dat het NU moet gebeuren en Mubarak heeft altijd een conferentie gegeven nadat de Amerikanen het gaven... En hij zei altijd wat zij zeiden.
Obama zei gisteren of eergisteren al dat het "NU" moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Obama zei gisteren of eergisteren al dat het "NU" moest gebeuren.
Als ze achter de schermen bezig zijn; helemaal prima. Maar wij reageren nu gewoon op zijn woordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, ik vind Obama eigenlijk best duidelijk, voor zover hij dat kan zijn. Het zou fantastisch zijn als hij zou roepen dat Mubarak in de stront kan zakken als hij niet per direct opstapt, maar ten eerste is hij nou eenmaal niet de enige die de macht heeft in de VS, en ten tweede denk ik dat het achter de schermen nog wel 's anders zou kunnen zijn.
Jawel. Hij heeft geregeld toegezegd iets te doen maar het daarna nagelaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Tot voor woensdag niet nee. Tenzij er duistere geheimen van die geheime poltie geleid door Suleiman bovenlekken.
ja daarom laat ze straks rustig naar huis gaan zonder bloedvergieten, maar ik heb er een hard hoofd in, het Ultimatum is nog niet afgelopen denk dat het vannacht dan al fout kan aflopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan gaat dat heel veel levens kosten inderdaad.
http://www.almasryalyoum.(...)nd-mubarak-step-downquote:'Wise Men' committee: Protesters demand that Mubarak step down
A member of the "Committee of Wise Men" said the main demand of protesters in Tahrir Square was for President Hosni Mubarak to step down and transfer his authority to Vice-President Omar Suleiman.
The committee was formed as Nobel Prize winner Ahmed Zeweil called for negotiations with the Egyptian regime on the transfer of power. The committee includes 18 intellectuals and businessmen, including Arab League Secretary General Amr Moussa, constitutional law expert Yehia al-Gamal, former ambassadors Nabil al-Arabi and Nabil Fahmy, publisher Ibrahim al-Moalem, former information minister Mansour Hassan and musician Ammar al-Sheriey.
Al-Moalem, vice-president of the International Publishers Association, said that Egypts young people had begun an unprecedented revolution in Egyptian and world history.
"They refuse dictatorship," he said. "They want a decent life."
Al-Moalem explained that young people had clear and legitimate objectives. Their steadfastness since the beginning of protests on 25 January encouraged the masses to take to streets, he said.
What we want now is to fulfill the young peoples demands and keep Egypt safe and secure, said al-Moalem, noting that the Committee of Wise Men had communicated with VP Omar Suleiman and newly-appointed prime minister Ahmed Shafiq.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft geregeld toegezegd iets te doen maar het daarna nagelaten.
Iets wat hij al 30 jaar doet trouwens.
Maar hij is een zwaar gematigde dictator: hij is geen Sadam zullen we maar zeggen.
Men wil dan ook alleen maar dat hij zich terugtrekt. Meer niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.almasryalyoum.(...)nd-mubarak-step-down
Uh, nee? De voornaamste eis is dat Mubarak weg gaat, niet met daarbij de voorwaarde dat hij de macht afstaat aan zijn net benoemde vazal.quote:A member of the "Committee of Wise Men" said the main demand of protesters in Tahrir Square was for President Hosni Mubarak to step down and transfer his authority to Vice-President Omar Suleiman.
Mubarak gaat wel weg, en snel ook. Zijn uitspraak dat hij niet vertrekt omdat Egypte anders in chaos zou wegzinken dient alleen om de knieval wat meer euforisch gewicht te geven. En vervolgens zit hij zijn levensdagen uit op een of ander tropisch eiland, op kosten van Uncle Sam. Misschien wordt hij nog een paar keer in de pers opgevoerd, op weg naar een of ander tribunaal waar het maar nooit tot een veroordeling komt, en in de tussentijd schrijft hij zijn autobiografie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen op het plein zullen niet weggaan totdat Mubarak opstapt. Het kan dus echt nog heel lang gaan duren...
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit vannacht nog heel erg uit de hand kan lopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daarom laat ze straks rustig naar huis gaan zonder bloedvergieten, maar ik heb er een hard hoofd in, het Ultimatum is nog niet afgelopen denk dat het vannacht dan al fout kan aflopen
Mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat Obama het prima aanpakt. Dit zijn Egyptische zaken. En de Egyptische burger laat overduidelijk zien dat ze het zelf aanpakken.
Buitenstaanders kunnen alleen maar laten weten dat we achter ze staan. En dat wordt dan ook duidelijk gezegd. Dat mubarak niet luistert, komt omdat het een vervelende, zure, dementerende oude man is, die niet voor rede vatbaar is.
Dat vind hij nog steedsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh maar ik denk niet dat Mubarak achter die thugs zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
Mijn woorden waren dat Mubarak pas op woensdag slechte dingen ging doen
Heb sterk het gevoel dat de actie zich van het plein naar diplomaten verplaatst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat er binnen 24 uur iets gaat gebeuren. Het is wel duidelijk dat er achter de schermen nu machtsstrijd plaatsvindt.
Ja, uiteindelijk moeten de mensen op het plein en de rest in Egypte straks zich de vraag stellen of ze blij zijn met de uitkomst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb sterk het gevoel dat de actie zich van het plein naar diplomaten verplaatst.
Dat betekent feitelijk dat de mensen gewonnen hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef gehotseflotst het volgende:
Obama's antwoord op een vraag over Egypte:
"The future is in hands of Egypt, not us who is going to determine that.
In light of what's happened the last two weeks, going back to old ways is not going to work.
Suppression isn't, engaging violence isn't, neither is attempting to shut down information flows. The only thing that will work is moving in an orderly transition process that engages all parties and leads to democratic (niet gehoord) and free elections and a representative government. I believe president Mubarak cares about his country and he's proud and a patriot. I told him he needs to consult those who are around him, consult those in his goverment and listen to the voices of the Egyptian people. The transmission must be orderly, meaningful and serious.
I believe that he's (Mubarak) already said he is not going to run for re-election. This is someone who's beenin power for a very long time. It's a psychological break for him and it's most important for him to ask himself and the government to ask itself and the opposition to ask 'how are we going to make the transition (niet snel genoeg )
Continuing suppression of the opposition is not going to work. Once the president announced he is not going to be running again and his turn is up relatively shortly the key question is 'how do I leave a legacy behind that... ()' "
kramp!
Wel overheid officials anyway aangevuld met mensen die voor het regime werken en dus alles te verliezen hebben bij regime changequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar ik denk niet dat Mubarak achter die thugs zat.
ja he, er hoeft maar een klein groepje in opstand te komen en de hel gaat los.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit vannacht nog heel erg uit de hand kan lopen.
Voor zaterdag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef wdn het volgende:
Ze blijven het proberen met dat uitgaansverbod he
Nu proberen ze het van 19:00 tot 06:00
Maar da's al zo sinds het begin... hoewel aan het einde van D-day de emoties nogal hoog op kunnen gaan lopen inderdaad, mocht Mubarak niet aftreden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, er hoeft maar een klein groepje in opstand te komen en de hel gaat los.
Ja dat wel. Ik gok op die 4/5 man die ze gisteren hebben opgepakt (waren 4 zakenlui en een voormalige hoge veiligheidstdient).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wel overheid officials anyway aangevuld met mensen die voor het regime werken en dus alles te verliezen hebben bij regime change
ja zie die foto iets naar bovenquote:
Zonder die thugs namelijk, was 75% van de demonstranten nu namelijk thuis geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik gok op die 4/5 man die ze gisteren hebben opgepakt (waren 4 zakenlui en een voormalige hoge veiligheidstdient).
Maar dat is toch logisch, Mubarak en Egypte is altijd een vriend geweest van de US.(en Israel)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij zegt niks. Zegt absoluut niks over Mubarak. Alleen dat de verandering nu moet komen. Hij zegt alleen niks over hoe het moet gebeuren.
O, en nu zegt hij weer dat Mubarak mee moet doen met de discussie over de toekomst. Vind echt dat Obama Mubarak in bescherming neemt.
Ooit, op een dag, zal het ze lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef wdn het volgende:
Ze blijven het proberen met dat uitgaansverbod he
Nu proberen ze het van 19:00 tot 06:00
Ja, maar met Sillyman he. Perfect opgelost. Hetzelfde regime met een andere gelooide kop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
daarom, hou ook me hart vast er staan nog zoveel mensen overal en dan gaat het echt mis, en ik denk dat er dan hard ingegrepen gaat worden, en dan heeft mubarak een excuus he om al die anti`s de pleuris te laten slaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar da's al zo sinds het begin... hoewel aan het einde van D-day de emoties nogal hoog op kunnen gaan lopen inderdaad, mocht Mubarak niet aftreden...
Arab League Secretary General Amr Moussa, constitutional law expert Yehia al-Gamal, former ambassadors Nabil al-Arabi and Nabil Fahmy, publisher Ibrahim al-Moalem, former information minister Mansour Hassan and musician Ammar al-Sherieyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat nergens de mensen genoemd worden die in het 'Wise Men' committee zitten, zou iemand die op willen zoeken? Ik kan niks vinden. Het is wel interessant om deze mensen te onderzoeken.
Leg ze dat maar eens uit op Tahrir.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef wdn het volgende:
Maar hij is een zwaar gematigde dictator:
http://www.almasryalyoum.(...)nd-mubarak-step-downquote:'Wise Men' committee: Protesters demand that Mubarak
A member of the "Committee of Wise Men" said the main demand of protesters in Tahrir Square was for President Hosni Mubarak to step down and transfer his authority to Vice-President Omar Suleiman.
The committee was formed as Nobel Prize winner Ahmed Zeweil called for negotiations with the Egyptian regime on the transfer of power. The committee includes 18 intellectuals and businessmen, including Arab League Secretary General Amr Moussa, constitutional law expert Yehia al-Gamal, former ambassadors Nabil al-Arabi and Nabil Fahmy, publisher Ibrahim al-Moalem, former information minister Mansour Hassan and musician Ammar al-Sheriey.
Al-Moalem, vice-president of the International Publishers Association, said that Egypts young people had begun an unprecedented revolution in Egyptian and world history.
"They refuse dictatorship," he said. "They want a decent life."
Al-Moalem explained that young people had clear and legitimate objectives. Their steadfastness since the beginning of protests on 25 January encouraged the masses to take to streets, he said.
What we want now is to fulfill the young peoples demands and keep Egypt safe and secure, said al-Moalem, noting that the Committee of Wise Men had communicated with VP Omar Suleiman and newly-appointed prime minister Ahmed Shafiq.
Als Suleiman aan de macht komt, en de demonstreerders nemen daar genoegen mee, vieren feest en gaan naar huis, en hij blijft na september gewoon zitten als nieuwe dictator, komen er gewoon nieuwe demonstraties.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar met Sillyman he. Perfect opgelost. Hetzelfde regime met een andere gelooide kop.
In die zin is het maar beter dat Mubarak blijft zitten. Dan hebben de mensen nog wat te demonstreren en de wereld blijft meekijken.
Dat weten ze? De meeste dictators worden afgezet en daarna gevierendeeld, onthoofd, opgehangen of doodgegooid met stenen. Soms zelfs meer dan 1 van die dingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leg ze dat maar eens uit op Tahrir.
Je hebt een paar posts hiervoor zelf een nieuwsbericht gequote waar een aantal namen in staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat nergens de mensen genoemd worden die in het 'Wise Men' committee zitten, zou iemand die op willen zoeken? Ik kan niks vinden. Het is wel interessant om deze mensen te onderzoeken.
Ammar el Sheriey:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Arab League Secretary General Amr Moussa, constitutional law expert Yehia al-Gamal, former ambassadors Nabil al-Arabi and Nabil Fahmy, publisher Ibrahim al-Moalem, former information minister Mansour Hassan and musician Ammar al-Sheriey
dat zijn er een paar
die muzikant die doet't hem
Nee, een paar posts daarna. Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt een paar posts hiervoor zelf een nieuwsbericht gequote waar een aantal namen in staan.
Nogmaals, erg vreemd dat de Wise Men nu zeggen dat de demonstranten willen dat Suleiman de macht krijgt. Ze willen dat Mubarak opstapt, punt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.almasryalyoum.(...)nd-mubarak-step-down
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:
Revolutie in Egypte #120: Obama *zucht*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee, een paar posts daarna. Lezen is moeilijk.
Nee want er zijn verkiezingen beloofd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Als Suleiman aan de macht komt, en de demonstreerders nemen daar genoegen mee, vieren feest en gaan naar huis, en hij blijft na september gewoon zitten als nieuwe dictator, komen er gewoon nieuwe demonstraties.
Jep, daarom wil ik ook weten wie er in dat commitee zitten. Goed om onderzoek naar die mensen te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals, erg vreemd dat de Wise Men nu zeggen dat de demonstranten willen dat Suleiman de macht krijgt. Ze willen dat Mubarak opstapt, punt.
Aangezien Suleiman de voorkeur van de VS geniet lijkt me dat die wise men diegenen zijn waar Obama het over had in zijn speech. Die wise men hebben een overeenkomst met de VS denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals, erg vreemd dat de Wise Men nu zeggen dat de demonstranten willen dat Suleiman de macht krijgt. Ze willen dat Mubarak opstapt, punt.
Hoe is het met je postcount?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
Best wel erg eigenlijk van onsals je eens bijhoudt hoeveel uur per dag je aan Al-Jazeera enzo besteed
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee, een paar posts daarna. Lezen is moeilijk.
En hoe weinig aan dingen die je hoort te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
Best wel erg eigenlijk van onsals je eens bijhoudt hoeveel uur per dag je aan Al-Jazeera enzo besteed
quote:21.04 uur: De Egyptische regering verlicht de eerder ingestelde klok, maakte de staatstelevisie bekend. Die klok gold van 17.00 uur 's middags tot 07.00 uur de volgende ochtend, dat is nu van 18.00 uur tot 06.00 uur de volgende ochtend. De afgelopen dagen trokken overigens weinig mensen iets aan van de klok.
Ik bedoel als in "na de beloofde verkiezingen". Dus of hij stopt de verkiezingen of hij doet alsof hij gewonnen heeft. Als Suleiman dan nog aan de macht is komen er gewoon weer demonstraties; de mensen weten ook heus wel dat Suleiman hetzelfde is als Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee want er zijn verkiezingen beloofd.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En hoe weinig aan dingen die je hoort te doenZelfs nu er weinig gebeurt ben ik niet voor AJE weg te trekken
Het gaat om het symbool. Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen en dat heeft de VS hun ook wel duidelijk gemaakt. Maar Mubarak moet nu gewoon weg ze accepteren tijdelijk ieder ander. Maar geen mubarak. Ze hebben er niets tegen als silly man dat even wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb er 757 bij sinds ik afgelopen zaterdag lid ben gewordenquote:
Nee, dat was gisteren nog een beetje. Vandaag willen ze hem voor een rechtbank en morgen willen ze hem vierendelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat weten ze? De meeste dictators worden afgezet en daarna gevierendeeld, onthoofd, opgehangen of doodgegooid met stenen. Soms zelfs meer dan 1 van die dingen
Maar dat hoor je hier niet: men wil dat hij aftreedt meer niet.
Is dat wat jij denkt, of heb je dat ook ergens gezien, los van die 'wise man'? Ik heb namelijk het idee dat ze dat best eens als 'meer van hetzelfde' zouden kunnen zien. In Tunesië waren ze ook pas tevreden toen niemand van de overgangsregering banden had met het regime van Ben Ali.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het gaat om het symbool. Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen en dat heeft de VS hun ook wel duidelijk gemaakt. Maar Mubarak moet nu gewoon weg ze accepteren tijdelijk ieder ander. Maar geen mubarak. Ze hebben er niets tegen als silly man dat even wordt
Was vanmiddag op NOS discussie over en heb het ook regelmatig n tweets voorbij zien komen dat ze inderdaad, tot aan september, geen moeite zullen hebben met Suleiman tijdelijk aan het roer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat wat jij denkt, of heb je dat ook ergens gezien, los van die 'wise man'? Ik heb namelijk het idee dat ze dat best eens als 'meer van hetzelfde' zouden kunnen zien. In Tunesië waren ze ook pas tevreden toen niemand van de overgangsregering banden had met het regime van Ben Ali.
quote:In Nieuwsuur vanavond vanuit Egypte een verslag van de ontwikkelingen van vandaag van Nieuwsuur-verslaggever Jan Eikelboom en VRT-verslaggever Rudi Vranckx, een portret van de streng islamitische Moslimbroederschap, vanuit New York een gesprek met Amerika-correspondent Tom Kleijn, en in de studio commentaar van Bertus Hendriks, Midden-Oostendeskundige en een gesprek met de Egyptische Omaima Noor.
Ok, helder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Was vanmiddag op NOS discussie over en heb het ook regelmatig n tweets voorbij zien komen dat ze inderdaad, tot aan september, geen moeite zullen hebben met Suleiman tijdelijk aan het roer.
Dank je hoef ik het niet in te tikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Was vanmiddag op NOS discussie over en heb het ook regelmatig n tweets voorbij zien komen dat ze inderdaad, tot aan september, geen moeite zullen hebben met Suleiman tijdelijk aan het roer.
Maar dit scenario is wel precies wat Amerika wil. En die Sillyman, die heeft gisteren laten horen wat hij waard is. Niks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Als Suleiman aan de macht komt, en de demonstreerders nemen daar genoegen mee, vieren feest en gaan naar huis, en hij blijft na september gewoon zitten als nieuwe dictator, komen er gewoon nieuwe demonstraties.
Een hoop mensen wilden al genoegen nemen met het niet verkiesbaar stellen. Ik denk dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden met het geweld door die pro supporters als hij die inderdaad zelf geregeld heeft. Ik denk dat veel oudere egyptenaren het genoeg zouden vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat wat jij denkt, of heb je dat ook ergens gezien, los van die 'wise man'? Ik heb namelijk het idee dat ze dat best eens als 'meer van hetzelfde' zouden kunnen zien. In Tunesië waren ze ook pas tevreden toen niemand van de overgangsregering banden had met het regime van Ben Ali.
Ah ff kijke, Rudi Vranckx was goed bezig gisteravondquote:
De Egyptenaren hebben bewezen dat ze vredig kunnen demonstreren, zonder politie. Dat ze hun eigen buurten veilig kunnen houden zonder politie. Dat ze zelf het afval kunnen opruimen en het verkeer regelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen
Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillymanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het gaat om het symbool. Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen en dat heeft de VS hun ook wel duidelijk gemaakt. Maar Mubarak moet nu gewoon weg ze accepteren tijdelijk ieder ander. Maar geen mubarak. Ze hebben er niets tegen als silly man dat even wordt
Ik begin wat last te krijgen van een overdosis informatie hoor, maar direct na de toespraak was het toch al duidelijk dat iedereen die toen op het plein was dit absoluut onvoldoende vond? Het is waar dat er door het geweld heel wat mensen teruggekomen zijn, maar dat er mensen dit genoeg vonden was ik nog niet echt tegengekomen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Een hoop mensen wilden al genoegen nemen met het niet verkiesbaar stellen. Ik denk dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden met het geweld door die pro supporters als hij die inderdaad zelf geregeld heeft. Ik denk dat veel oudere egyptenaren het genoeg zouden vinden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
Goede uitleg over heel de situatie in Egypte door blijkbaar een amerikaans-egyptisch professor
http://www.reddit.com/r/w(...)yptian_and_egyptian/
Volk hinkt op 2 gedachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman![]()
Ik weet het echt niet meer
Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...
Komt er ineens:
Goh die zingt ook goed zeg..
... -_-'
oftewel.. probeer niks te vertellen als x-factor op tv is..
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.
Amerika wil Sillyman en denken zo het probleem op te lossen. Mubarak verrekt het.
Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman![]()
Ik weet het echt niet meer
thanks!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2
Hmm lekker dan, maar ik ken het helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...
Komt er ineens:
... -_-'
Het is iig geregeld door Kamel, Secr. Gen. van de NDP. Hij zal vast vriendjes hebben, maar hij is waarschijnlijk op dit moment het grootste probleem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Een hoop mensen wilden al genoegen nemen met het niet verkiesbaar stellen. Ik denk dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden met het geweld door die pro supporters als hij die inderdaad zelf geregeld heeft. Ik denk dat veel oudere egyptenaren het genoeg zouden vinden.
Zolang hij er nog zit, blijft het aandacht krijgen. Laat hem maar zitten totdat het hele regime valt. Alles of niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
Mubarak gaat niet weg want gezichts verlies, het is een man van het leger he, hij denkt als ik vertrek heb ik gefaald ze denken heel anders in het zuiden dan hier in het nuchtere westen
Ja duhh dat begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.
Wtf...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Komt er ineens:
... -_-'
Dat heb ik hier al de hele weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Komt er ineens:
... -_-'
Dat zal alleen maar toenemen ben ik "bang", ze zullen alleen maar meer verdeeld raken denk ik dat was ook wat een verslaggever vanmiddag ook zij tijdens een AJE interview.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volk hinkt op 2 gedachten.
Sterker nog, als ik naar mijn vriend kijk, dan wil HIJ dat mubarak weg gaat en wel nu en zijn vrouw vind het allemaal wel welletjes zo.
Die is gesubmit, weet niet wat er verder is gebeurdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat is er eigenlijk met die goede column gebleven ("Oh, heb je er familie?", van wie was die ook alweer?) die jullie gedachten erg goed neerzette?
ze missen je, ja ze moeten je nu hier opzoeken je zit 24 uur per dag hier hahahaha humor en ben blij met je, je hebt geweldige postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtf...Wat doe jij hier
en wat een username
![]()
Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen
Egypte en fok volgen wat nu niet naast jou op de bank kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtf...Wat doe jij hier
![]()
Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen
hier werd onder het eten gezegt, mam doe nu maar ff uit wordt beetje moe van al dat gelul, ja jeugd he kan het wel begrijpen maar aan de andere kant het is ook hun toekomst...........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al de hele week![]()
Als ik iets vertel zitten ze mee aan te kijken, schudden een keer meewarig het hoofd en hopen dat dat de juiste reactie was om vervolgens verder te gaan met waar ze mee bezig waren![]()
Ik ben zo blij met dit forum
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze missen je, ja ze moeten je nu hier opzoeken je zit 24 uur per dag hier hahahaha humor en ben blij met je, je hebt geweldige posten![]()
![]()
![]()
quote:jan25live Jan 25 Live
Amanpour from ABC News reports: MB leadership says it will not field any presidential candidates. Backs a civil democratic state. #jan25
11 minutes ago
op straat mag je honger krijgen als je maar thuis komet eten zeggen wij altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef gehotseflotst het volgende:
Nu ik gecontroleerd word kan ik me alleen niet meer om Ayman verlekkeren als ie op TV is
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Rudi: "We mogen ook niet vanuit de hotelkamer filmen anders zou het leger ingrijpen..."
"...laten we even het plein filmen."
Alles voor goede beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....
Hij geeft er niet om denk ik. Gisteravond was het ook ontzettend gevaarlijk toen hij het nog om 11u 's avonds op tv liet uitzenden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....
Oh hier ook hoor heks zit aan de lap geplakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier werd onder het eten gezegt, mam doe nu maar ff uit wordt beetje moe van al dat gelul, ja jeugd he kan het wel begrijpen maar aan de andere kant het is ook hun toekomst...........
OT zie die leuke belg weer van gister op nieuwsuur
Ik ga eten en dan met mijn cowon j3 spelen voordat ik ga slapenquote:
Doegdoeg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:19 schreef wdn het volgende:
Ok ik ben er weg van
Het was 'gezellig' met zijn allenHopelijk morgen met wat meer resultaat.
Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Transition, transition, transition
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef -jos- het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Ok now I see: The conversation on State TV is now that "extremist" groups have hijacked a "charming" movement started by "Facebook" youth.
En "should start NOW" natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listen
Pfffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tv
Hahahah overigens zijn het de egyptenaren die drugs uitdelen aan de touristenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
PfffGeen drugs uitdelende toeristen die geheim agenten zijn van Israel en de VS meer?
Ik hou jou te vriend, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Ik zou best een aardige dictator kunnen zijn.
Met een stalen vuist?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Voor mij ook, dat is de beste besturingsvorm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Owjee... heeft ze ook weer een meningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef -jos- het volgende:
davidakin David Akin
Ayaan Hirsi Ali, now of the AEI but formerly of the Muslim Brotherhood, now on CNN Intl about #Egypt and MB
En ze liegt nog steeds over haar naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Owjee... heeft ze ook weer een meningVast weer hel en verdoemenis over het khalifaat dat onder de Moslimbroeders in Egypte gevestigd gaat worden.
Met Sandmonkey in een van de hoofdrollenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef -jos- het volgende:
Eyousry E.
About what happened to myself & friends y'day, Feb 3rd. http://bloom.bg/gzI2Wq #Jan25 #Egypt
Dat was inderdaad veel beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ik zou voor "Behotseflotser" gaan, dan is de naam "gehotseflotst" ook opeens logisch
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik krijg gewoon een Egyptgasm elke keer als ik Rudi zie
Nog niks concreets. Eigenlijk nog helemaal niks van gehoord zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
NL2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
NL2
Gisteravond was hij de laatste ter wereld die, met gevaar van eigen leven, live uitzond vanaf het plein
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, is dat die ene belg waar ze het gisteren over hadden?
Hoezo diequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Aan de ene kant goed te begrijpen, maar aan de andere kanten....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.
Ojaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo die?
Hartstikke goed toch? Als ik kon, was ik erbij.
De Amish, om zo maar wat te noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
"In de VS heb je geen geloof"
Zou die gozer weten dat hij het over een van de meest Christelijke landen ter wereld heeft?
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ik
In Nederland? Serieus? Niks van gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
In Nederland? Serieus? Niks van gehoord(Maar dat kan ook komen omdat hier alleen AJE opstaat natuurlijk
)
Ook, maar als jij in het dagelijks leven zeg dat je atheist bent word je zeer wss wel uitgejuwd. Als je het op je werkt zegt ben je je baan ook niet zeker. En als Obama christelijk was geweest had hij echt niet gewonnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De Amish, om zo maar wat te noemen
Oftewel met een paar oproepen op twitter en hier hadden er veel meer mensen kunnen staan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!
Er is niets vreemds aan je moeders naam aannemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef deleriouz het volgende:
[..]
En ze liegt nog steeds over haar naam.
Ja okee, dat is zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ook, maar als jij in het dagelijks leven zeg dat je atheist bent word je zeer wss wel uitgejuwd. Als je het op je werkt zegt ben je je baan ook niet zeker. En als Obama christelijk was geweest had hij echt niet gewonnen.
Islam is vreemd genoeg (zeker na 9/11 beetje maf) meer geaccepteerd dan atheisme.
Nieuwsuur site doet de player het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
www.nieuwsuur.nl
journaal24
Edit: oh zo
Ik kijk op tv dus merk niets
nieuwsuur is klaarquote:
Hij zei ook dat hij er wel aa zat te denken toch (of het iig wel wou)? Als de cappuccino in het hotel daar op is zal hij sowieso wel naar nl terugkerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo heeft trouwens al 8 uur geen cappuccino meer gehaaldBen benieuwd of hij ook weer huiswaarts keert, als er echt zoveel journalisten zijn die dat doen
Stond tenminste in een van zijn laatste tweets
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
Ben heeeeel ff weer terug. Ga zo naar bed, ben echt kapot om de 1 of andere reden
Anyway, wilde ff hier (& specifiek @Dekatria) melden dat de column geplaatst wordt. Zondag 23:00 staat ie online
Goh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
Ben heeeeel ff weer terug. Ga zo naar bed, ben echt kapot om de 1 of andere reden
Anyway, wilde ff hier (& specifiek @Dekatria) melden dat de column geplaatst wordt. Zondag 23:00 staat ie online
Wou net hetzelfde vragen, hier werkt hij niet..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
http://tinyurl.com/46uh9w6
1 minute ago
Kan iemand die link openen? Zie alleen de naam van de website, iets over leugens van de krant o.i.d.
Geen idee, net met mnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Goh?Hoe komt dat nou, dat je zo moe bent? (Morgen geen college, dat scheelt
)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, net met mnnaar Keanu gekeken in een stilstaande dag...
Tinyurl verwijst goed door (vandaar dat je wel de link te zien krijgt), maar de site zelf ligt er inderdaad uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
http://tinyurl.com/46uh9w6
1 minute ago
Kan iemand die link openen? Zie alleen de naam van de website, iets over leugens van de krant o.i.d.
Hadden ze wel wat eerder mogen doen, die lieten vandaag ook weer mooie theekransjes zien in het centrum van Caïro.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef shomila het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
Just spoke to someone in Tahrir Sq who said next move could be to target the State TV building as 'it is poisoning the minds of the people'
58 seconds ago
Als Mubarak nou even zijn vriendje Ome Berlus vraagt om zijn hoeren naar Tahrir te sturen is hij zo van zijn demonstrantenprobleem afquote:
Of 't is een complotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Hey is echt de site van thedailynewsegypt die niet goed werkt.
server is wel in de lucht, krijg wel een reactie. maar laat geen enkele pagina zien.. misschien overbelast?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik vind van wel... Daarbij mag ik ook wel ff vrij
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
Kan iemand bevestigen of dit daadwerkelijk in Egypte is?
quote:ITwitius #Egypt Breaking NeWS - England beat Wales at Rugby. Muted response in Tahrir Sq. Saving energy for Leeds v Coventry tomorrow.
2 minutes ago via web
Is dat dezelfde? Link van Sandmonkey verwijst door naar iets over Editorials en Lies in de titel (te lui om nog een keer te klikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
http://liveanduncensored.(...)t-isnt-over-and.html
bedoel je deze soms?
denk het weet het niet zeker? Daarom me vraagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is dat dezelfde? Link van Sandmonkey verwijst door naar iets over Editorials en Lies in de titel (te lui om nog een keer te klikken)
Of de Bible-belt. Of een president die openlijk toegeeft dat hij de Irak-oorlog gestart is op persoonljk bevel van God.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De Amish, om zo maar wat te noemen
haha klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd. Mijn vrouw werkt om mijn studie te betalen
Ik zal wel even gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
denk het weet het niet zeker? Daarom me vraag
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
haha klinkt bekend
Maar hij maakt ook schoon in huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
haha klinkt bekend
Daar ben ik hard aan aan het werken, het doen van het huishoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar hij maakt ook schoon in huis
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar hij maakt ook schoon in huis
Ja, jij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar ben ik hard aan aan het werken, het doen van het huishouden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is dan geen echte eindbaas, eerder een levelbaas
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weernegerquote:
Hier zijn het enkel blokjes, maar wel interessanter gevormdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weerneger
ok, ben meteen veel minder meligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef GeileSoeplepel het volgende:
tracyandrab RT @FramDinshaw: RIP Ahmed Mohammed Mahmoud, Egyptian journalist shot and killed while covering the protests we won't forget your work #egypt #jan25 #tahrir
en je wordt rijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Maar maar.. ik werk zaterdags.. en ik kook altijd
Maar er is geen cache,quote:Editorial: Lies, damned lies
5 Feb 2011 ... The scenarios were not only pernicious lies, but were tantamount to incitement of hatred, even murder. All of a sudden people were convinced ...
www.thedailynewsegypt.com(...)ies-damned-lies.html
Censuur???quote:
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
U heeft gelijk natuurlijk, was toch van plan zo offline te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
De realiteit moet gezegd & de wereld in gebracht worden.quote:
robots.txt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef -jos- het volgende:
Vreemd, dit staat in google:
[..]
Maar er is geen cache,
maar van dit wel:
[..]
Censuur???
SC topic van MO is onvindbaar voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicen lopen hinten helpt niet bij die mannen...
![]()
Maar okee, we gaan weer on topic zodra er iets te melden valt!
"klok" wordt weer "avondklok"?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
State TV: goverment has eased curfew
Jup, van 17:00 - 7:00 naar 18:00 - 6:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
SC topic van MO is onvindbaar voor mij
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Nu luisteren ze wel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Shitzooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwe
Die is er ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dat zou 'mooi' zijn, het is nog steeds erg onveilig daar voor journo's.quote:OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Slowchat deeltje 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Rudi melde vanavond dat de eerste dode journalist gevallen was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe? Dacht ook dat 't die van gisteren wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sjonge jonge zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Ibrahim Kamel, NDP member and bussinesman, said that the proRegime youth will take the streets tomorrow. #Egypt #Jan25
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Gaat bijna geheel over Egypte deze keer.
#295quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
Ja niet live aan tafel maar wel contact er zo mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?
Rechtsboven: nog even te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |