Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Transition, transition, transition
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef -jos- het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Ok now I see: The conversation on State TV is now that "extremist" groups have hijacked a "charming" movement started by "Facebook" youth.
En "should start NOW" natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listen
Pfffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tv
Hahahah overigens zijn het de egyptenaren die drugs uitdelen aan de touristenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
PfffGeen drugs uitdelende toeristen die geheim agenten zijn van Israel en de VS meer?
Ik hou jou te vriend, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Ik zou best een aardige dictator kunnen zijn.
Met een stalen vuist?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Voor mij ook, dat is de beste besturingsvorm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Owjee... heeft ze ook weer een meningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef -jos- het volgende:
davidakin David Akin
Ayaan Hirsi Ali, now of the AEI but formerly of the Muslim Brotherhood, now on CNN Intl about #Egypt and MB
En ze liegt nog steeds over haar naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Owjee... heeft ze ook weer een meningVast weer hel en verdoemenis over het khalifaat dat onder de Moslimbroeders in Egypte gevestigd gaat worden.
Met Sandmonkey in een van de hoofdrollenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef -jos- het volgende:
Eyousry E.
About what happened to myself & friends y'day, Feb 3rd. http://bloom.bg/gzI2Wq #Jan25 #Egypt
Dat was inderdaad veel beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ik zou voor "Behotseflotser" gaan, dan is de naam "gehotseflotst" ook opeens logisch
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik krijg gewoon een Egyptgasm elke keer als ik Rudi zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |