abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92347467
Iemand een Nieuwsuur stream?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:05:45 #102
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92347476
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman :?
Ik weet het echt niet meer 8)7
Volk hinkt op 2 gedachten.

Sterker nog, als ik naar mijn vriend kijk, dan wil HIJ dat mubarak weg gaat en wel nu en zijn vrouw vind het allemaal wel welletjes zo.
pi_92347497
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...

Komt er ineens:
Goh die zingt ook goed zeg..
... -_-'
oftewel.. probeer niks te vertellen als x-factor op tv is..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:06:33 #104
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92347526
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het gaat om het symbool. Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen en dat heeft de VS hun ook wel duidelijk gemaakt. Maar Mubarak moet nu gewoon weg ze accepteren tijdelijk ieder ander. Maar geen mubarak. Ze hebben er niets tegen als silly man dat even wordt
Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.

Amerika wil Sillyman en denken zo het probleem op te lossen. Mubarak verrekt het.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_92347539
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...

Komt er ineens:
... -_-'
:') vreselijk, ik voel je pijn man.
Hoe iemand zingt is blijkbaar dichterbij dan een omwenteling -O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:07:18 #106
132191 -jos-
Money=Power
pi_92347559
jonjensen Jon Jensen
Heard 6 rounds of gunfire in downtown Cairo near Tahrir Square. Lots of shouting in side streets as helicopter above gets louder. #Egypt
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92347566
jonjensen Jon Jensen
Heard 6 rounds of gunfire in downtown Cairo near Tahrir Square. Lots of shouting in side streets as helicopter above gets louder. #Egypt
1 minute ago
pi_92347568
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef deleriouz het volgende:
nieuwsuur.nl :? Eerst zoeken,dan vragen.
pi_92347575
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.

Amerika wil Sillyman en denken zo het probleem op te lossen. Mubarak verrekt het.
Dit dus.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:07:35 #110
132191 -jos-
Money=Power
pi_92347581
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef deleriouz het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:07:35 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92347582
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman :?
Ik weet het echt niet meer 8)7
Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92347600
Mubarak gaat niet weg want gezichts verlies, het is een man van het leger he, hij denkt als ik vertrek heb ik gefaald ze denken heel anders in het zuiden dan hier in het nuchtere westen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92347612
quote:
thanks!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:08:34 #114
132191 -jos-
Money=Power
pi_92347643
Nieuwsuur verslaat de situatie in Egypte echt het beste op TV :)
pi_92347658
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:

Komt er ineens:
... -_-'
Hmm lekker dan, maar ik ken het helaas.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:09:20 #116
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92347673
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Een hoop mensen wilden al genoegen nemen met het niet verkiesbaar stellen. Ik denk dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden met het geweld door die pro supporters als hij die inderdaad zelf geregeld heeft. Ik denk dat veel oudere egyptenaren het genoeg zouden vinden.
Het is iig geregeld door Kamel, Secr. Gen. van de NDP. Hij zal vast vriendjes hebben, maar hij is waarschijnlijk op dit moment het grootste probleem.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:10:16 #117
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92347719
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
Mubarak gaat niet weg want gezichts verlies, het is een man van het leger he, hij denkt als ik vertrek heb ik gefaald ze denken heel anders in het zuiden dan hier in het nuchtere westen
Zolang hij er nog zit, blijft het aandacht krijgen. Laat hem maar zitten totdat het hele regime valt. Alles of niets.
Ik hoop dat de demonstranten het volhouden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_92347724
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.
Ja duhh dat begrijp ik ook wel :')

Ik probeer alleen te begrijpen hoe het één en ander in elkaar zit.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_92347748
quote:

Komt er ineens:
... -_-'
Wtf... :D Wat doe jij hier *; en wat een username :')

Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen :(
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 22:11:24 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_92347791
quote:

Komt er ineens:
... -_-'
Dat heb ik hier al de hele week _O-
Als ik iets vertel zitten ze mee aan te kijken, schudden een keer meewarig het hoofd en hopen dat dat de juiste reactie was om vervolgens verder te gaan met waar ze mee bezig waren :')
Ik ben zo blij met dit forum O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:11:27 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92347795
Nu op euronews:
Zayyat, ex generaal: leger kreeg als opdracht eigendommen te beschermen van het egyptische volk en het protest te laten verdwijnen.
Commentaar interviewer: dus niet Egyptenaren.
Zayyat: dat kwam pas later toen duidelijk werd dat het protest niet te stoppen is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_92347829
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Volk hinkt op 2 gedachten.

Sterker nog, als ik naar mijn vriend kijk, dan wil HIJ dat mubarak weg gaat en wel nu en zijn vrouw vind het allemaal wel welletjes zo.
Dat zal alleen maar toenemen ben ik "bang", ze zullen alleen maar meer verdeeld raken denk ik dat was ook wat een verslaggever vanmiddag ook zij tijdens een AJE interview.

Gedeelte wil weer rust en dat het "normale" leven weer op gang kan komen, anderen vinden dat er nu doorgezet moet worden totdat Mubarak weg is.
pi_92347835
Wat is er eigenlijk met die goede column gebleven ("Oh, heb je er familie?", van wie was die ook alweer?) die jullie gedachten erg goed neerzette?
pi_92347928
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat is er eigenlijk met die goede column gebleven ("Oh, heb je er familie?", van wie was die ook alweer?) die jullie gedachten erg goed neerzette?
Die is gesubmit, weet niet wat er verder is gebeurd :o
pi_92347930
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Wtf... :D Wat doe jij hier *; en wat een username :')

Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen :(
ze missen je, ja ze moeten je nu hier opzoeken je zit 24 uur per dag hier hahahaha humor en ben blij met je, je hebt geweldige posten O+
_O- _O- _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')