Nog niks concreets. Eigenlijk nog helemaal niks van gehoord zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
NL2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
NL2
Gisteravond was hij de laatste ter wereld die, met gevaar van eigen leven, live uitzond vanaf het plein
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, is dat die ene belg waar ze het gisteren over hadden?
Hoezo diequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Aan de ene kant goed te begrijpen, maar aan de andere kanten....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.
Ojaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo die?
Hartstikke goed toch? Als ik kon, was ik erbij.
De Amish, om zo maar wat te noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
"In de VS heb je geen geloof"
Zou die gozer weten dat hij het over een van de meest Christelijke landen ter wereld heeft?
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ik
In Nederland? Serieus? Niks van gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
In Nederland? Serieus? Niks van gehoord(Maar dat kan ook komen omdat hier alleen AJE opstaat natuurlijk
)
Ook, maar als jij in het dagelijks leven zeg dat je atheist bent word je zeer wss wel uitgejuwd. Als je het op je werkt zegt ben je je baan ook niet zeker. En als Obama christelijk was geweest had hij echt niet gewonnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De Amish, om zo maar wat te noemen
Oftewel met een paar oproepen op twitter en hier hadden er veel meer mensen kunnen staan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |