Volk hinkt op 2 gedachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman![]()
Ik weet het echt niet meer
Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het gaat om het symbool. Ze weten dat ze niet zonder leiding kunnen en dat heeft de VS hun ook wel duidelijk gemaakt. Maar Mubarak moet nu gewoon weg ze accepteren tijdelijk ieder ander. Maar geen mubarak. Ze hebben er niets tegen als silly man dat even wordt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...
Komt er ineens:
Goh die zingt ook goed zeg..
... -_-'
oftewel.. probeer niks te vertellen als x-factor op tv is..
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit heb ik toch wel heel anders begrepen hoor. Ze willen niet alleen dat Mubarak opstapt maar ook de door hem alle aangewezen personen.
Amerika wil Sillyman en denken zo het probleem op te lossen. Mubarak verrekt het.
Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ze scanderen dat DIT regiem weg moet, dus ook sillyman![]()
Ik weet het echt niet meer
thanks!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2
Hmm lekker dan, maar ik ken het helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Zucht .. vertel je je ouders ( die bijzonder slecht op de hoogte zijn van alles wat in egypte speelt ) wat er aan de hand is daar, inclusief het verhaal over sandmonkey...
Komt er ineens:
... -_-'
Het is iig geregeld door Kamel, Secr. Gen. van de NDP. Hij zal vast vriendjes hebben, maar hij is waarschijnlijk op dit moment het grootste probleem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Een hoop mensen wilden al genoegen nemen met het niet verkiesbaar stellen. Ik denk dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden met het geweld door die pro supporters als hij die inderdaad zelf geregeld heeft. Ik denk dat veel oudere egyptenaren het genoeg zouden vinden.
Zolang hij er nog zit, blijft het aandacht krijgen. Laat hem maar zitten totdat het hele regime valt. Alles of niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
Mubarak gaat niet weg want gezichts verlies, het is een man van het leger he, hij denkt als ik vertrek heb ik gefaald ze denken heel anders in het zuiden dan hier in het nuchtere westen
Ja duhh dat begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten. Volgens mij zijn het die mensen in Egypte die dat zelf gaan regelen. Iedereen die hier roept hoe het moet kan net zo goed tegen een muur praten.
Wtf...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Komt er ineens:
... -_-'
Dat heb ik hier al de hele weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Komt er ineens:
... -_-'
Dat zal alleen maar toenemen ben ik "bang", ze zullen alleen maar meer verdeeld raken denk ik dat was ook wat een verslaggever vanmiddag ook zij tijdens een AJE interview.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volk hinkt op 2 gedachten.
Sterker nog, als ik naar mijn vriend kijk, dan wil HIJ dat mubarak weg gaat en wel nu en zijn vrouw vind het allemaal wel welletjes zo.
Die is gesubmit, weet niet wat er verder is gebeurdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat is er eigenlijk met die goede column gebleven ("Oh, heb je er familie?", van wie was die ook alweer?) die jullie gedachten erg goed neerzette?
ze missen je, ja ze moeten je nu hier opzoeken je zit 24 uur per dag hier hahahaha humor en ben blij met je, je hebt geweldige postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtf...Wat doe jij hier
en wat een username
![]()
Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen
Egypte en fok volgen wat nu niet naast jou op de bank kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtf...Wat doe jij hier
![]()
Sowieso... mijn ouders keken NOS en reageerden ook zo, moeders was helemaal verbaasd toen ik haar vertelde dat die rellende jongeren toch niet allemaal jongeren waren. Maar toch kon het d'r niet heel erg veel schelen
hier werd onder het eten gezegt, mam doe nu maar ff uit wordt beetje moe van al dat gelul, ja jeugd he kan het wel begrijpen maar aan de andere kant het is ook hun toekomst...........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al de hele week![]()
Als ik iets vertel zitten ze mee aan te kijken, schudden een keer meewarig het hoofd en hopen dat dat de juiste reactie was om vervolgens verder te gaan met waar ze mee bezig waren![]()
Ik ben zo blij met dit forum
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze missen je, ja ze moeten je nu hier opzoeken je zit 24 uur per dag hier hahahaha humor en ben blij met je, je hebt geweldige posten![]()
![]()
![]()
quote:jan25live Jan 25 Live
Amanpour from ABC News reports: MB leadership says it will not field any presidential candidates. Backs a civil democratic state. #jan25
11 minutes ago
op straat mag je honger krijgen als je maar thuis komet eten zeggen wij altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef gehotseflotst het volgende:
Nu ik gecontroleerd word kan ik me alleen niet meer om Ayman verlekkeren als ie op TV is
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Rudi: "We mogen ook niet vanuit de hotelkamer filmen anders zou het leger ingrijpen..."
"...laten we even het plein filmen."
Alles voor goede beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....
Hij geeft er niet om denk ik. Gisteravond was het ook ontzettend gevaarlijk toen hij het nog om 11u 's avonds op tv liet uitzenden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zou hij ook beseffen dat er gisteren een journalist dood is geschoten toendeze precies hetzelfde aan het doen was....
Oh hier ook hoor heks zit aan de lap geplakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier werd onder het eten gezegt, mam doe nu maar ff uit wordt beetje moe van al dat gelul, ja jeugd he kan het wel begrijpen maar aan de andere kant het is ook hun toekomst...........
OT zie die leuke belg weer van gister op nieuwsuur
Ik ga eten en dan met mijn cowon j3 spelen voordat ik ga slapenquote:
Doegdoeg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:19 schreef wdn het volgende:
Ok ik ben er weg van
Het was 'gezellig' met zijn allenHopelijk morgen met wat meer resultaat.
Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Transition, transition, transition
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef -jos- het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Ok now I see: The conversation on State TV is now that "extremist" groups have hijacked a "charming" movement started by "Facebook" youth.
En "should start NOW" natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Respect, orderly, people, calm, peaceful, listen, voices, listen
Pfffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten donders goed dat ze Al Jazeraa, Al arabia en BBC arab moeten kijken en niet alleen of vooral niet staats tv
Hahahah overigens zijn het de egyptenaren die drugs uitdelen aan de touristenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
PfffGeen drugs uitdelende toeristen die geheim agenten zijn van Israel en de VS meer?
Ik hou jou te vriend, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Ik zou best een aardige dictator kunnen zijn.
Met een stalen vuist?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Voor mij ook, dat is de beste besturingsvorm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
Owjee... heeft ze ook weer een meningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef -jos- het volgende:
davidakin David Akin
Ayaan Hirsi Ali, now of the AEI but formerly of the Muslim Brotherhood, now on CNN Intl about #Egypt and MB
En ze liegt nog steeds over haar naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Owjee... heeft ze ook weer een meningVast weer hel en verdoemenis over het khalifaat dat onder de Moslimbroeders in Egypte gevestigd gaat worden.
Met Sandmonkey in een van de hoofdrollenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef -jos- het volgende:
Eyousry E.
About what happened to myself & friends y'day, Feb 3rd. http://bloom.bg/gzI2Wq #Jan25 #Egypt
Dat was inderdaad veel beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ik zou voor "Behotseflotser" gaan, dan is de naam "gehotseflotst" ook opeens logisch
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik krijg gewoon een Egyptgasm elke keer als ik Rudi zie
Nog niks concreets. Eigenlijk nog helemaal niks van gehoord zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
NL2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar is Rudi nou op dan? En is ie te vergelijken met Ayman? Want dan wil ik een linkje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
NL2
Gisteravond was hij de laatste ter wereld die, met gevaar van eigen leven, live uitzond vanaf het plein
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel beter
Wat zijn verder de berichtgevingen voor vanavond? gaan ze nog verplaatsen of blijven ze toch op tahir ?
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, is dat die ene belg waar ze het gisteren over hadden?
Hoezo diequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Aan de ene kant goed te begrijpen, maar aan de andere kanten....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon op Tahrir, het is een symbool voor ze geworden.
Ojaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef gehotseflotst het volgende:
jan25live Jan 25 Live
#jan25 #egypt Protest supporting the Egyptians in Times Square, #NY #tahrir #Jan25 #Egypt #Muabrak
24 seconds ago
En morgen ook in Nederland, op de dam
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo die?
Hartstikke goed toch? Als ik kon, was ik erbij.
De Amish, om zo maar wat te noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
"In de VS heb je geen geloof"
Zou die gozer weten dat hij het over een van de meest Christelijke landen ter wereld heeft?
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat het morgen pas is, zo bedoel ik
In Nederland? Serieus? Niks van gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is niet morgen pas, er zijn er al meerdere geweest deze week.
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
In Nederland? Serieus? Niks van gehoord(Maar dat kan ook komen omdat hier alleen AJE opstaat natuurlijk
)
Ook, maar als jij in het dagelijks leven zeg dat je atheist bent word je zeer wss wel uitgejuwd. Als je het op je werkt zegt ben je je baan ook niet zeker. En als Obama christelijk was geweest had hij echt niet gewonnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De Amish, om zo maar wat te noemen
Oftewel met een paar oproepen op twitter en hier hadden er veel meer mensen kunnen staan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niks grootschaligs, maar fiets dagelijks langs de Dam en er heeft meerdere malen een massa met spandoeken gestaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |